劇情講謝天華要幫法拉捽腳,天華仲問導演:「使唔使除鞋?」法拉即搶答:「捽對 boot咪得啦!」天華之後仲問導演:「真係?」
一姐風範
監製上身 陳法拉唔畀謝天華摸腳
2011年05月04日
自從阿佘唔再做無綫親生女,無綫一姐位懸空,要爭做一姐就有新 4大花旦陳法拉、楊怡、徐子珊同鍾嘉欣。一姐誰屬仲未知,不過論一姐風範法拉先跑出,上週三( 27日)為《潛行狙擊》拍外景,先潔癖上身狂抹欄杆消毒!又唔准對手謝天華摸腳。做咗薛家大嫂又係準無綫一姐係唔同啲。

佘詩曼北上搵人仔,令無綫一姐位懸空,吉位多人爭, 29歲陳法拉上年攞咗「我的最愛電視女配角」,今年拍住 Laughing Gor謝天華,拍台慶劇《潛行狙擊》,論勢頭絕對贏其餘三位姐仔。
潔癖法拉
法拉雖然未坐正一姐位,不過探班當日就已經監製上身,上週三( 27日)喺觀塘碼頭為《潛行狙擊》拍外景,劇情講述法拉扮妓女查案被識破,之後被謝天華救出到碼頭,雖然法拉做卧底妓女,但造型一啲都唔性感,比起之前喺《誘情轉駁》着 tube top、迷你裙跳鋼管舞造型遜色好多。
錫身唔只造型,由於法拉要坐喺碼頭石躉及挨喺欄杆做戲,潔癖法拉先用消毒紙巾抹乾淨先肯埋位,之後劇情講述謝天華幫法拉按摩小腿,試戲時,謝天華笑住問導演:「使唔使除鞋呀?」法拉即搶答:「捽對 boot咪得囉!」擺明唔益謝天華摸靚腳。
早前法拉去銀行櫃員機撳錢,竟然大懵唔記得攞錢,唔見咗幾千蚊,不過佢經理人 Cindy話:「法拉知可以報警追番,不過佢日日開工,根本冇時間追究。」幾千蚊對無綫一姐係碎銀嚟啫! 
換鞋 show
大熱天時着住對長靴焗腳唔舒服,當鏡頭影唔到下半身時,法拉即換上波鞋,唔會辛苦自己。
 
貴晒
法拉知道要挨住欄杆拍文戲,即刻問現場化妝師攞消毒紙巾清潔。
 
有潔癖
法拉抹完之後,順手將紙巾遞畀工作人員,幾有阿姐風範。
 
打 Laughing Gor
最後導演改為拍吓膊頭就算,其實呢場戲法拉只係挨住條欄杆做戲,做之前要搵消毒紙巾抹,有冇咁怕污糟呀?
 
改劇情
劇情講法拉要作狀打一下謝天華作呢場戲結尾,法拉就提議呢個押犯姿勢話:「不如我咁樣捉住佢啦!」謝天華即反抗話:「唔使咁呀?」
 
法拉一直靠搏上位,每次拍劇都有唔少性感場面, 09年拍攝《有營煮婦》,對住鏡頭換衫露 bra,引來網友瘋狂 cap圖。

正式坐正
陳法拉今次喺《潛行追搫》擔正,飾演女差婆,唔只要打、追賊,仲要扮妓女做臥底,雖然套劇有徐子珊份,但論戲分就及不上法拉。新劇孭飛,喺薛家地位亦明朗化,前週復活節同老公及老爺奶奶同車入畢架山,諸葛公主要努力喇!


《潛行狙擊》早前為上海電視節拍預告片,除咗兩位男主角謝天華、黃宗澤外,就只得陳法拉,反而徐子珊就冇影。
 
復活節同奶奶薛老太同車返屋企,法拉喺薛家終於坐正!

陳法拉爭搶TVB一姐 監制上身不准謝天華摸腳

陳法拉成TVB候選一姐,不准謝天華摸腳
自從佘詩曼不再做TVB親生女,TVB一姐位懸空,要爭做一姐就有新4大花旦陳法拉、楊怡、徐子珊同鍾嘉欣。一姐誰屬還未知,不過論一姐風範陳法拉先跑出,上周三(4月27日)爲《潛行狙擊》拍外景,先潔癖上身狂抹欄杆消毒!又不准對手謝天華摸腳,做了豪門媳婦又是准TVB一姐果然有所不同。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()