張筠說以 model作為長遠的事業,「希望好似媽咪咁,影好多靚相俾到我 啲仔女睇。」

阿媽實

十八歲的張筠簽約模特兒公司還不到一年,女兒做訪問,文雪兒坐在一旁看雜誌,並自動波表示並非來監場,她是應女兒要求才出現,「我以為淨係影相,都唔知佢今日有訪問,其實我唔係陪佢,我返返媖工,佢話想我陪媖佢,所以我就走上 嚟,佢 啱 啱 喺北京返 嚟,留 喺香港日子唔長,想爭取時間陪佢多 啲。」特別是在這個五花八門、品流複雜的娛圈,緊張女兒是理所當然,文雪兒以過來人身份說:「年紀細我覺得冇問題,因為我自己都係十六歲入行,最緊要係佢知道自己做緊 啲乜 嘢。」
她說張筠可以做任何 嘢,唯一就是不想她當 o靚模,不可以暴露。文雪兒澄清並非對她們有貶意,卻認為「健康性感」只是說起來好聽一點吧,「性感就係性感,健康就係健康,係兩樣 嘢, 喺我立場,我係唔希望佢行一條性感的路線 啫,其他 嘢佢自己識得去衡量處理。」她覺得張筠適應力強,亦懂得處理人際關係,例如剛到北京讀書時,不諳普通話的她很快就能跟同學打成一片,老師對她也很好,很快就能適應當地環境,張筠也坦言:「第一日返學好多人照顧我,同香港 嘅學校真係好唔同,我唔識功課,佢 哋會全班留低教我,我唔明,佢 哋會好慢好慢咁講一次,初頭都幾驚,因為完全唔知佢 哋講乜,好北京音,過 咗一個禮拜就溝通到。」

 

放大圖片

問文雪兒有否過番兩招給女兒,「佢哋而家呢個年紀十八無醜婦,點都好睇,做番自己已經係最好。」

 
放大圖片

公司為她拍的模特兒宣傳咭,亦未見太性感。

 

朋友關係

文雪兒信任女兒,張筠亦然,從小到大發生任何事都會跟她有商有量,彼此覺得關係猶如好朋友,「我都有同朋友講,但媽咪經驗始終都比我多,我講秘密俾佢聽,佢一定唔會出賣我,唔會周圍話俾人聽,所以同佢講幾好。」更說向來不精於使用電子產品的文雪兒越來越潮,跟她完全沒有代溝,「媽咪有時會有 啲嚇親你 嘅表現,例如佢以前係完全唔識用電子產品,但而家睇住佢乜都 iPhone,感覺有少少奇怪,哈哈,又同我哋傾得埋,佢越 嚟越潮。」
而文雪兒亦會跟張筠傾訴心事,因為她發覺張筠會給她有時連自己都想不到的觀點,張筠發生任何事,第一個想起的都是文雪兒,「呢樣 嘢好緊要,哈哈哈……我就唔知道佢係咪乜都講俾我聽,我自己見到 嘅,我諗佢大部分都鍾意搵我傾。」仍在化妝的張筠立即俾反應:「係全部啦!」文雪兒聽到後甜絲絲地說:「真係呀?佢話全部喎。」

 

放大圖片

早前文雪兒帶同張筠跟圈中好友鍾慧冰(前右一)、林建明(前左二)拜年,吳綺莉(後右四)及小龍女吳卓林(前右二)亦有出席。

 
放大圖片

元秋(右)是張筠的三姨媽,不過卻沒有教她功夫。

 

張筠原名李佳怡,自母親文雪兒十多年前與前夫離婚後,便跟隨母姓兼改名,與母親及細她四年的同父異母妹妹李佳欣關係親密到似好朋友。問到與生父關係,張筠支吾以對,向文雪兒求救,「媽咪……」文雪兒立即解圍,「自己講啦,我同佢 daddy係分開 咗,分開 咗十幾年,但係佢同佢 step daddy嘅關係係好好。」張筠繼續說:「同親生 daddy好少見,同 step daddy關係好好,佢好錫我。佢係做建築,好勁,可能因為佢係建築師,所以做 嘅 嘢都比較精確,好少會犯錯,所以我都好希望自己將來都係咁。」讀書時有想過做精算師、後受後父影響,改為想當建築師。至去年四月,仍在香港的中華基金中學準備會考的張筠簽約模特兒公司,想當模特兒,「我好鍾意自拍,之後對影相慢慢產生興趣,同埋細個都受到媽咪影響,成日見佢著好多靚衫,希望自己都可以著到。」

 

放大圖片

外形嬌滴滴的她其實是長跑、籃球、排球及田徑校隊,玩 wakeboard亦有一手。

 
放大圖片

文雪兒唔俾性感,張筠亦說暫時希望給人一個健康的形象。

 

張筠入行,文雪兒坦言沒有想過,更沒有刻意鋪排,「其實佢有潛質 o架,由細到大佢都鍾意 喺屋企行媖 catwalk,自己擺媖手影相,可能係遺傳啦。」母親曾經是藝人、三姨媽是元秋,工作上或多或少也會有幫助吧,不過張筠話冇乜着數,「因為我通常都係影媖相, 啲人都唔會知道我媽咪、姨媽係邊個。」
文雪兒亦只會在背後支持,從不主動叫朋友幫手,倒是身邊的藝人好友密密提議,「鍾慧冰話大 啲叫佢選港姐,我唔會反對,但而家 under我 control之下我唔想,佢 哋仲係摸索緊,一時鍾意呢樣,一時鍾意 嗰樣,等佢判斷力好 啲,就知邊樣 嘢係最適合自己。」說的也是,因為想當精算師,張筠才到北京讀書;之後又因後父關係想當建築師;到簽約模特兒公司,又希望以此為長線發展,都係諗清楚先啦。

 

放大圖片

有個星媽,張筠自小已有機會行騷做表演,四歲的她就曾與斑斑的兒子同台演出。

 
放大圖片

九二年文雪兒再婚,下嫁李姓丈夫。

 
放大圖片

七九年在麗的夥拍張國榮的《浣花洗劍錄》,可說是文雪兒的代表作。

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()