3 c/ N5 v4 S$ }+ H# l  @
我俾人屈!(真實對白)自謝雪心由亞視過檔 TVB後,所拍的《幗國梟雄》、《宮心計》和《公主嫁到》等,全是高收視劇集,人氣一時無兩。但自去年 8月拍完《義海豪情》後,心姐即絕跡公仔箱,被 TVB投閒置散。原來心姐去年私下向傳媒放料,暗寸李香琴拍《公主嫁到》時搶角色,琴姐不忿被屈向 TVB投訴,心姐即被公司掟入雪櫃。2 O* g) Z8 d- Z4 g5 s
對於被雪,心姐一臉慘樣說:「拍完《義海》到依家都未有劇拍,我俾人屈!」對於心姐聲言被屈, 81歲的琴姐忍不住扯火:「我唔知佢咩心態,佢想出風頭就出!」
, W0 v+ G# M! [" c# z
( r9 l( J. M9 C7 J; b
去年《公主嫁到》播出時,飾演嫲嫲的李香琴被觀眾大讚好戲,但不久便有傳媒報道,嫲嫲一角原由謝雪心飾演,但琴姐有感金家嫲嫲的戲份較多較搶,所以要求與心姐易角,令心姐只演戲份較少的崔太妃。; C$ B8 e2 W1 D! b- |1 ^
據知琴姐得悉後非常扯火,認為心姐老屈兼博宣傳,故向該劇監製梅小青投訴,事件更驚動戲劇製作總監曾勵珍。 " u& l" U3 f; U" G$ I* G
/ ?, ?0 W4 C' \' y+ ~6 w+ r5 {
唔知佢咩心態!(真實對白)4 L* R! s+ q1 z" r
* x# w( @. d5 B" @+ M3 f* s
叫 fans撐闖禍7 D( C- n# A1 l; `9 b
TVB中人說:「琴姐好嬲,認為心姐想出位都唔應該中傷佢。珍姐聽到件事都幫琴姐,事關心姐一向鍾意博宣傳,次次有記者在場,心姐就會老遠走去珍姐身邊咬耳仔博影相,所以珍姐對佢印象麻麻。去年年尾開拍嘅《紫禁驚雷》,本來搵心姐做皇后一角,但珍姐話要佢反省下,所以改由程可為飾演。點知心姐仲未知衰,年尾見自己冇份入圍萬千星輝頒獎禮女配角,但琴姐就入圍我最喜愛的電視女角色,於是叫 fans喺 fackbook撐佢,插 TVB唔公道,所以公司更加嬲,呢排只俾佢拍吓旅遊特輯,有排唔使拍劇。」
琴姐扯火,還因心姐無大無細。原來心姐的契媽是琴姐的親表妹,因此心姐尊稱琴姐為表姨,琴姐被後輩抹黑,當然氣難下。琴姐好友說:「琴姐係謝雪心粵劇界嘅前輩,兩人又係哎吔『親戚』,以前佢哋喺亞視合作過《愛在有情天》、《伴我同行》等劇,都不時有飲茶見面。但自從心姐喺 TVB紅咗之後,就少咗同琴姐聯絡,加上搶角色指控,琴姐覺得佢好唔尊重自己!」

曾經 friend過' G0 {7 e' w! _$ F* ]' U2 ^
由於心姐契媽是琴姐親表妹,因此心姐稱琴姐為表姨, 02年二人仍然親厚,更與呂良偉為關海山賀 80大壽,又唱又跳非常合拍。
; Q6 G4 `% F8 N# z
亞視老拍檔" G! @; [) \8 P. J, r; D% A
04年至 06年心姐(圈)和琴姐曾在亞視合作過不少電視劇,如《我來自潮州》、《愛在有情天》等等。當時常有來往,感情甚佳。5 D1 G# n- C. K4 x

入 TVB關係變質
09年心姐在《宮心計》因飾演太皇太后而人氣急升,開始與琴姐關係疏離。為劇集宣傳時,心姐黑面看着琴姐落力玩遊戲。

去年二人在《公主嫁到》合作,但已經完全冇偈傾,並刻意各站一方。

新劇被飛
剛剎科的《紫禁驚雷》,皇后一角本由心姐飾演,但因心姐被雪而由程可為補上,監製梁材遠(小圖)亦親口承認最初考慮由心姐演出。6 x; J: T$ y. r. G3 y" G
% _+ |0 T! |- T5 C9 e5 O# s
梁材遠; E/ P% \0 O; {- A/ P1 U! @
' z8 f- ]; A' O
心姐放料擺琴姐上枱博宣傳後,她在萬千星輝頒獎典禮沒任何提名,又找 fans在 facebook撐她,結果被 TVB認為她搞事,掟入雪櫃。

# ~% R/ `* F) M7 l$ @* Q9 |搵 fans撐% @* J% X) y5 v9 z( C- W- [
/ z* q" u5 T7 Q4 U1 [$ U
微博扮慘3 p. _5 T% H' Y, L

& C8 [  i" `# z$ Z
fans錫番% h: i8 t/ c) h+ ~7 N% r
- X$ z) o2 s& t0 Z! |! g+ M  x: ~
( k6 t; W1 V2 r
心姐認新劇被飛" Y' Y6 J: @  `2 ^7 |
對於激親琴姐被雪,心姐扮慘:「其實我真係乜都唔知,我點會放料呀?好冤枉!我拍完《義海》到依家都未有劇拍。(幾時會開劇?)去到 4月我都係做下慈善探訪同演舞台劇,未有劇拍。」談到《紫禁驚雷》陣前易角,她直認:「係啦,後尾好似係話唔同咗古仔喎,冇再搵我。」當記者問她會否向公司求情?她即激動地說:「依家我俾人屈,我向邊個投訴?邊個投訴我都好,都唔關我事囉!」

心姐無劇拍,惟有出慈善活動 keep人氣,上周四( 27日)便和傅明憲帶同愛心狗仔大使探訪長者。! u- `0 [9 Y6 I& k, Z
6 r* w' M) F% G4 r5 J
本月中,心姐和司徒法正在澳門向長者派米。
5 a8 a9 o9 \: F7 g
琴姐:冇佢咁好氣; m7 |3 n; k; B" P/ I
對於心姐否認放料,琴姐勞氣地說:「我都冇佢咁好氣,我唔知佢咩心態,佢想出風頭就出啦!我搶角色講都冇人信,佢想出位無可厚非!佢已經好好彩,一入 TVB就紅。(心姐放料想出位?)唔係記者點會報道。我幾十歲人有乜好同人爭,我咩名利都有過,唔同佢計。」
談到心姐被雪冇劇拍,琴姐句句有骨:「我唔知喎,我就寧願休息下, TVB有搵我拍劇,但我唔想辛苦,開工開到半夜四、五點,所以推咗!總之我祝佢一路前途好,俾心機做嘢,唔好諗咁多。」對於心姐被雪,珍姐至截稿都沒回覆。而《公主嫁到》監製梅小青就力撐琴姐沒搶角色:「嫲嫲個角色一早預咗係琴姐做,心姐嘅年紀做唔到嫲嫲!」, F/ b$ [5 O- c6 e; K! Y- O& @- W
看來心姐要向表姨琴姐耍冧,盡快擺平事件,否則要在雪櫃再坐一會了!

收視福將3 r+ }! Z- ^) g

心姐 08年入無綫,不久即有份拍重頭劇《巾幗梟雄》,該劇結局平均收視 42點,心姐更憑大奶奶角色奪萬千星輝頒獎典禮的最佳女配角(大圖),受 TVB力捧。

《公主嫁到》大結局平均收視同樣 42點,令心姐人氣更上一層樓。

去年《讀心神探》的結局平均 32點收視,都算不俗。

《義海豪情》大結局當晚最高有 47點收視,有 300萬觀眾收看,聲勢撼贏《公主嫁到》。' R) Y2 [1 w% K. n$ o& O) d

麻煩友入雪櫃

葉翠翠$ [1 b/ P1 L! Q( N% B& }
葉翠翠 08年離奇地豪拋 3千萬購入 2個賽西湖單位,又傳與富豪男友遊埠,令港姐形象插水。之後她暗示丘凱敏篤背脊,是非多多,最後被公司掟入雪櫃半年。
) ~' t+ |% S2 I  R: }
林曉峰' S" m0 d( o& Q( \( x" p
向來受 TVB重用的林曉峰,於 04年一再公開直斥公司裁員減薪,並帶頭呼籲員工按章工作。 TVB對他惹起爭端十分不滿,初時口頭警告,後來雪他嚴懲。
5 v" P/ `# j/ g7 j- k' F+ ^9 `
郭羨妮/ \6 x4 Q( ^: `/ J
03年,有傳郭羨妮拍《無名天使 3D》恰楊思琦,之後又放料指馬浚偉追她。 TVB高層認為她博宣傳,被飛出劇集《鳳舞香羅》,角色改由向海嵐補上。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()