23歲的你可能仲處於遊魂狀態,渾渾噩噩打份工,但 23的江若琳( Elanne)經已認清目標,為事業隻身北上闖蕩。錄國語碟、宣傳、登台,全國不停飛,飛到自己忘記身在何地,拍劇拍到周身傷,水肚不服腸胃炎,但卻化辛勞為大愛,新一年要更愛自己、更愛身邊人,難怪最新國語同名 EP《江若琳 Kwong》都用上愛為主題。

兔年要愛自己
打從去年開始,江若琳把事業重心移向內地,加盟了內地唱片公司鳥人藝術,隨即灌錄 3隻歌的國語 EP, Elaine識做大讚慶幸遇上鳥人藝術,「老闆周亞平係音樂人,曾任唱片監製、製作人,佢哋好有心做音樂。」新碟以愛為主題,繼上次主打 BaBaYa後,今次新歌〈唯有愛〉、〈 Love Love Love〉再度挑戰舞技,更首度加入 break dance元素,仲有凌空一字馬等高難度動作。其實之前 Elanne於《歡樂滿東華》曾被導演要求冇威吔情況下,以絲帶縛下顎吊於半空做動作,排練一日後, Elanne驚覺自己半邊身麻痺,後幸得拍檔張繼聰代出頭同導演反映至取消此動作,新一年佢都係咁話:「新一年我要更加錫自己,以前拍劇碌樓梯等乜都堅持自己上陣,唔用替身,但自從 Selina事件後,開始知道底線應該是什麼。」# q9 c1 ~, d4 J9 ^2 U* @# z  k$ ~4 z
+ T. G! \! [2 {% i" X
成日周圍飛, Elanne話每次返香港都會獎勵自己,喪食!「我返嚟就會到海灘旁嘅餐廳食漢堡包、公仔麵、雞翼,望住個海歎美食真係好爽!」

最愛狗狗冬冬同旺旺,因為打架,致旺旺冇咗隻眼珠,媽媽驚佢擔心一直隱瞞,至近日回港一開家門見到,喊死。
* K" b3 W" i; Y2 O. a3 {( x
5 P- H0 B: N' [! v! n1 i4 N# b
! A* `$ u( Y5 Z( k" }3 B
一晚升 8,000粉絲' t$ c: t- O* k
新碟之前, Elanne一直埋首與 Steven(張致恒)、姜宇辰、安雅等合拍《星光都市》,與現實生活大兜亂,劇中 Elanne飾演經理人, Elanne自言感觸良多。「劇入面好多情況我都好有共鳴,有啲對白如『佢咁普通,又肥點解會簽佢 o架!』我以前都被人咁話過!又試過有一場講我要力勸我嘅 artist唔好跳槽,我真係喊咗出嚟,拍完即刻 SMS畀我經理人,同佢講原來你個位咁辛苦,我好多謝佢!」3 N3 N4 q  q, ]
點辛苦冇湯水、腸胃炎感冒輪住上都好,最好回報莫過於童鞋的支持,至截稿日在微博已有成 30幾萬粉絲,「上年 9月我同飛輪海、黃曉明一齊出席上海『 Perfect Moment音樂會』,一晚間即刻多咗 8,000個粉絲,好誇張呀!」難怪打破慳妹本色,買番個 Chanel Cocoon袋氹自己。/ E; k; u# c3 x* d


訪問完,江若琳即飛奔 TVB為去年拍下的《洪武三十二》配音,「劇中我飾演永暘公主,希望快啲播啦!」 2011明顯是 Elanne收成期。% \+ ~+ B. ^* C/ z. W

. q) V* I& ^4 y( c/ i% A1 S

Chanel Cocoon bag明星 fans一大籮,乖乖女 Elanne的選擇幾乎是最平入手,在威尼斯出席電影節時用約$8,000多購下這個尼龍版本,羊皮都唔捨得買,識慳,讚!

剛開 studio的 Steven戲裏飾攝影師,開正佢嗰瓣。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()