郭可盈近年都忙於喺內地拍劇集同做代言人拍廣告,工作非常忙碌,不過年近歲晚自然要返香港同老公林文龍及囡囡一齊過啦。前晚年廿九,佢哋一家三口去到灣仔有富豪飯堂之稱嘅福臨門晚膳,囡囡打扮仲好有新春氣息,粉紅色長襪加一件同色嘅羽絨背心,非常醒目。

兔年盼追仔 放大圖片
龐老太(左一)見到記者雖然有啲奇怪,但仍然表現友善。

龐老太(左一)見到記者雖然有啲奇怪,但仍然表現友善。

一家三口仲好合作笑晒口畀記者影相,郭可盈之前話過想替囡囡追個細佬,睇吓有冇機會今年追番個兔仔啦。其實可盈之前幫過一名患上晚期卵巢癌嘅內地 fans小燕完成心願,喺聖誕節當日陪佢去咗香港迪士尼樂園玩,雖然呢位 fans已經不在人世,令可盈傷心咗一段日子,不過見可盈收拾番心情,馮仁昭都戥佢開心。另外,差唔多同一時間,個仔龐維仁榮升金牌大風話事人嘅龐老太,前晚都同一班朋友去到福臨門用餐。當龐老太見到大班記者都有啲驚奇,但仍然表現慈祥。對於記者嘅提問,佢好有心機笑笑回應話:「唔係嚟團年,普通食飯啫。」


郭可盈、林文龍同囡囡一家三口去富豪飯堂做節團年。

一直被傳夫妻感情有問題的林文龍與郭可盈,前晚帶女兒外出晚膳,提早食團年飯。前晚約七時許,林文龍一家三口乘坐七人車到達灣仔福臨門,廿四孝老竇兼老公的林文龍負責手抱愛女,三人笑容一致。問到是否與家人食團年飯?郭可盈心情大好地說:「係呀!」



手抱愛女的林文龍與郭可盈面對鏡頭大方任影。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()