前曼聯球星畢特,及前車路士成員嘅基士文,之前雙雙加盟南華,日前代表南華出戰大埔,點知輸波出師不利,唔開心梗係有啲,不過前晚畢特就入鄉隨俗出席南華同 bma喺銅鑼灣舉行嘅團年飯局,但係基士文因病冇出現,美中不足。當晚老闆羅傑承同老闆娘梁芷珊陪住畢特一齊到達酒家,同場仲有南華嘅陳肇麒(陳七)同文彼得等,另外 bma嘅代表就有陳貝兒、梁奕倫同野仔等,足足坐滿九圍。身為老闆嘅羅傑承梗係要上台講幾句鼓勵大家,文彼得之後都唔執輸上台話:「之前輸波梗有啲失望,不過我哋答應初一嘅賀歲波一定會贏,我哋係最團結。」

放大圖片
陳肇麒同文彼得(左)係南華中堅分子,除咗一齊上戰場外,私下感情都唔錯。

陳肇麒同文彼得(左)係南華中堅分子,除咗一齊上戰場外,私下感情都唔錯。

放大圖片
羅傑承同老婆梁芷珊前晚出席公司同球隊嘅團年飯,陳貝兒仲陪住喺身邊。

羅傑承同老婆梁芷珊前晚出席公司同球隊嘅團年飯,陳貝兒仲陪住喺身邊。

抽空應節行花市

至於畢特全場表現都幾 cool,對當晚海鮮同內臟嘅餸就好似唔多啱胃口,所以冇乜點食,就算食都係用番叉,不過同其他球員總算幾投契,間唔中都有講有笑。問到佢會唔會去行花市?畢特話有時間都會,至於日前輸波,佢都話:「唔緊要,嚟緊依然有信心,家嘅天氣都幾適應,但如果夏天就可能有啲影響。」講到賀歲波轉播權賣咗畀 now寬頻電視,羅傑承話:「音樂還音樂,體育還體育, now同廣東電視台舊年已經同我提出話好有興趣播,夾埋畀咗個 offer我哋,係 5萬蚊美金(約 39萬港元)嘅轉播權。 TVB有人聯絡過我哋,但象徵式畀贊助費我哋。」咁係咪因 TVB「出唔起錢」而冇咗個播映權?羅傑承話:「唔敢講,英超轉播權都咁貴啦,係睇吓你覺得場波值唔值、有冇吸引力啫。」


前曼聯球星畢特,前晚入鄉隨俗同班南華球星一齊食團年飯,雖然表現較 cool,但都有問有答。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()