該場出浴戲講述謙仔初加入飛虎隊受到針對,之後喺浴室同兄弟王浩信訴苦,呢場戲當日原先冇得採訪,但謙仔同王浩信見咁多記者要求,於是重演一次出浴益吓大家!

要上位,露少少在所難免,女人騷事業線、男人要晒肌。童顏巨乳羅仲謙,上年憑《搜下留情》騷肌彈起,成為基界新寵亦密接 job。上咗位自然錫身,最近忙拍新劇《飛虎》嘅謙仔,一場出浴戲死守露股防線,實行着住兩條底褲加毛巾,連籮形都唔肯益無綫。

26歲羅仲謙上年憑《搜下留情》一劇做泰拳教練,騷肌彈起,成為新一代肌男,每逢有 job都要騷 40吋胸肌。有胸有事業,拍電影升呢做男主角,在《婚前試愛》同女神 Chrissie、 Carol拍床戲,恨死宅男。巨乳謙騷肌有市,無綫食住上力捧謙仔,由上年開始《團圓》和《抉宅男女》接住拍,最近則為 13集電視電影《飛虎》埋位。

 

「我個籮比較凸」

今次《飛虎》第一男女主角係馬德鐘和宣萱,但其實戲分主要在羅仲謙和其緋聞女友黃智雯身上。謙仔今次暗啞底孭重飛,但竟然錫身,唔肯露太多,更堅守露股防線。據知情者說:「套劇學人哋美劇咁,一星期播一集,監製當然想每集都有話題啦,咪整咗場露股沖涼戲囉!」雖然謙仔搏命又有身形,但對露股則十分抗拒。上週三( 26日)《飛虎》拜神,謙仔先出口術:「有場露股出浴戲,我唔會露坑,因為我條腰得 28吋,加上我個籮比較凸,我諗露低啲條腰,見到少少半圓形就得。」
露股冇得傾,謙仔講到明股罅亦免問,濕身騷肌則無任歡迎。上週五( 28日)謙仔、王浩信等大隻佬到上水展能中心拍出浴冲凉戲。謙仔露慣,事前零準備,反而首度騷肌嘅王浩信就谷到行,拍攝前先做一百下掌上壓谷大個胸,又用健身繩整靚膊頭線條。佢話:「兩個月前監製叫我谷到零脂肪,我話即管試吓啦!之後搵教練食餐單力谷。我家都有 42吋胸肌,不過梗係謙仔身形靚啲啦!」男人露前熱身,唔執輸得過女人 o架!

 

王浩信鬥肌

王浩信用咗 2個月時間變大隻仔, 42吋胸、麒麟臂、朱古力腹肌有齊晒,但佢就唔係好慣沖涼俾人影,表情有啲尷尬。

爆肌餐單

早餐:
4至 6隻雞蛋
4至 5羹麥皮、 1個蘋果/橙

午餐:
雞胸飯(去皮不要薑茸、豉油)

下午茶:
烚薯仔兩個

晚餐:
雪藏雞柳 5-6條、烚菜一碗

運動:
器械 2小時及跑步 20分鐘。

 

放大圖片

'05瘦奀
05年剛出道嘅王浩信,雖然唔係排骨仔,不過比起家咁大隻又真係好大分別。《蘋果日報》圖片

 
放大圖片

王浩信對呢場冲凉戲相當緊張,事前做過百下掌上壓,兼玩健身繩谷肌。

 

底褲雙雄

《飛虎》除咗有羅仲謙、王浩信鬥露外,同場亦有港男袁偉豪和翟威廉,佢哋露肉當然駕輕就熟,就算着住底褲周圍行都冇問題,盡顯結實激凸身材。

袁偉豪
袁偉豪係 07年香港先生,身材仲 keep住選港男嗰陣,當日佢着住條貼身 Nike pro combat底褲,身材絕對唔輸蝕畀羅仲謙。

 

Chok峯露股

羅仲謙錫身唔肯露股,真係唔及 chok峯同吳卓羲咁搏, 04年二人拍《大唐雙龍傳》就雙雙露股,當時仲接獲 3宗投訴。無綫外事部表示:「只要唔係刻意露股,係劇情需要,基本上冇問題。」大隻謙大方啲啦!

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()