還記得犀利哥嗎?那個半年前爆紅的浙江流浪漢?本刊那時趁住話題熱,曾構思請男藝人穿上潮服演繹港版犀利哥,受約的卻大都婉拒……娛樂圈,誰都想風光,誰都不願意跟乞兒拉上關係。
25歲的周柏豪算異數,最近推出新歌〈乞丐王子〉,說的是犀利哥的故事,唱的卻是自己的心情。讓人聯想到他半年前的一篇報道,說他一家五口蝸居五百呎居屋感情生活照樣精采,簡稱「窮風流」。

出道四年,第四張專輯本月即將面世,唱功大家認同、作品贏了口碑,可惜實力和人氣與收入沒劃上等號,難得被狗仔隊看上登上娛樂雜誌,結果落得窮風流的下場,周柏豪說還頂得住:「窮都風流到……其實係咪讚緊我呢?」: T' ?9 ]7 M3 D: @0 d+ l
窮風流和窮有型以外,周柏豪說在娛樂圈生存,少不了的還是窮開心。

07年加入樂壇,歌齡 4年的周柏豪說,明明年資還算是新人,不知道是不是因為 16歲已經做兼職男模,常讓人覺得他在這行半紅不黑已經打滾 9年,忘了他今年其實才 25歲。. Q6 G5 j# p5 X6 a
實情係,我哋一家人都住將軍澳,但五百幾呎嗰個單位我獨居,父母同哥哥、細佬住隔籬屋苑。8 U, O( x! m' z+ N. c& c
請問,一個 25歲嘅男仔,買得起層 160幾萬嘅樓,點解都要俾人話窮?冇錯,層樓係我自己買。. L! V, ~+ z) {- b) ]
19歲,我已經用做模特兒賺嘅第一嚿錢畀首期,買咗層 60幾萬嘅樓(將軍澳區居屋),兩年後升值轉手,再有錢換鶽家嘅物業。
邊個唔想一出世就有錢?邊個唔想一入行就全世界都識?全靠自己有計劃, 19歲已經做緊業主,係咪更值得開心呢?
話我窮,都無所謂,好過話我有錢。
話我潮,係大家畀面,冇錢點潮?我唔會用幾十萬買隻表,有幾十萬我都先攞嚟改善自己生活,改善全家人生活先啦!
新聞點寫都好,從來唔會影響我情緒,由細到大媽咪都教我,自己嘅情緒應該要由自己控制,唔係俾人控制。我睇得好開,呢個係工作一部分,公眾人物就係咁,每日行出門口,就當係工作嘅開始,就預咗每個動作有人睇住……但有時真係覺得無奈,唔同你影到我條底褲穿窿寫我着穿窿底褲,點解要無中生有?

出碟的同時,周柏豪主演的舞台劇《我不要被你記住》三月演出 9場後,下月將在葵青劇院捲土重來。右為同劇演員袁偉豪。

出道被指暗戀師姐薛凱琪:「讀者其實好聰明,真同假佢哋最識分辨。」5 @' E7 P/ @' ?0 ?& P
2 \$ G+ e; j& d: I( L4 G4 i/ J0 M$ r
計時賽% w8 b/ t) ]0 x9 s& D
19歲那年被暗瘡困擾暫停模特工作又患上焦慮症,最近又因為出唱片、忙舞台劇《不要被你記住》的重演而工作壓力太大,搞到肚屙、皮膚敏感、眼生瘡,雖說不會被其他人和事控制情緒,到底能承受多少,周柏豪的身體就是答案。
可能是運動員出身(香港籃球隊青年軍),每次比賽都要計時,我覺得凡事都有時限,壓力就係咁嚟。
婆婆啱啱過咗 81歲生日,我都想喺佢仲健康嘅時候盡快賺到錢買到樓,全家人搬埋一齊住……壓力可能就喺同時間競賽嘅時候嚟。
19 歲嗰年皮膚出問題有半年時間喺屋企,每日喺度計時,睇住時間一分一秒咁過,搞到焦慮症又有幻聽,嗰陣時叫難捱,鶽家有工開、有碟出,唔叫難捱。出事前,我做 model,但出到街已經好多人搵我影相,信心由爆棚到爆瘡一下子跌到冇,嗰一段交接時間個人反而最自大,乜都聽唔入耳。嗰段時間我喺陳光榮錄音室做學徒,全靠一個同事鬧醒我:「唔聽人意見嘅人係垃圾。」……係囉,其實當時我有齊所有年輕人毛病,寒背懶音冇禮貌仲要覺得自己好勁,寫咗歌冇人用,仲要鬧人唔識欣賞,唔掂!# c/ z+ [; u' g
前排有個摸骨師傅,話要贈我幾句,話我今年一定會紅……開心就梗,但唔會上心。一樣係因為運動員出身,我堅信一分耕耘一分收穫。  ^0 e/ k# N2 Q0 i4 ]
出道三年,我覺得自己行得比人慢,但係可以行得遠。我好鍾意俾人睇到自己慢慢行,然後愈跑愈快嘅感覺。正如我一出嚟係個瘦弱小朋友,鶽家愈嚟愈大隻,咁先成功、先會知我努力。嗰啲包裝到靚一靚,但裏邊唔好食嘅公仔麵,我唔想做囉。

我覺得自己行得比人慢,但係可以行得遠。, f0 F  i' B9 o( ^" E

被拍到「女朋友」,周柏豪堅稱唔係真:「公開戀情好自私,我係嗰種凡事會諗吓人哋感受嘅男人。」

19歲時因為皮膚問題暫別 model生涯,周柏豪成為音樂人陳光榮入室弟子在錄音室工作兩年。" ^+ a3 g: b! X0 z
5 L9 g2 P2 F! m: T) _# I* X7 s
「盆景貓」事件引發斷背傳聞,周柏豪說:「我同 Harris( Moiselle太子陳柏熹)係十幾歲時最好嘅朋友,兩個人會打機過夜,關係好到會俾人誤會。」; Z) H' Z$ Q, \8 [/ G3 g! M! O0 X

癡小子
出道被指暗戀薛凱琪、也傳過憑歌寄意追過江若琳,前排微博的「盆景貓」風波批評唐貝詩,再傳出其實與唐貝詩有舊仇,多年前被對方唱過斷背……高攀師姐、窮追女歌手,還有黐金糠,周柏豪的情史還是和階級歧視分不開。  P" d1 o3 D7 O" G
我嘅朋友當中,十個有七個攣,俾人誤會係基真係唔出奇,但我好肯定自己唔係。風流,更加冇我份, 17歲初戀的野蠻女友最經典,佢 8點半返學,我十一點返學,但我要七點叫佢起身,八點喺佢屋企樓下等佢送佢返學;我打完波返屋企同佢傾電話,傾到屋企樓下同佢講入鯩先,遲三十秒打畀佢……佢唔肯,要我行樓梯返屋企唔准收線,講緊我屋企住廿七樓……佢講分手,我喺屋企喊苦喊忽,喺佢屋企樓下喊到全世界都聽到……喊喊吓見到有個熟人行緊埋嚟,嗰個係我阿爸。……阿爸阿媽見我咁樣好心痛,阿爸第一次鬧我,爆晒粗。……戀愛時,我真係不折不扣嘅傻小子。3 N# Z# b. j3 ]! b2 v0 o
鶽家好多人攞自己戀情同私人生活做宣傳伎倆,我有冇遇到?梗係有啦……咩伎倆?梗係唔講啦!我過唔到自己嗰關,我唔係呢種人。
睇報紙,睇到嘩嘩聲……又話唔講?次次咪又係自己攞出嚟講?聽埋唔少,記者朋友同我講,有啲人為咗上報自己主動作大爆料,俾人篤爆又話自己冇講過……咩冇講啫?明明人哋錄咗你音……我唔想搞到咁,因為我要面。+ P8 W$ ^4 F6 F
事實上鶽家呢一刻,就算圖文並茂話我拍拖,我都唔會認。雖然 25歲嘅男仔,入行呢幾年有人行得埋唔奇,但公開就會產生好多問題,兩個人的事,都係留番畀兩個人好……

鶽家好多人攞自己戀情同私人生活做宣傳伎倆,我有冇遇到?梗係有啦……' a9 A/ _# u# O+ b
+ u: Z' T# G6 x* \) L4 t
中學年代的周柏豪,名副其實 sunshine boy, 16歲已開始兼職 model生涯,真正 o靚模。
- `  e  S% ^- d% C! y6 \
少年時代已經身高 6呎,不但是港隊籃球青年軍,亦是當紮男模,被視為余文樂接班人。《蘋果日報》圖片
第一次5 I1 V: B  F* m6 _7 B7 ?& y
同行的經理人投訴,難幫周柏豪做新聞博曝光,因為這個男孩子的臉皮太薄。
說着,我跟周柏豪回憶起 07年,拍得他在健身中心赤膊健身的那一次,邊說周柏豪已經面紅紅:「嗰陣時由零開始,我記得影完走人,一上的士我就大耳低頭,連直望司機都覺得冇面……」. A( F9 K" m4 R: T! Y' i
邊寫這篇後記,邊聽着他人人都讚好的新歌〈乞丐王子〉,我邊替周柏豪辛苦,藝人也好、乞丐也好,生存,好多時是要臉皮厚的。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()