傅穎( Theresa)將於書展推出寫真《 About Her》,昨日她在旺角舉行寫真預售卡活動,名額 200張,吸引過百 fans排隊,排頭位的女 fans更買下 6張預售卡。 Theresa派發預售卡和附送的 T恤時,失重心仆向前面的簽名枱,幸得助手相扶,見她撫着手肘呼痛,又尷尬說:「好瘀呀。」

預告半裸

Theresa說:「寫真會有批相係影身體唔同部份,好似玩肢解咁,特別整咗 200張當做預售卡。今次會出 100本限量版附送相機帶, 200本普通版送 T恤。」對於沒法在書展搞簽名會, Theresa覺得可惜,她說:「喺書展搞方便好多,但要尊重大會冇辦法。我本寫真有性感,但唔係低俗、猥瑣同不雅,有輯露背相係着住牛仔裙上身冇着衫,我有歌手形象唔可以唔着衫,但又有只係着 bra嘅相,原本公司唔想出街,但攝影師堅持要用。」 採訪、攝影:魯萍


Theresa派預售卡時失去重心,幸得助手相救。

預告半裸 分體吊癮 傅穎仆住搶客

傅穎昨日為寫真集於鬧市舉行預賣活動,期間混亂之中她差錯腳跌了一下,幸無大礙。她透露將以半裸超性感姿態呈現於寫真集,重申寫真不含低俗、不雅和猥瑣成分,與o靚模劃清界線。


傅穎強調寫真雖性感,但並非刻意賣弄色情。

傅穎(Theresa)昨為即將推出的寫真集舉行預售活動,大批歌迷無懼烈日守候偶像,簽預售卡期間Theresa一度不慎差錯腳跌倒,幸未有弄傷,她還自嘲「好(火羅)」。

預售卡配合寫真肢解概念,她說:「今日派二百個籌,連埋T恤嘅,每張預售卡都唔同,係寫真入面嘅相,上身、下身都有。」

將為散文集殺入書展開簽名會的Theresa,會否應歌迷要求同時為寫真簽名?她說:「我梗係好想簽啦,但會尊重大會,其實嚟緊廿五日都有個寫真集簽名會兼新歌發布。」Theresa尊重大會的決定,事實她的寫真確有性感內容:「有一輯係淨係着住短牛仔裙,上身冇着。(前定後o架?)後面啫!我始終有歌手形象,唔可以去到唔着。」Theresa又透露日本攝影師米原康正挑選其超性感造型放在寫真內,有一張戴bra的正面相,問到是否因此入不到書展?她說:「冇所謂,我承認係有性感,但唔係低俗、不雅同猥瑣,比較出面嘅OK啦。」


傅穎於預售會上仆了一仆,助手即出手相扶。


有大班粉絲烈日下支持,傅穎揮手致謝。


鄧麗欣跳火辣性感舞,之前捱餓保持苗條。

鄧麗欣十月擺酒

Theresa出寫真,死敵鄧麗欣卻抗拒性感,前晚她在《明愛暖萬心》與一班女舞蹈員跳火辣辣性感舞,她稱這已是極限。談到有指其緋聞男友方力申因媽咪的契爺、國寶級國畫大師吳冠中逝世,而獲得不少珍藏,鄧麗欣說:「唔知喎,只知佢屋企有收藏畫,但冇話幾多幅,嗰啲係畀佢爹哋啫!(可能傳畀『家嫂』呢?)吓,你哋問佢唔好問我。(你哋十月擺酒?)我十月係擺幾圍……生日酒,你哋到時飲多杯啦。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()