05年港姐季軍林莉,去年被指有內地金融富豪W君大水喉射住,即時由住屋邨進駐大埔比華利山豪宅,出入有200萬馬莎拉蒂接送,一粒鐘豪掃60萬名牌,富商男友仲揼本開咗間「VIP經理人公司」捧佢,錫佢錫到燶。
只可惜林莉嘅富貴生活過咗唔夠一年就打回原形。據知兩個月前她與富商男友感情轉淡分手,豪宅靚車冇得再享用,闊太生活幻滅。林莉現時租住8千蚊深井5百呎單位,出入都係搭的士。林莉唔想人財兩空,即時翻撻前男友兼經理人Bolie(黃偉雄),不過Bolie冇米又爛蒲,難怪林莉要節衣縮食,捱麵包醫肚。

林莉08年為 I-Sky Beauty(天行醫學美容中心)做代言人,認識了開設廣告公司(只佔股份一成)的Bolie(黃偉雄),兩人一拍即合,未幾便打得火熱。拍拖一年後,林莉見Bolie廣告公司生意不景,加上男友生性花弗,經常夜蒲,於是忍痛分手。之後林莉認識了內地的金融富豪W君,W君又承諾出錢開公司力捧她。林莉眼見前男友Bolie經濟有困難,即推薦他做自己經理人。09年Bolie成立「VIP經理人公司」,旗下只有林莉一位藝人。

藕斷絲連
據知情人士透露:「W君叫林莉搵人出面做經理人公司老闆,林莉即時諗起前男友,因為佢仲好鍾意Bolie,於是益佢!W君一直唔知佢哋拍過拖,兩個月前先發現林莉同Bolie嘅關係唔簡單,再加上W君同林莉相隔兩地聚少離多,玩厭咗咪分手囉!不過W君都算有情有義,最後都注資50萬俾林莉出寫真集,當係分手禮物。以後W君唔會再注資,間經理人公司點樣運作都唔會再理o架喇!」
被富商男友狠飛,林莉即翻撻經理人Bolie。知情人士透露:「林莉最近同番Bolie一齊,Bolie仲搬埋去林莉度住,不過男嘅仲係死性不改,成日去Volar溝女蒲天光。而Bolie知道幕後老闆唔再揼錢,惟有幫林莉狂接job,內衣比堅尼騷全部來者不拒。Bolie仲同林莉講,咁樣先可以上位,林莉只好逆來順受。」

例牌否認
去年非常風光的林莉打回原形,惟有馬死落地行。本周一(5日),林莉出席完蘭桂坊啤酒節記者會後,先與女經理人到天后「美華氏」掃幾百蚊二手服飾,再搭的士返回月租8千蚊的深井海雲軒。返家前只買5蚊麵包醫肚,同半年前去置地掃名牌入酒店High Tea嘅生活相比,真係天堂與地獄。
本周二(6日)記者致電身在廣州的林莉,她例牌否認:「我呢幾年都冇拍拖,同Bolie冇拍拖亦冇翻撻。我亦冇聽過大老闆唔再注資呢個傳聞。」而Bolie一聽提問即表現驚青:「我從來冇同林莉拍拖喎,我遲啲再覆你啦!」即匆匆收線。

半年前富貴生活

7月5日性感出騷
本周一(5日)下午2點,林莉以性感打扮出席蘭桂坊啤酒節記者會,冇富商男友照住嘅佢,當日叉腰擺pose,非常賣力。


男友離遠[目及]實
每次林莉出席公開活動,男友兼經理人Bolie都會現身監場,呢日佢就印印腳坐埋一邊[目及]實女友。


孖住走
下午3點半活動完畢,林莉與男友Bolie孖住離開,途中遇上蘭桂坊之父盛智文(左)。Bolie比林莉矮半個頭,兩人在外形上非常唔合襯。


經理人男友Bolie


掃平衫
林莉由中環搭的士去天后,原來係去專賣二手衫的「美華氏」shopping,記者見佢掃咗一頂牛仔帽同三條皮帶,埋單800蚊。之後林莉再搭的士返回深井。


5蚊麵包醫肚
的士去到深井附近突然停低,林莉飛撲落車買咗個5蚊麵包,再上番的士。


返深井新居
的士直駛位於深井的海雲軒,林莉當日返家後一直沒有外出,非常深閨。


7月2日陪男友睇世界盃
林莉呢晚陪男友Bolie去尖沙嘴河內道一間樓上酒吧睇世界盃,當晚係巴西大戰荷蘭。凌晨3點幾林莉在Bolie及一名男友人陪同下落樓。


送走女友繼續蒲
Bolie送林莉上的士後,隨即與男友人折返酒吧繼續蒲。

住豪宅
今年1月,林莉被影到返回大埔比華利山別墅,能夠自由出入別墅的她,事後表示因為屋企太細,借朋友地方擺嘢,答案相當牽強!《壹週刊》圖片


坐靚車
出身屋邨的林莉,以往出入都是乘公共交通工具,今年1月她竟然有200萬馬莎拉蒂同專用司機負責接送,派頭十足。《壹週刊》圖片


掃名牌
自從結識內地富商男友後,林莉周身名牌,更被影到在中環置地廣場行街,在多間名店血拼,唔使半個鐘已掃近十萬貨,面不改容。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()