奧運金牌得主劉璇自退役後一心進軍娛樂圈,去年除了簽約香港「星娛樂」做歌手外,近日更獲無綫力邀加盟拍攝台慶劇《女拳》。
據知劉璇首次拍劇即要求多多,除了要求私人助手貼身跟入廠服侍左右外,又要求做第一女主角,力壓一線花旦陳法拉,就連無綫一線小生黃宗澤及馬國明等,都要在劇中傍實呢位「璇美人」。劉璇要風得風,皆因有製作部總監(非戲劇製作)何麗全撐腰,連劉璇亦直認:「係何生搵我返嚟,30集我都有份!」


前國家體操隊隊員劉璇在2000年悉尼奧運會贏得女子平衡木金牌後,就正式退役。之後劉璇到北京大學修讀新聞系,其間在內地擔任主持,為入演藝界鋪路。
08年北京奧運,劉璇獲無綫力邀於北京擔任奧運星級主持,之後又簽約Neway Group旗下的星娛樂,銳意進軍樂壇。近日她更殺入電視圈,獲何麗全力邀加盟無綫,拍攝處女劇《女拳》。為令國寶簽約無綫,何生更親自出馬游說璇美人。
據知劉璇見何麗全親自出馬,亦不客氣開出條件。知情人士說:「佢同何生講要做第一女主角,戲份一定要多過法拉,否則唔拍。而平時無綫唔俾藝人私人助手自由出入劇廠,但劉璇就講明要帶私人助手跟出跟入,排場比其他一線巨星更厲害!」
據知何麗全與劉璇關係一直友好,所以最後都一一應承。「何生同劉璇好熟,佢哋間中都會食飯。今次何生同劉璇傾咗好耐,雖然劉璇啲廣東話仲未講得好,不過因為劉璇係國家隊奧運冠軍,加上喺大陸有號召力,所以全部條件都應承,務求令佢舒舒服服。不過劉璇恃住有何生撐腰,都幾擺阿姐款,好似開鏡嗰日,啲幕後同佢打招呼,佢都唔理人。」

暗寸法拉少戲份
本周二(6日)劉璇拍完外景接受本刊訪問,就直認是何麗全力邀她加盟:「08年北京奧運會時,何生請我為TVB做客席主持,之後都有傾過想請我拍劇,所以都算係何生簽我。(新劇係咪你做第一女主角?)都應該算係,因為我同劇中每個人都會有劇情,所以三十集嘅劇情入面我都有份。」記者追問法拉戲份是否少過她時,她即說:「我唔清楚,不過我開咗12日外景都未同佢合作過。」擺明暗寸法拉戲份少。
而身為男主角的馬國明亦親口證實《女拳》劇情主要圍繞劉璇發展:「套劇主要係講黃飛鴻(姜大衛飾)同太太莫桂蘭(劉璇飾)之間嘅故事,我同Bosco同法拉就會發生三角戀。故事中後段姜大衛會死,主要嘅戲份都會落喺撐住寶芝林嘅劉璇身上。我知道呢套劇因為劉璇擔正,已經有好多內地片商吼實想買。」本周三(7日)記者致電法拉經理人Cindy,欲問被劉璇搶戲份感受,但直至截稿仍未有回覆。

駐港半年
原本租住黃埔海逸酒店嘅劉璇由於將會留港半年拍劇,小數怕長計下,決定搬到月租兩萬嘅酒店式住宅海灣軒。


係搶你戲呀,吹咩!(設計對白)
得到無綫高層何麗全撐腰,劉璇在處女劇《女拳》得以擔正,令已升呢做一線花旦嘅陳法拉淪為陪襯。


劉璇經常於微博上載與何麗全私人飯局合照,證明兩人關係非淺。


08年無綫宣傳北京奧運時,樂易玲在活動上搭實劉璇膊頭,拉佢到台前正中位置,可見樂小姐對劉璇亦相當重視。


群星拱照
無綫台慶劇《女拳》由劉璇擔正飾莫桂蘭,更搵嚟黃宗澤、馬國明、姜大衛同陳法拉群星拱照,認真架勢。


助手跟入廠
劉璇將會留港半年為無綫拍劇,因此自資聘請一個女助手,更要求無綫容許助手跟入廠。


開鏡扮friend
開鏡當日,擔正的劉璇與陳法拉扮friend,劉還開心攬着法拉纖腰,演技一流。


佢係擔正!(真實對白)
劇中飾演劉璇契大哥嘅馬國明,證實劉璇戲份比起其他演員多。


在無綫穿針引線下,劉璇去年10月加盟Neway二少薛嘉麟旗下的「星娛樂」做歌手,今年將推出國語唱片。


08年劉璇以星級主持身份,到北京替無綫於賽後訪問一眾金牌運動員,包括體操隊師弟李小雙。


上周三(30日)劉璇由黃埔海逸酒店搬往紅磡海灣軒酒店式住宅,行李之多就連的士車尾箱都閂唔到。


落的士後劉璇兩手空空推門入海灣軒大堂,留底四袋紅白藍由助手同的士司機搬。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()