食飽無憂米的富豪二代,近年紛紛積極發展個人事業,以便北上攞政治本錢;不過表面規行矩步,私生活卻十分荒唐。識玩識食專吼靚女的太子兵,出海開遊艇派對,已成風氣。
據知,為避開視線,開P時間專揀返工日子,由中間人搭路揀o靚模,船上隊酒猜枚,玩通頂,無拘無束。


有工唔返
上週三(六月二十三日),當日天氣時晴時雨,但無損一班富豪二代出海開party心情,其中包括諸葛梓岐男友、Neway二少薛嘉麟(Ernie),全國人大常委范徐麗泰兒子范駿華(Andrew)、遠東科技老闆邱德根幼子邱達根(Duncan)、跟傅明憲傳過緋聞的東華主席梁定宇(Billy)以及順道慶祝生日的廖創興銀行後人廖偉麟(Jeffrey)等人。
下午一時多,有工唔返的富豪二代在深水灣碼頭坐快艇,帶住一班o靚模分批登上好朋友Alfred的遊艇,遊艇駛到碼頭對出數百米便停低,未幾換上白色短褲的范駿華走到船尾,與幾個o靚模玩水上電單車,只見他輪流載住穿著比堅尼的o靚模在海上飛馳兜彎,好英雄!大半個鐘後,船身有R•W英文字的另一艘大型遊艇駛近,范駿華才返入船艙,加入薛嘉麟、邱達根等人劈酒猜枚。

香檳當水
船艙內,已婚的邱達根全程黐實身邊著黑衫的o靚模Icy,兩人似一早相識,Icy還突然入房瞓上床,又大聲嗌邱達根入房,即時被全船人笑:「閂埋門先喇!」至於慢熱的薛嘉麟,猜枚連輸「隊」咗幾杯香檳後開始升溫,先跟對面的濕髮o靚模玩骰盅,然後突然企起身,幫好友邱達根頂酒,再跟紮髻戴墨鏡,名叫Mandy的o靚模狂隊香檳,high爆的他還不斷望住天花板傻笑。
「其實Ernie好鍾意去遊艇P,事關佢自從同諸葛(梓岐)拍拖就成日俾女朋友mark實,試過有次食飯,諸葛嫌間餐廳得壽司食,發脾氣走咗去,要Ernie即刻氹番佢,成班friend都好睇唔過眼,雖然Ernie話遲過兩點返屋企要罰頂痰罐,但每次有局,佢都會玩到尾先走。」知情人透露。

箍到實
難得撇甩有公主病的女友,Neway二少亦盡情放肆,五點半離船上岸後,在碼頭跟豪放Mandy孖住行,任由女方箍到實,全程笑到見牙唔見眼,直至行到泳灘,見附近有泳客,Neway二少才即時彈開,扮唔識一支箭走向馬路截的士走。而跟隨身後的邱達根則跟女友Icy猶如連體嬰,拖住她與另外兩個o靚模坐車出中環。
據知,一班富豪二代為玩得放心,經常聯群結隊返大陸尋歡,還會定期舉行遊艇派對,各自輪流出艇,如果參與人數超標,有時甚至同日出動兩艘遊艇,在海中心船駁船孖住玩。
「今次天氣唔好,所以冇咁多人嚟,如果天氣好,佢哋會玩到凌晨兩、三點,個個飲到爆晒先走,仲要每次都有女仔上船,班女仔見個個都係有錢人,自動波黐到實,今次個中間人帶幾個o靚模嚟,但之前藍莓(味之天使林俐)、Mia(新8模),同埋啲五、六線女藝人都上過艇。如果二代睇中邊個,就會喺船度交換電話,上岸就各自搭的士去酒店會合。」曾經參與遊艇派對的o靚模透露。

轉場再劈
富豪二代落船後,晚飯都唔食,即帶住o靚模轉場到蘭桂坊最新名人蒲店Shake Shake Club繼續劈。「每次開P都有工人服侍,仲會準備好多食物,parma ham、鵝肝例有,香檳紅酒任飲,佢哋最鍾意用龍蝦煮公仔麵,大家喺船入面玩到癲晒,所以通常都唔使食飯。」o靚模繼續大爆。
接近凌晨兩點,成身海水味的Neway二少仲未肯返屋企,離開Shake Shake Club再去Beijing掃場。至於同行的范駿華,離開時已腳步浮浮,在門口攬實著花短裙o靚模,在對方耳邊講完一輪,見o靚模想轉身走人,即再捉住對方,擾攘十多分鐘,才到Beijing會合老友,玩到翌日早上才離開。
「范太(范徐麗泰)嗰日就掛住搞政改方案(廿三日在立法會表決),Andrew就連工都唔返,同班o靚模上船玩,班朋友都笑佢冇政治智慧,要返屋企惡補吓。」知情者透露。

有頭有面
有事業有地位,不論已婚定未婚,愛玩愛蒲,始終是男人的天性。

薛嘉麟
現職:中大印刷執行董事
年齡:31歲
學歷:中文大學市場推廣碩士
婚姻狀況:未婚
家族:父親薛濟傑,是上市公司中大印刷創辦人兼主席,公司業務主要為印刷標籤、膠片及廣告物料等,估計市值20億。去年中大印刷以6,500萬,收購薛氏旗下的Neway集團,改名Neway Group Holdings Ltd,發展唱片製作及藝人管理。

邱達根
現職:遠東科技董事總經理兼行政總裁
年齡:35歲
學歷:美國Pepperdine大學商業管理學士
婚姻狀況:已婚,妻是香港昌記魚蛋創辦人蘇金泰幼女
蘇健因家族:富商邱德根幼子,公司主要業務有證券投資及買賣、物業發展、成衣等,資產市值3億,並任香港上市公司商會之常務副主席、中華全國青年聯合會委員會成員等職務。

范駿華
現職:泛華會計師行執業會計師
年齡:31歲
學歷:香港大學工商管理(會計及財務)學士、倫敦大學法律學士
婚姻狀況:已婚
家族:全國人大常委范徐麗泰之子,曾任中國人民政治協商會議浙江省第十屆委員會委員、香港青年聯合會副秘書長、香港特別行政區政府大珠三角商務委員會委員,與內地關係密切,去年出任遠東科技獨立非執行董事及審核委員會委員。

不缺錢不缺女
含住金鎖匙出世的一班富豪二代,因為不缺錢,識玩識食,令不少索女主動黐埋身。

楊其龍
楊受成之子,身邊從不缺女的楊其龍,花花公子形象深入民心,更經常惹官非,涉及打人、藏毒等。近年致力發展飲食業,但仍不忘溝女,尢其鍾情不同國籍美女。

霍啟山
霍震霆之子,緋聞不絕的霍啟山,04年跟章子怡的姊弟戀哄動一時,兩人愛得黐纏,不理公眾場所照上真人騷。同章子怡玩完後,經常現身夜場的霍公子曾搭上Amanda S。

林孝賢
林建岳之子,經常跟女星名字扯上關係,先後跟薛凱琪、傅穎、Angelababy、鍾欣桐、應采兒等傳過緋聞。


 


返屋企頂痰罐!(設計對白)
下次唔敢啦!(設計對白)


一班人在船艙互劈,其中一個o靚模就在甲板曬太陽。


High爆


玩骰盅


猜枚


吹水


罰飲


有指新八模之一的Mia(左),及藍莓(右)都曾經上船玩,而在Mia的blog,亦擺放了她與家姐在遊艇的合照。


5:30pm
雨落個不停,Neway二少(綠間條衫)跟邱達根(藍衫)上船轉場,俾豪放Mandy箝實的Neway二少冧到震。邱達根則替女友Icy拎住wakeboard離開。


搭接駁快艇上岸,high爆的Neway二少跟豪放Mandy全程黐實。而邱達根則跟女友Icy做連頭嬰(左二、三),用細毛巾遮頭。


邱達根跟老婆蘇健因於○四年結婚,二人亦不時拖住手去ball晒恩愛。


○六年,范駿華(左一)跟范太的愛駒「另具一格」出賽,爆冷贏出,母子二人一起拉頭馬。


凌晨兩點,范駿華攬住o靚模在Shake Shake門口唔放,擾攘十多分鐘。


離開Shake Shake,Neway二少(右)跟好友Alfred轉場到Beijing繼續飲。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()