榮升第二任媽咪的張栢芝,上月順利誕下細仔Quintus,為令謝家大少、二少爺生活更舒適,霆鋒、栢芝決定大興土木,在億元舂坎角三千呎獨立屋內,加建多一間BB房。屋企沙塵滾滾,謝生謝太個多星期前,舉家由舂坎角搬到四季酒店暫住,預計一個月後,二少爺BB房便完成裝修。

產後動工
剛在五月中為霆鋒誕下細仔Quintus,張栢芝未坐滿月便四出行街shopping食飯,仲陪老公出埠拍戲鬼咁甜蜜。為幫謝家繼後香燈,栢芝已經四年無拍戲,有傳明年二月將夥拍梁朝偉,復出接拍爾冬陞新戲的她,近日頻頻亮相公開活動,為重返影壇作好準備;繼六月中出席上海電影節後,本週一(六月廿八日)下午,她再度飛上海,出席床褥代言活動。
身為廿四孝媽咪,栢芝始終以家庭為重,佗住Quintus期間已經同老公霆鋒商量,計劃在屋企加建多一間BB房,栢芝亦聽晒奶奶拉姑吩咐,等到Quintus出世滿月後才大興土木,避免犯下孕婦禁忌。

難遮巨腩
為此,一家四口搬住四季酒店,預計一個月後,裝修工程便可完成。「雖然栢芝明年先拍戲,但年尾要拍廣告,所以坐完月之後,呢兩個禮拜佢先開始減肥,住酒店可以方便佢游水同做gym。」栢芝友人說。
上週二(六月廿二日)下午,栢芝與化妝師好友Rick Chin及工人,到銅鑼灣接大仔Lucas放學返四季酒店,晚上九時再會合駁上長髮的霆鋒在酒店食晚飯。老公要拍戲搵錢唔黐家,栢芝對住霆鋒更加小鳥依人,飯後與友人到太子大廈夜店飲嘢,兩公婆全程十指緊扣,非常恩愛。
飲足三粒鐘,身穿灰色斗篷遮肚的栢芝,繑住霆鋒雙雙步出,始終啱啱開始修身,栢芝巨肚無所遁形,見有記者影相,即以過萬元Christian Louboutin窩釘手袋遮肚,霆鋒則心情勁靚與記者打晒招呼。

坐唔定
佗仔期間聽足奶奶話要响屋企安胎唔准四周走,家陣完成任務,栢芝已按捺不住,四出行街shopping。上週六(廿六日)栢芝跟細佬栢文出巡,到Element行街,當日穿上短褲運動裝的她,唔介意露出肥美小腿,但就慣性地以Hermes大手袋遮肚,發現記者後,更急急腳走到W酒店,登上栢文的坐駕離開。
「栢芝仲未減肥成功,梗係唔想俾記者影到啦!遲吓等佢瘦番晒,霆鋒又喺香港的話,栢芝打算一家四口影全家福,Wing Shya已經答應揸機!」栢芝友人說。

飲足三粒鐘,個肚脹卜卜未修身的栢芝,拖住老公恩愛離開。

見記者影相,栢芝以萬五元的Christian Louboutin手袋遮肚。

在舂坎角三千呎獨立屋內,謝家大少爺Lucas的BB房有三百呎大,傢俬從歐洲訂製,相信二少爺的未來小天地,一定唔輸蝕。

Lucas坐唔定,在車廂內不停開閂車廂燈,連uncle Rick都搞佢唔掂。

晚上九時,謝氏夫婦在酒店內食完飯,便撇低兩個仔,手拖手與友人出外飲嘢。

22/6
未成功修身的栢芝,與好友Rick Chin及工人接大仔Lucas放學,之後便急急腳返回「新居」四季酒店。

26/6
傍晚七時半,栢芝著短褲出動,與細佬栢文shopping行街,發現記者後即上車速逃。

28/6
栢芝以黑衣人打扮現身機場,飛上海出席廣告活動。

在上海的活動上,栢芝繼續以黑衣遮肚腩,更公開表示生仔計劃暫時「中場休息」,所以有時間重返影壇拍戲。

謝霆鋒張柏芝加建嬰兒房 舉家酒店暫住

張柏芝與謝霆鋒
榮升第二任媽咪的張柏芝上月順利誕下小兒子Quintus,爲令謝家大少、二少爺生活更舒適,謝霆鋒、張柏芝決定大興土木,在億元豪宅內加建一間嬰兒房。

家裏沙塵滾滾,謝霆鋒張柏芝在一個多星期前舉家由豪宅搬到豪華的四季酒店暫住,預計一個月後二少爺的嬰兒房就將完成。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()