近期「峰」芒太露的Carol成功出位,即成為不少o靚模的攻擊對象,連同Cup的E Cup Baby劉欣宜亦加把嘴狂寸對方。原來二人早於兩年前已在動漫節碰頭,E Cup Baby說:「當時冇留意佢,記者都係留意我同Kama,我係頭條女郎,同佢唔熟囉!(佢影含冰相?)冇留意!我印象中嘅寫真只有周秀娜!(唔放佢在眼內?)唔好咁講,我真係冇留意佢囉。」下月推出寫真的她,曾穿上黑底波點的三點式泳衣拍攝,與Carol早前為本報拍攝專訪的泳衣同款,對此E Cup Baby說:「造型師搵嘅,大家着上身各有所長,對自己好有自信!」


Carol
Carol

被踩到上心口的Carol則反寸E Cup Baby冇學歷:「兩年前我真係要讀書,冇咩時間出嚟做模,佢真係我前輩嚟o架,冇必要同佢比較!」


雖然與Carol撞泳衣,但劉欣宜對自己充滿信心,拒絕比較。
雖然與Carol撞泳衣,但劉欣宜對自己充滿信心,拒絕比較。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()