被冠以「宅男女神」始祖的傅穎(Theresa),以充滿誘惑的大膽內衣寫真強勢出擊,誓要擺脫「玉女」框框的枷鎖,無視大家的「色情」眼光,也不怕被指cheap,因為今次終極性感寫真可一不可再。


傳穎新書內容毫不色情。

加入寫真集戰團的Theresa,在寫真集內大騷「事業線」,以性感內衣、比堅尼力拚一眾水着寫真口靚模,她笑說:「事業線係女仔都有,我係正常普通,一定冇佢哋咁深咁長,佢哋係壯觀,我唔係要比呢樣,如果比呢樣就唔使睇啦,我唔係賣弄身材,冇呢個天賦,唔係要突出身體某啲部位,係影出來個感覺好性感。」


Theresa將轉走新形象,今次出寫真會是終極性感。

着衫性感

Theresa主動向公司提出邀請日本潮界色情攝影師米原康正拍攝寫真,她很欣賞對方拍攝女性的肢態美,為求突破性感尺度,Theresa大膽豁出去,最激僅用手遮住戴了nude bra的上身,她笑說:「女仔除衫冇乜嘢睇,少布唔係啲乜,我覺得其他有着衫嘅仲性感。」

米原以拍攝日本AV聞名,但Theresa事先聲明絕對接受不到擘髀動作,雖然米原清楚她的性感尺度,但覺得她應該稍作放寬,她笑說:「有次我着住一字膊衫,米原過來拉低我件衫,我就拉番高,好笑o架,佢對我輕手好多。」衣着性感的她面對米原時,不會感到尷尬,身為日本人的他見多識廣,可能覺得她很小兒科,不放在眼內!


傅穎得日本潮界攝影師拍攝寫真,展現女性肢態美。

素顏示人

Theresa由「玉女」變身為「肉女」,可擔心被指cheap?她坦言驚大家以為她突然去脫:「其實我從來冇標榜過自己係玉女、乖乖女,原意亦唔係要做玉女喺圈裏面發展,我唔想畀個框框,框死咗自己,我接受能力好強,之前喺舊公司走嘅歌手形象都係sex appeal。」

在米原攝影鏡頭下,Theresa不擔心被人以AV色情眼光看待,但不排除人家會這樣諗,其實內容毫不色情,可怕被視作性幻想對象?她說:「冇得怕,我控制唔到人哋,睇你用咩角度睇,鍾意你嘅人會好鍾意,更加了解我。寫真集內我會素顏示人,一直有人覺得我好厚粉,覺得我個樣執出來,所以我特登唔化妝以真面目見人,將自己最真實一面呈現大家眼前。」今次終極性感造型是寫真集最後一次,之後她會改頭換面轉走新形象。

死敵避無可避

自嘲是非命的Theresa,總跟死敵鄧麗欣(Stephy)的名字扯上關係,她承認很不開心:「大家無論發生乜事,都走去問佢,佢有乜又走嚟問我,人哋會點諗?以為我借人哋宣傳,唔希望有咁誤會。感觸最深係用我寫嘅文章去寫成是非,好似用刀大力去捅自己,真係好唔開心!」她明白娛樂圈乃是非之地,避不到惟有豁然面對,她無奈的說:「唔知道幾時放過我哋?寧願傳緋聞好過。」她清楚知道演藝生命中撇不甩Stephy,正如「走音」兩字會跟她「last forever」!


鄧麗欣已被視為永遠的宿敵!


Theresa強調從來沒界定自己是玉女。


徐若瑄

性感兩女神

在寫真集中傅穎大擺性感誘惑甫士,在她眼中荷里活女星謝茜嘉艾芭跟台灣女星徐若瑄最性感,謝茜嘉樣靚身材正,舉手投足好性感,而她覺得徐若瑄好靚,五官楚楚可憐、身材平均,整體予人sexy感覺。

文:音樂組 攝影:司徒國榮 服裝:Fly girl(Top) 場地:The Continental Club@Gateway Hotel Hair:Vince Pang@IL Colpo(TST) Make up:Matt Hom@Annie G.Chan

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()