唐寧早前以近七位數字厚酬,到馬來西亞為美國護膚品牌拍廣告,她順道到當地名勝雙子塔前拍照留念,又品嘗特色飲品,實行寓工作於遊埠。

唐寧(Leila)今趟到馬來西亞雖然是工作行先,拍攝美國護膚品牌廣告,但向來貪玩的她亦抽出半天空檔四出遊覽,Leila笑說:「我去咗馬來西亞最高嘅建築物雙子塔前面影相,又喺嗰度飲咗餐茶。(有咩特別?)最特別係杯馬來西亞特飲,上面好多碎冰,裏面又軟綿綿、滑嘟嘟咁,好搞鬼。」



放大圖片


對着馬國特飲及美食,唐寧即時食指大動。
對着馬國特飲及美食,唐寧即時食指大動。



無緣赴上海世博

廣告商給予Leila接近七位數字的厚酬,又對她百般遷就,除了配合她的檔期外,連化妝師及髮型師亦讓Leila隨意挑選,她說:「我梗係帶埋合作咗十幾年嘅Mae同Daniel去啦!冇咗佢哋我唔知點算。」



Leila指廣告商原本想於上海取景,但因「撞正」世博而取消計劃,令她大感可惜:「原本以為可以乘機去世博走個轉,不過算啦!我都唔鍾意排隊,去到都冇用。」Leila又指單是今年年初的收入,已等同去年一整年的收入,又笑指2010年是自己的豐收年。

影視組
唐寧到馬來西亞拍廣告,除了酬勞可觀,還可順道遊覽名勝。
唐寧到馬來西亞拍廣告,除了酬勞可觀,還可順道遊覽名勝。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()