經常在網上分享美容心得的羽翹,早前在Youtube教人梳髮髻,原來要髮髻又大又圓的秘訣就是爸爸的襪子,羽翹謂:「嗰啲襪係我爸爸嘅,有次佢問媽媽點解唔見咗啲襪,我咪話佢知喺我個頭上面囉,佢聽到之後笑到收唔到聲。」.


羽翹經常上網分享美容心得,梳髮髻是其中一個。

向來孝順的羽翹於是為爸爸買大堆新襪子,而在揭發失「襪」真相後的翌日,她又發現自己的床上多了大堆襪子:「原來係爸爸唔想我用佢啲舊襪,專登買好多唔同顏色畀我襯,真係感動!」她還笑謂要將這個好笑感人的故事,加到在書展推出的首本美容書內。


羽翹偷了爸爸的襪,結果譜出動人故事。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()