cover face

G.E.M.“每個月得$3,000使”

2010年06月25日

接到通知要訪問阿 G.E.M.,我知道執到好籤。
看其履歷︰ 2歲識唸唐詩、 5歲學彈琴作曲、 11歲學唱歌、 13歲考到八級鋼琴、 17歲以創作人身份入行兼成為本港首個未成年新人獎得主……天才少女喎,包保冇悶場。
事實呢,跟她做訪問,是一場精力與耐性的考驗。
阿 G.E.M.愛表達自己,說話快理論又多,「我好慳,鍾意搭小巴、地鐵,一個月得$3,000使。
「我唔恨去紅館開個唱,反而想去旺角搞街頭 show,夠親切感!」
只要你肯聽,她可以連續講三個鐘;反之,一停口就身痕。拍攝開始,身穿短裙仔的她已忍不住企上梳化玩跳彈床。
叫她擺個甫士,竟忽然興起,對住錄影機一腳踢上頭如跳肯肯舞,嚇到助手驚呼︰「女啊,唔使咁大方!」
笑她「細路」,她仲牙眨眨,「九十後個個都好癲!我就係九十後代表!」
死未。且容我套用其助手一句肺腑之言︰「十足阿媽湊女,有時,真係想打死佢!」
人們愛才,又怕天才惡搞,這女生,就是一例。


G.E.M.
米白色珍珠併拉鏈扣頸鏈$2,259 A'N'D from Voulez Vous
黑白色立體短袖上衣$1,429 Daydream Nation from Voulez Vous
黑青色絨質波點短裙$1,790 Marc by Marc Jacobs
黑色粗皮帶 stylist's own

 

History

 

 

1992<br/>1歲未夠仍住在上海,由外婆照顧。
1992
1歲未夠仍住在上海,由外婆照顧。


 

1993<br/>巨肺未成形,細細個都識揸住個咪扮歌星。
1993
巨肺未成形,細細個都識揸住個咪扮歌星。


 

1997<br/>6歲,同妹妹自小無所不談,「佢都好有音樂細胞,但冇乜興趣做歌手。」
1997
6歲,同妹妹自小無所不談,「佢都好有音樂細胞,但冇乜興趣做歌手。」


 

2005<br/>初入行常扮「金魚」,因為「初戀男友以前成日扮金魚我開心。」兩人今天再見亦是朋友。
2005
初入行常扮「金魚」,因為「初戀男友以前成日扮金魚我開心。」兩人今天再見亦是朋友。


 

G.E.M. Get Everybody Moving

藝名︰鄧紫棋
原名︰鄧詩穎( Gloria Tang)
出生日期︰ 1991年 08月 16日(獅子座)
出生地︰上海
身高︰ 5呎 3吋
體重︰ 97磅
語言︰廣東話、英語、普通話及上海話。
學歷︰ F.5畢業於真光女書院。
簡歷︰四歲移居香港。 06年 Spice it UP學園祭歌唱比賽獲冠軍,被唱片公司發掘。 08年出道。
主要作品︰唱片《 G.E.M.》( 2008)、《 18……》( 2009);電影《保持愛你》( 2008)、《愛出貓》( 2009);演唱會《 18 live》;廣告「鐳射電器」、「白兔牌暗瘡膏」( 2009)、「子宮頸癌疫苗」( 2010)。
主要獎項︰ 2008年度「新城勁爆新人王創作歌手」、「叱咤樂壇生力軍女歌手金獎」、「十大勁歌金曲最受歡迎女新人金獎」、「十大中文金曲最有前途新人獎銀獎」、「 IFPI最暢銷本地女新人」; 2009年度「新城四台聯頒卓越大獎銀獎」、「十大勁歌金曲傑出表現金獎」、「十大中文金曲全年最佳進步金獎」。
經理人公司網頁︰ http://www.hummingbird.hk
個人網誌︰ http://gem-tang.xanga.com

 

“我唔係天才”

鄧紫棋是當今 o靚界最紅的女歌手, 08年中入行, 09年幾乎橫掃所有新人金獎,唯一一次,是於「中文金曲」輸給陳偉霆。
以創作、唱功為賣點,跟她交叉合作的,計有譚詠麟、李克勤、古巨基、林海峰和杜麗莎,個個有份量。
前輩眼中,這個「巨肺小天后」是個值得提攜的小妹妹,但在一眾未成年死硬派粉絲心中,鄧紫棋是「神」,為偶像,可以嗌交甚至大打出手。
成年人以為,有班腦筍未生埋的 fans,偶像本身 level亦唔慌高得去邊。
錯囉,鄧紫棋的確貪玩,但這不過是年輕人的特點。畢竟能為一張大賣二萬張的大碟包辦曲詞,這女生,絕不會無知。
「從來唔覺得自己係天才,只是家庭背景令我在很年輕時,就選擇了音樂。
「媽咪於中海音樂學院畢業,和婆婆一樣教聲樂;舅父拉小提琴;外公在樂團吹色士風。我五歲學彈琴,屋企人教落︰教琴好,多勞多得,又可以避稅,雖然那時根本不知何謂交稅,但已知道,音樂可以搵食。
「我在上海出生,四歲來香港,老實講,兒時記憶很模糊,好在爸爸愛拍 video,睇番至知道,原來自己兩歲已經識背孟浩然的《春曉》。較清晰的回憶,是身邊已經有個鋼琴。
「自小係運動白癡,彈琴有滿足感。我雙手天生比常人細,唔可以跨彈十個琴鍵。最初硬頸,死練爛練,直至有日,突然諗起『改咗份譜咪得囉!』改吓改吓,就開始作曲。
「當年,我八歲,明白世上沒有不勞而獲。」

 




 

G.E.M.
白色米奇老鼠圖案背心$1,600 D&G
黑色 multi-buckles粗腰帶$4,599 Ann Demeulemeester
紅白色斜間圖案半截裙$4,599 Maison Martin Margiela
白紅色膠手鈪(未定價) Agatha
紅星耳環 G.E.M.'s own

“成家得我搵錢”

鄧紫棋很謙虛,只認自己有才華。
兒時立志做鋼琴老師,升中後,擁有第一部手機,人生變天。
當年她考入女子名校油麻地真光書院,可是讀書只求得過且過,每日放學最愛與幾個老友,蒲旺角上樓 cafe。
「返學要著藍色長衫,勁老土,就算三十幾度都著件超大冷衫遮住!成日講大話,日日都話做 project,媽咪唔打電話嚟鬧,都唔願返屋企。」
幸好,所謂「反叛期」只維持了三年。中三,她參加聯校歌唱比賽,憑酷似 Mariah Carey歌喉,贏了人生第一個冠軍。賽後,已被星探發掘,鄧母堅持要女兒完成中學課程,直至現屬唱片公司老闆親身游說,鄧母才首肯。星路原本一早計劃好,冷不防,會考考了 21分, 16歲就要作人生第一個抉擇。
「如果當時考到 30分,唔使諗,拔尖入大學音樂系。又覺得太早放棄學業太可惜,於是選擇演藝學院讀聲樂。」結果是,她愈來愈紅,去年終於退學。
「很多人覺得我只係玩玩吓,其實我好實際,與其吃力不討好,不如盡力做好自己有把握的事。」
據知鄧紫棋初入行,因為學唱歌、跳舞,欠下公司六位數字債務。短短一年,經已還清,難怪她對自己信心十足。
「搵咗幾多?真係冇計過,賺到的,全部俾晒父母,幫我買股票投資。自己每月都係得三千蚊零用錢,父母已退休,妹妹仲讀緊中四,成家得我搵錢,所以我好慳!」

 




 

G.E.M.
粉紫藍色白鷺圖案針織外套$569 Colour Eighteen
白色紅心車花恤衫$1,700 COMME des GARCONS
黑色併粉紅色帆船扣皮帶$899 Sonia By Sonia Rykiel
藍色絨質短褲$3,599 Tsumori Chisato
All from I.T
三色搭帶船踭涼鞋(未定價) Sergio Rossi
紫色格仔襪 stylist's own
銀色戒指 G.E.M.'s own

“幾萬蚊件衫,癡線!”

不少人說,香港樂壇不再有巨星。
就以鄧紫棋作例子吧,貴為小天后,全身除了一部 i-Phone,稱得上身無長物。
說她冇星味,未免苛刻,只能說,世界變了。
「我覺得,藝人著靚衫化靚妝,是尊重工作。私底下,我覺得幾萬蚊一個手袋一件衫,癡線 o架!
「唔搭吓小巴地鐵、行吓 Sogo,遠離群眾,同世界脫晒節,點創作?正如我上星期搭小巴,由佐敦返荃灣屋企,司機開得好快,小巴上的車速顯示器係咁嘈。我即時作咗首詞——意思係一樣嘢無論原意有幾好,多得滯就會好煩!」
有態度,意料之內,最估唔到,自細食爺飯,著乸衣,講到工作,成熟入世,雖然,有時理據似是而非。
「依家做歌手,特別辛苦,為咗生存要做好多無謂嘢——唔係拍廣告,都要攞件產品影相,仲要 V手!
「試過去記招,同場有 o靚模,啲攝影師對我『高炒』,佢哋眼中,原來我同 o靚模根本冇分別!但冇所謂,如果有人真係因為我身材(笑了十秒)而聽我的歌,又 OK喎;反而明明做商場 show,唱唱吓又要派傳單,當我係小丑咩!
「我明白,提升知名度好緊要,但寧願將作品擺上網,就算被人下載都唔緊要,最緊要多啲人可以聽到我嘅歌,總相信支持我的,最終都會買碟。上張(碟)賣到兩萬隻,證明我冇錯吖。」

 

出門三件事,隨時記低歌詞的記事簿、爸爸做的愛心飯盒,以及「諗咗幾個鐘至捨得買,大嗱嗱千幾蚊的 agnes b.背囊。」
出門三件事,隨時記低歌詞的記事簿、爸爸做的愛心飯盒,以及「諗咗幾個鐘至捨得買,大嗱嗱千幾蚊的 agnes b.背囊。」

 

現身在美國錄音,以香港區 Project Kaisei海洋保育大使在 LA演唱,有大批 fans捧場。
現身在美國錄音,以香港區 Project Kaisei海洋保育大使在 LA演唱,有大批 fans捧場。

 




 

G.E.M.
米白色珍珠綴小鹿頸鏈$696 Timbee Lo
白色短袖 tee(未定價) See by Chloe
紅色 ruffles吊帶連身裙$3,899 Miss Fits from Voulez Vous
黑色通花襪 stylist's own

G.E.M.
深紫色膠框眼鏡$3,180 Culter and Gross from溥儀眼鏡
粉紫藍色白鷺圖案針織外套$569 Colour Eighteen
白色紅心車花恤衫$1,700 COMME des GARCONS
黑色併粉紅色帆船扣皮帶$899 Sonia By Sonia Rykiel
Both from I.T

 




 




 




 

後記

女生骨子裡都貪靚,阿 G.E.M.對自我形象尤其自覺,「唔好影我對腳,好粗呀!」
提起口音,更強調自己只係「漏風」,唔係黐脷筋。
她說,中一發現左邊腭骨萎縮,令發音似「黐脷筋」。
自小被人讚慣,因為一點不完美,以為世界從此末日。
「醫生話可以做手術根治,但要等到骨骼長成穩定。以前期待廿一歲去做手術,但後來漸漸發覺,漏風竟然成為我嘅標誌,歌迷仲話我可愛!所以再冇打算做手術。」
當別人接受你的缺點,甚至美化,只證明一件事,你紅囉!
所以,下次影相唔使遮遮掩掩扭擰將就,崇拜你的,始終會當你女神。
況且,女星還有一個最好的朋友,叫 photoshop。

 

Shop List

Agatha中環國際金融中心 1005B號鋪 2295 0808
Ann Demeulemeester中環雪廠街 10號地下 6號鋪 2526 8250
Colour Eighteen中環威靈頓街 29號地下 2801 5671
D&G金鐘太古廣場 241號鋪 2801 6827
I.T銅鑼灣時代廣場 301號鋪 2506 0569
Maison Martin Margiela中環雪廠街 10號地下 7號鋪 2869 7707
Marc by Marc Jacobs中環置地廣場地庫 B20B號鋪 2868 9213
溥儀眼鏡中環畢打街 1-3號中建大廈 16& 18號鋪 2522 1288
See by Chloe中環雲咸街 24號地下 2525 0992
Sergio Rossi金鐘太古廣場 255號鋪 2918 0872
Timbee Lo銅鑼灣地帶 106號鋪 2803 4444
Voulez Vous銅鑼灣耀華街 3號 G4號鋪 2833 0938 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()