在港鐵站見到某電影海報,有一隻高跟鞋踩爆足球,其實女人跟世界盃並不是永遠只能對立,作為一個好女友、好太太,世界盃期間除了呷醋撒野之外,不妨炮製健康愛心小食,好似 Catherine仲用睇波良伴啤酒及提子乾加入做熱香餅,出來效果好鬆化,女人加上足球,呢個化學作用大到連「 Kingsley」林峯都解釋唔到!記者︰黃家欣攝影︰楊錦文場地提供︰ Six Senses( 2838 9905)

Catherine(國泰航空飲食服務中心廚師) 放大圖片

 

現年 23歲,已有五年包餅工作經驗,擁有多個專業牌照,亦熱愛烹飪,曾參加過不少大型菜式設計比賽。

提子乾熱香餅 放大圖片

 

00hr20min製作難度:★★☆☆☆份量: 4人熱香餅香甜鬆化,入口除了有蛋香,還有陣陣啤酒麥芽香,而且仲有粒粒提子乾好有咬口,就算不加蜜糖及糖漿,已經好夠味,一邊睇波一邊搣來食夠方便!

材料

雞蛋 4隻、砂糖 175克、低筋麪粉 320克、水 100克、啤酒 80克、泡打粉 15克、溶牛油 27克、加州提子乾 50克

做法

1.將雞蛋拂勻,加砂糖、水及啤酒拌勻。2.然後篩入低筋麪粉及泡打粉拌勻。3.再加溶牛油拌勻成為麪糊。4.燒熱鑊下少許油,加入一勺麪糊,灑上提子乾,用慢火煎至冒泡,反轉煎至兩面金黃色即成。

放大圖片

 

放大圖片

 

放大圖片

 

放大圖片

 

 

花生脆脆 放大圖片

 

00hr30min製作難度:★★☆☆☆份量: 4人平時睇波總要有一盤花生邊咬邊睇才過癮,齋食花生未免單調一點,不妨加入提子乾及糖漿,做成香脆又甜蜜的花生脆,食落有多重口感,加入提子更加無咁滯。

材料

加州提子乾 70克、花生 100克、砂糖 130克、水 30克

做法 放大圖片

 

1.先將花生放入保鮮袋,然後用擀麪杖略為敲碎。2.將水加入鑊煮滾,加入砂糖用大火煮成金黃色後熄火。3.放入花生碎、提子乾拌勻,平放於枱面攤凉即完成。

放大圖片

 

放大圖片

 

 

麪包布丁 放大圖片

 

01hr00min製作難度:★★★☆☆份量: 4人麪包先烘到金黃香脆,再浸牛奶蛋漿,食時口感仍然鬆化,下半部份則香甜軟熟,蛋香十足,加入粒粒提子,更有果香,睇波時拿着一杯杯慢慢食,真係最佳消夜!

材料

麪包 3片、鮮奶 250毫升、砂糖 40克、雞蛋 4隻、加州提子乾 30克、牛油 50克

做法

1.將麪包切成小正方形,塗上牛油,將麪包放入已預熱至 180℃焗爐,焗至兩面金黃。2.將雞蛋、糖、鮮奶及提子乾拌勻成為蛋漿。3.取出焗好的麪包,放入焗盤,淋入蛋漿至九成滿。4.放入已預熱至 180℃焗爐,隔水焗 45分鐘即成。

放大圖片

 

放大圖片

 

放大圖片

 

放大圖片

 

 

脆脆芭菲 放大圖片

 

00hr15min製作難度:★☆☆☆☆☆份量: 2人世界盃要捱夜睇波,當然要補充一下營養,這個加入乳酪及提子的脆脆杯,香滑濃厚又帶淡淡酸味,食完好醒神。

材料

純味乳酪 100克、早餐穀物脆片 80克、加州提子乾 20克

做法 放大圖片

 

1.將早餐穀物脆片倒入杯中,加入純味乳酪,再鋪入少許穀物脆片。2.最後加提子乾即成。

放大圖片

 

放大圖片

 

 

燕麥曲奇 放大圖片

 

00hr30min製作難度:★★★☆☆份量: 2人曲奇餅可減少糖份,食時就更清淡健康,灑上提子乾令味道多一份香甜,另外還有一粒粒焗得脆卜卜的燕麥,食時口感香脆,有食薯片的口感,但就無咁熱氣!

材料

牛油 450克(放軟)、砂糖 225克、雞蛋 3隻、高筋麪粉 340克、低筋麪粉 235克、燕麥 50克、加州提子乾 200克

做法 放大圖片

 

1.牛油加砂糖拌勻。2.將高筋麪粉及低筋麪粉倒在枱面,中間挖一個洞,打入雞蛋,放( 1)用手搓勻成粉糰。3.然後加入燕麥及提子乾搓勻。4.將麪糰搓勻後,用擀麪杖壓平,用圓形模印出圓形,放上焗盤。5.放入已預熱至 150℃焗爐,焗 12分鐘即成。

放大圖片

 

放大圖片

 

 



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()