傅穎思想透徹戀愛止步

傅穎說自己是個慢熱的人,不容易對人敞開心扉,在娛樂圈搵食會很蝕底。問題是,為甚麼速食才是唯一標準?慢活竟然是一宗罪?米蘭昆德拉在《緩慢》中一句:「速度的高低與遺忘的快慢成正比。」或許值得所有演藝人士參詳。

與傅穎(Theresa)已非首次做專訪,不得不承認她對自己性格的評論,相當中肯,她說:「我由細到大,反應都係慢幾拍,依家改善咗啲,好多人以為我寸,其實我係反應慢,呢種性格喺呢行好蝕底,但性格天生,我係鍾意寫嘢多過講嘢嘅人,有人話起初睇我外表,就以為我好鍾意玩,睇過我寫嘅嘢之後,就感覺我份人好親切,其實我鍾意人哋透過我寫嘅嘢去了解我。」


Theresa表示愛寫Blog,因彷彿能放下所有不快事。
Theresa表示愛寫Blog,因彷彿能放下所有不快事。


Theresa坦言性格慢熱,不輕易對人敞開心扉,在娛圈十分蝕底!
Theresa坦言性格慢熱,不輕易對人敞開心扉,在娛圈十分蝕底!



Theresa還舉出實例說:「有時連我老闆都話需要時間消化我講嘅嘢,唔係我講嘅嘢高深,而係我嘅說話表達能力有問題,可能我平時鍾意思考,一個諗嘢多嘅人,溝通能力會打咗折扣。事實上,只有長輩能夠明白我多啲,同輩好難搵到一個好投契嘅,我同長輩先可以講感情事。有時我覺得我諗嘢諗得太透,結果好難同人拍拖,因為我覺得一個人愛另一個人,其實係為咗想對方錫番自己,所以愛情係自私嘅!」


自認表達能力欠佳的Theresa,只能與長輩傾訴感情事。
自認表達能力欠佳的Theresa,只能與長輩傾訴感情事。


Theresa在新書中抒發人性陰暗面,更自爆當年父母離婚對她的影響。
Theresa在新書中抒發人性陰暗面,更自爆當年父母離婚對她的影響。



寫Blog宣洩不快

Theresa這種愛情觀正是英倫才子Alain de Botton《我談的那場戀愛》中所說的「我們心中無匱乏的話就不會去愛」,她說:「覺得每個人心目中都有天使同魔鬼喺度角力,每人都有唔想人知嘅一面,書展我推出嘅文字書其中一部分:Darkness,就係寫人嘅陰暗面,包括點睇當年父母離婚對我嘅影響。我睇番自覺寫得好嘅文章,大部分都係心情低落時寫,但我唔算悲觀,試過好嬲、好唔開心,後來喺Blog度寫寫寫,感覺好似揼低晒所有唔開心,或者呢個係我鍾意寫嘢嘅原因。」



Profile



姓名:傅穎(Theresa)



出生日期:9月22日



身高:167cm



體重:45kg



星座:處女座

陳專

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()