辯稱瘦咗條褲鬆 E Cup Baby露毛:好尷尬
其他娛樂名人影片

劉欣宜( E Cup Baby)、 o靚模羅靖琋、梁筠兒同組合 HotCha,噚日喺新城出席世界盃活動。 E Cup Baby噚日着咗條超低腰熱褲,除咗露腰外,仲唔小心下體露埋毛。

HotCha撐《勁歌》 放大圖片
比起以前 E Cup Baby打扮唔算好性感,但點知一唔小心就露毛走光。

比起以前 E Cup Baby打扮唔算好性感,但點知一唔小心就露毛走光。

事後話畀 E Cup Baby知佢露毛,開頭佢好肯定咁話:「冇可能,可能係角度問題,會唔會係我條 legging咋。」之後畀相佢睇, E Cup Baby就即刻不知所措,仲撒嬌話:「好尷尬,唔知點答。」問 E Cup Baby事前有冇檢查清楚?佢話:「有 check過,可能我呢排瘦咗,條褲有啲鬆,下次會小心。」咁平時有冇剃毛? E Cup Baby坦白話:「有 o架,之前拍寫真都有剃比堅尼位。」

同場嘅 HotCha就着到鬼咁密實,問佢哋做乜唔騷吓事業線,成員 Regen講笑話:「我哋條事業線要聰明人先睇到。」講到佢哋要幫無綫《勁歌金曲》演出嚟撼亞視《警訊》,佢哋話:「好大壓力,《警訊》由細睇到大,家竟然要同佢哋對撼。」 HotCha話其實佢哋比較少上《勁歌》,有得做已經好開心,冇諗過要同人撼,仲希望好似佢哋隻新歌《屈尾十》咁,一個屈尾十屈番多啲觀眾睇《勁歌》。

放大圖片
o靚模梁筠兒(左)同羅靖琋都唔輸蝕,同樣露吓事業線搶鏡。

o靚模梁筠兒(左)同羅靖琋都唔輸蝕,同樣露吓事業線搶鏡。

放大圖片
HotCha除衫,宣傳新城世界盃活動。

HotCha除衫,宣傳新城世界盃活動。




雖然 E Cup Baby之前話想收起性感做歌星出碟,不過轉個頭佢噚日又以低胸裝出現。 

劉欣宜扭蛇腰春色毛邊

「E Cup Baby」劉欣宜昨日穿上性感低腰熱褲,出席世界盃活動時,竟春光乍洩露毛,令全場嘩然,更即成為全場焦點,她得知走光後一臉尷尬。


穿起低腰熱褲的劉欣宜,對自己不慎露毛一事只解釋為「一場誤會」。

劉欣宜、李蘊、HotCha偕o靚模羅靖琋(Bella)、梁筠兒(Bambi)現身《新城知訊台、睇好世界杯》活動。穿上貼身小背心的劉欣宜,盡騷豐滿的E Cup上圍,卻不慎春光乍洩露出一條恥毛,更多次擺動腰部,大膽挑戰性感尺度,令人嘩然。對於被發現「露毛」,劉欣宜驚惶失措:「可能係條褲太低,先整到露咗條毛。」當她看到被拍攝的照片,她說:「你哋搞到我好尷尬,就算我拍寫真嗰時,我都會清潔乾淨,以後我會做足啲安全措施,唔好咁易就露出嚟!」

自圓其說

事後劉欣宜反口唔認有露毛,她解釋「露毛」事件只是一場美麗的誤會:「化妝嗰時我着咗件深灰色嘅披肩,到活動嗰時我就除咗佢,係件衫啲毛啫,佢哋所指嘅露毛只係一場誤會嚟!」她又指現場突然被記者問及此事,即時有點不知所措,來不及回應,才搞出些蝦碌場面。


一眾o靚模和女子組合HotCha換上波衫為電台節目宣傳,氣勢十足。


劉欣宜(左)與好友李蘊齊齊性感現身。


HotCha三女作狀脫下波衫時笑作一團。

信心爆棚

至於近日《勁歌金曲》收視過低,HotCha表示對組合信心十足,三女笑說:「我哋一定可以攞番唔少收視,仲可以打敗對台嘅《警訊》添!」

劉欣宜穿熱褲毛啦啦見光

李蘊、「E Cup Baby」劉欣宜及HotCha等昨日出席世界盃活動,穿上貼身衫的劉欣宜配低腰緊身熱褲,擺出多個性感姿勢時,竟不慎「走毛」!對於無端端以「露毛裝」示人,她大方承認:「係條褲太低啫!咁講搞到我好尷尬,以後要做足安全措施先得。」緊張的劉欣宜事後反口說:「其實出場前我着咗件深灰色嘅披肩,嗰啲只係衫嘅毛嚟啫!只不過係一場美麗嘅誤會!」同場的HotCha被問到近期《勁歌金曲》收視偏低,有份參與節目的她們充滿信心地說:「我哋一定可以谷起收視,仲會擊敗對面台《警訊》添!」

 


穿上低腰緊身熱褲的劉欣宜失守收場。
穿上低腰緊身熱褲的劉欣宜失守收場。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()