扮嘢節目《荃加福祿壽》收視高企,有傳無綫決定開第二輯,三位扮嘢高手阮兆祥、王祖藍和李思捷當然有得留低繼續做,但阿姐汪明荃卻因被網友狂轟唱歌差而有機會被 out。前晚祥仔聲言力撐要阿姐留低,否則怎叫做《荃加福祿壽》,阿姐就自言被鬧慣,已感麻木。


其他娛樂名人影片

雖然首輯《荃加福祿壽》仍未完結,但由於收視高企觀眾反應熱烈,故有傳無綫已鐵定開第二輯,當中三位功臣阮兆祥、王祖藍和李思捷當然要繼續扮鬼扮馬演出,至於汪明荃卻因在節目中表演唱歌,屢受網民狂轟,故有傳第二輯將 out走阿姐,改由江欣燕上陣。

放大圖片
阮兆祥前晚扮長毛飛入型入格,他還力撐阿姐在《荃加福祿壽》第二輯留低。

阮兆祥前晚扮長毛飛入型入格,他還力撐阿姐在《荃加福祿壽》第二輯留低。

放大圖片
祖藍的麥當勞月亮人造型甚搶鏡,身旁扮林子祥的李思捷也不相上下。

祖藍的麥當勞月亮人造型甚搶鏡,身旁扮林子祥的李思捷也不相上下。

阿姐被鬧慣感麻木

前晚阿姐、祥仔、祖藍和李思捷在將軍澳錄影,陳倩揚任嘉賓扮陳慧嫻唱出《夜機》。對於有傳開第二輯,阿姐表示仍未收到通知,至於自己被 out,她說:「真係唔知,未收到消息,你哋點知 o架?」有網友成立群組反阿姐,批評阿姐唱功欠佳,阿姐聲稱不知情,問她有否上網看意見?她說:「有 o架,其實由我結婚到家啲網友都係咁鬧,我唔理人哋乜嘢心態,唔理咁多。」見阿姐心情未受影響,在化妝間找側田合照時還笑他說:「佢要戴頂帽先。」阿姐則不理網友批評,繼續與側田合唱《 Somewhere Out There》。問到祥仔有否聽聞開第二輯?他表示一切由公司決定,但有傳要 out走阿姐,祥仔則出言力撐:「邊個話,唔會啦,我個人希望有阿姐,唔係點叫《荃加福祿壽》,阿姐可以平衡好多嘢,價值毋庸置疑,況且江欣燕要做獎門人,我相信唔會囉。」採訪:卓寶花 攝影:葉君海


陳倩揚以一身白帽和白裙扮演當年的陳慧嫻,驟眼看的確相似。

祥仔 力保 阿姐 留守 荃加福祿壽 2

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()