浸大咪神楊梓瑤( Carol)憑 34E巨咪成功潛入宅男心坎,到底她心目中誰是真正咪神? Carol日前說:「我覺得周秀娜係咪神,佢唔單止身材勁,皮膚又靚。」

「冇男仔追我」

Carol雖被爆一晚攬五男,但她堅稱現在仍是單身,她說:「家冇男仔追我,平日我好少出街,工作完咗,我返屋企做宅女,工作可以帶畀我滿足感,冇咗呢樣嘢我會好 dry。」自稱感情一片空白的 Carol渴望被愛,她說:「我嘅擇偶條件最好係事業型,唔使靚仔,我怕冇本心,冇安全感。」採訪:比華利攝影:陳慧安泳衣提供: BodiBra Ooobiki髮型: Cedric Tsang of Nova


浸大咪神 Carol穿上性感比堅尼,予人熱浪逼人的夏日感覺。

浸大 咪神 楊梓瑤 Carol 我好 Dry 性感 比堅尼

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()