無綫的綜藝節目《荃加福祿壽》,收視成為無綫近年周六節目之冠,每週達150萬觀眾收看。王祖藍、李思捷、阮兆祥扮嘢扮到出晒名,成個節目全靠「福祿壽」孭飛,反觀老臣子汪明荃就被觀眾彈到飛起。
收視創新高,《福祿壽》已落實添食拍第二輯,但卻飛起被彈到七彩的阿姐。不過,據知負責人為免開罪德高望眾的阿姐,惟有將拍攝檔期,刻意安排在阿姐開拍新劇那段時間。本刊求證阿姐時,初時她一頭霧水猛話唔知,後來「get」到被飛,即不耐煩謂︰「你去問監製啦!」。


王祖藍、李思捷、阮兆祥憑《荃加福祿壽》扮嘢出位,無綫食住個勢,幫王祖藍七月搞個人扮嘢騷,阮兆祥亦鹹魚翻生出碟,惟獨阿姐被狂插,尤以唱歌環節被抨擊得最激烈。最近無綫扑鎚添食拍攝第二輯,將於九月出街,但由於反阿姐聲音有增無減,所以第二輯決定飛起阿姐,並有意找搞笑出名的江欣燕取代,連劇集名稱亦會有所改動。

撞正阿姐拍劇
不過,阿姐在無綫地位超然,由上至下都沒有人敢開罪她。為保存阿姐面子,製作組刻意安排拍攝期撞正阿姐拍劇的時間。工作人員爆料︰「阿姐六月尾接咗個時裝喜劇《居家兵團》,對手有呂良偉、夏雨同張可頤。拍攝時間大約兩個月,之後阿姐就要忙九月八至十二日嘅粵劇演出。佢個期排到九月,所以第二輯《福祿壽》開會、度橋,完全參與唔到,時間夾得啱啱好。個個都知阿姐唔會同時接兩個工作,咁嘅安排,係等阿姐主動話唔做,咁就唔怕得失佢。所以依家個個隻字不提,但祥仔、祖藍同思捷都度晒期同通知咗o架嘞!」
記者問阿姐知唔知《福祿壽》拍攝第二輯,她一頭霧水話:「唔清楚!(落實咗會拍喎!福祿壽都知!)唔知道!(冇通知你?)我真係唔清楚!(咁製作組同你度咗期未?)我嚟緊要開劇,兩樣工作唔可以重疊,好難度期!」記者欲再追問時,阿姐不耐煩話:「你去問監製啦!」

祥仔祖藍賣口乖
至於阮兆祥,他表示已收到添食通知:「唔係接住即刻拍第二輯,抖吓先啦!(會唔會有其他人加入?)未知,總之係我哋做膽,(據聞會搵江欣燕加入?)我哋大家都好期待佢扮嘅梅豔芳回歸樂壇,但乜嘢形式就未定﹗」問到江欣燕係咪頂替阿姐時,祥仔避重就輕答:「阿姐無人能取替嘅!(但阿姐要拍劇做唔到喎﹗)所以要度吓囉!」記者求證江欣燕,她則表示:「依家仲未收到通知。」
至於王祖藍一聽到飛阿姐出局,即一輪嘴扯開話題:「我哋依家仲度緊最後嗰兩集特別版。萬眾期待嘅《Sat in the City》都會返嚟,千嬅話加入一齊講吓女人經喎……」問到阿姐被抨擊是否被飛主因,祖藍即賣口乖:「睇我嗰啲係小朋友,祥仔同思捷就係OL fans,阿姐就有另一大批追隨多年嘅擁躉,搶唔走o架﹗(阿姐唱歌劣評如潮喎﹗)阿姐未出撒手鐧啫,最後兩集有o架喇,你哋睇到就知勁!」
至於監製何小慧則透過TVB表示因工作太忙未有時間做訪問。

阿姐被插到㷫
《荃加福祿壽》播映以來,阿姐一直被插「五音不荃」,網民更在facebook設立「強烈要求荃加福祿壽阿姐唔好再唱歌」群組,有三萬人加入,抨擊愈鬧愈大,阿姐由最初的接受意見:「我已經盡咗力!」到最終都被辣着:「唔鍾意睇,咪睇第二個囉!」

阿姐做《荃》以來,不停受四方八面的批評。上周六,阿姐得悉節目添食,而她被蒙在鼓裏後,即唔耐煩話:「去問監製啦!」

《荃加福祿壽》播映以來,反應極佳,平均收視30點最高達33點,當中最大功勞是福祿壽,但三人識做表示歸功阿姐領導有方,四月中舉行祝捷會時向阿姐下跪,以示尊重。

江欣燕以前在《歡樂今宵》都係扮嘢出位,以扮阿梅最為神似,所以監製有意找她加入。

阿姐冇人能取替嘅!(真實對白)
聽到阿姐被飛,祥仔及祖藍即出口護航,俾足面阿姐。

阿姐未出撒手鐧啫!(真實對白)

李思捷至截稿前未回覆。

王祖藍扮「Handlebaby」維肖維妙,扮女人已是每集指定動作,亦是觀眾最期待的演出,但阿姐的誇張造型卻劣評如潮。

插阿姐群組
插阿姐的群組人數已達3萬,更有增無減。

插五音不全

插頻頻悶場

fans護航
有網友上TVB官方網插阿姐,但阿姐忠實fans即反擊。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()