香港三大唱片公司Sony、環球和華納,向來只向加州紅提供「獨家試唱」,但今年3月Neway二少薛嘉麟成功吞併加州紅後,令三大公司旗下歌手新MV絕跡K場。加上三大公司早前因歌曲版稅問題被無綫封殺,令歌手陳奕迅、謝安琪、李克勤、薛凱琪等苦無宣傳途徑,慘上加慘。
在無得揀下,「三大」本來要向Neway俯首稱臣,但近日卻出現白武士打救。bma老闆羅傑承近日親自拉攏歌曲版權買賣公司K-Net與三大唱片公司合作,投資5億港元開設新卡拉OK市場,對撼Neway,為歌手殺出新血路!


三大唱片公司月前因版稅問題與TVB談判決裂,加上Neway壟斷香港九成卡拉OK市場,令陳奕迅、李克勤、謝安琪(Kay)、陳慧琳、薛凱琪、陳柏宇等三大唱片公司歌手新歌苦無宣傳渠道,當中以克勤和謝安琪聲勢最受影響。雖然唱片公司如環球打破規限讓旗下謝安琪、孫耀威、張學友亮相亞視和有線,但聲勢始終未如以往。
但Neway企穩一哥位置只有短短3個月,bma老闆羅傑承已靜靜地另起爐灶。近年將南華足球搞得有聲有色的羅傑承,上周六(5月29日)宣布旗下bma與台灣種子音樂結盟,成立bma seed,並在澳門威尼斯人酒店舉行盛大晒冷音樂會,一哥曹格、一姐周麗淇(Niki)、台灣的溫嵐和「童顏巨乳」郭書瑤均有出席。羅傑承除了擴大娛樂王國版圖外,近日更染指卡拉OK市場。知情人士說:「羅生同種子唱片合作,希望加大公司籌碼進軍內地同台灣市場,之後仲會同內地電影公司合作開拍電影。佢知道自己人強馬壯,有錢又唔想俾Neway牽住走,所以主動拉攏K-Net同三大唱片公司合作搞卡拉OK,由K-Net負責傾歌曲版權,三大唱片負責提供MV同動員歌手宣傳。」

旗艦店10月開
三大唱片公司因為羅傑承開出比加州紅年代更優厚的條件,亦想盡快走出困局,因此對羅生提議一口答應。知情者說:「依家羅生攞5億出嚟連開6至8間卡拉OK,咁三大公司同bma seed歌手嘅新歌即時可以大播特播,之後同無綫傾版稅都有牙力啲,又可以唔使俾Neway食住。但因為條款都係啱啱傾掂,第一步會搵番加州紅嘅高層同員工返嚟幫手。第一間5至6萬呎嘅旗艦店10月就開到。佢哋揀嘅都係旺區,格調高檔但收費相宜。羅生預咗開張頭幾個月會蝕幾千萬,但佢都覺得冇問題,之後仲會喺台灣同大陸開卡拉OK。」
另外,羅生為了冧bma seed一哥曹格,除開出5千萬5年的豐厚條件外,更表示會無條件送卡拉OK股份給他,「羅生好識做,為咗令曹格簽得開心,應承私人送卡拉OK股份俾佢,連一姐周麗淇都有份。」
對於沾手卡拉OK事業,羅生在電話中直認:「係籌備緊,不過仲有好多細節傾緊。(係唔係想打破Neway壟斷局面?)唔係,我睇好香港卡拉OK市場,希望百花齊放,大家開心。」

謝安琪興奮
羅傑承開卡拉OK,最開心當然是三大唱片公司歌手,屬環球的謝安琪和孫耀威聽到消息後都非常興奮。謝安琪笑說:「我有聽過呢個消息,係就好喇,有新卡拉OK先有競爭,自己嘅歌終於有渠道播!」而孫耀威亦說:「咁就好喇,我啱啱出碟,有得播我一定落卡拉OK唱番自己嘅歌。」本刊致電Neway二少薛嘉麟,他淡定回應:「我冇聽過羅生開K場,其實市場咁大,我都唔怕有競爭對手!」

bma多瓣數
由羅傑承創辦的bma娛樂投資公司,業務由傳統娛樂事業至運動管理(擁有南華、天水圍飛馬兩隊球隊)、餐廳飲食,書籍出版、市場推廣,以至項目融資和提供財務貸款安排等,種類極多元化。近日bma與台灣種子音樂結盟,成立bma seed,主要藝人有曹格、周麗淇、溫嵐、周國賢、野仔和郭書瑤等,陣容鼎盛。

bma seed上周六在澳門「晒冷」,當晚同時舉行《529 Fly Tonite》演唱會,給旗下歌手展示實力,當中以一哥曹格(中)和一姐周麗淇(左)最得羅傑承寵愛。

環球 等我打救你哋!(設計對白)
我會落K唱番自己嘅歌!(真實對白)
係就好喇!(真實對白)

Neway二少 薛嘉麟
我唔怕有競爭。(真實對白)

華納
薛凱琪和方大同異口同聲說:「聽公司講過會有多個渠道宣傳新歌,其實都開心嘅,但都要等公司通知。」

Sony
鄭伊健經理人林珊珊說:「羅生做每件都有好周詳嘅計劃,如果係真,多個渠道播歌梗係好啦!」

陳柏宇所屬的唱片公司Sony發言人說:「雙方好有誠意傾合作,但一切都係洽談當中,未有任何具體細節可以透露。」

環球唱片高層登勤直認與羅傑承商談中,「羅生搵咗間公司同我傾,但細節下星期先傾。」

K-Net專替小型卡拉OK、Cafe、酒樓和酒吧,向唱片公司購買播歌版權,因此和三大唱片公司、英皇、上華和正東關係良好,有助羅傑承開設卡拉OK王國。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()