無綫為提高今屆港姐質素,放寬參賽條件,容許有合約在身嘅模特兒參選,吸引唔少o靚模面試,其中水着女子組合Jelly Girls成員張莉莎(Suyen)就成為大熱佳麗。據知張莉莎已成功入圍,本月10日將由無綫正式公布。
因為胳肋底有粒癦而被稱為「蛇腰綺夢」嘅Suyen,眼大高鼻瓜子面,加上32C激凸身材,確係宅男心目中嘅女神。不過有Suyen舊同學爆料,指她曾返大陸變臉變身,08年仲係大腮骨、扁鼻同平胸嘅佢,曾向友人揚言會執靚個樣選港姐。事隔兩年Suyen果然面目全非,有相為證!

今年港姐參選佳麗被喻為近年質素最高的一屆,大熱張莉莎(Suyen)第一日面試已經備受矚目,更因為胳肋底同張敏喺《賭神》經典角色「綺夢」一樣有粒銷魂癦,加上有條蛇腰,所以被封為「蛇腰綺夢」。本身是水着組合Jelly Girls成員的Suyen今年23歲,身高5呎7吋,6年前開始做兼職模特兒,有指係「龍友甜心」嘅佢,收$120一個鐘,就可以着背心熱褲任影。

近鏡睇真啲
據爆料人所講,Suyen04年入讀IVE時仍未變臉,之後她不時返大陸執靚個樣,五官逐漸進化。

返大陸大變身
Suyen早前曾公開表示,參選港姐只是玩票性質,又話如果影響到學業就唔選,態度相當唔志在。但本刊收到曾與Suyen同讀柴灣專業教育學院(IVE)的同學爆料,指Suyen向來表演慾甚強,一早已為參選港姐鋪路。與兩年前相比,其樣貌、身材可謂面目全非。爆料者說:「Suyen04至08年喺柴灣IVE讀旅遊業,當年佢個樣真係好普通,對眼分得好開,又有大腮骨,個鼻亦好扁,胸部勁平坦。佢成日同我哋講話會返大陸執靚個樣同身材,又話一定要參選港姐。冇幾耐佢個鼻就突然高咗,大腮骨冇咗,身材亦變得有料到,到畢業時佢個樣已經唔同晒。」
爆料者透露Suyen當年經常與友人返深圳東門消遣,未變臉變身前更會在網上購買豐胸膏自用。本刊記者看過爆料者提供Suyen變臉前的照片,發現其樣貌確與現時判若兩人。

曾持刀威脅男友
爆料者又指,內地出生的Suyen除了擅長變臉外,還愛屈男友買名牌,且每次分手都相當激。爆料者說:「Suyen拍過4次拖,佢成日同人講想釣金龜,同佢拍拖嘅男友都俾佢屈送名牌袋同手提電話,每次有新電話都會拎返學校炫耀。佢對感情好執着,試過有個男仔同佢分手,佢上人哋屋企搗亂,將啲垃圾倒到一牀都係,又畫花男友屋企幅牆,之後個男仔打去同佢講:『你係我識嘅女仔中最恐怖嘅一個。』而佢依家個男友Ray Lo係喺酒吧識,本來做髮型師,依家去咗澳洲遊學。呢個男仔曾經同Suyen講分手,點知Suyen癲到攞把刀上去人哋屋企講數,最後男仔心軟又一齊番。」
Suyen自稱現時在理工大學讀旅遊業管理學位,但爆料者指她掛住做o靚模發明星夢,成日走堂,唔夠出席率加上考試同重考都唔合格,結果要讀多半個學期。對於變臉選港姐以及被舊同學翻舊帳,Suyen透過Jelly Girls的經理人Sonic回應:「都係化妝嘅問題,我哋唔會相信呢啲傳聞。」而無綫外事部副總監曾醒明就話:「港姐冇明文規定唔俾整容,依家整容都好普遍,割雙眼皮嗰啲都唔算啦!如果入圍港姐中有人被傳整容,佢唔認都冇辦法,認咗咪睇吓乜嘢程度,唔係好誇張都接受到嘅。」
回想七、八十年代嘅港姐個個真材實料,但最近十幾屆除咗不斷有港姐被爆係人造美女外,仲激到有變性人㖭,依家嘅選美已經變咗質。

莊思敏妹被指同性戀
今屆唔少大熱港姐被踢爆家底厚學歷高,當中最為人熟識嘅係23歲嘅莊思明(Lisa)。佢家姐係模特兒莊思敏,父親莊寶係馬來西亞拿督兼地產商人,亦係香港上市公司中國光大控股有限公司嘅創辦人兼前主席,母親江玉珠曾經係麗的電視藝員。莊家家族身家逾8億,單係佢哋所住嘅山頂道獨立屋,已市值約1億元。
被指鐵定入圍的Lisa,近日被雜誌指與開設女同志吧《No.2》的TB密友李詩藍拍拖6年。本刊記者亦發現有網友喺TVB網站討論區爆她戀TB,不過亦有網友出言力撐Lisa非同志,睇嚟Lisa都幾有觀眾緣。記者就此事致電Lisa家姐莊思敏,她說:「阿妹嘅私生活我向來都唔理,佢嗰啲都係正常社交,參選後佢都知要小心言行舉止o架喇!」實行力撐愛妹。

2010年 高鼻銷魂眼
5月18日港姐進行覆試,Suyen一條紅色背心裙搶晒鏡,同兩年前相比,對眼大咗鼻又高咗,真係神奇。

Jelly Girls水着起家
09年組成的Jelly Girls,由11位o靚模以水着look做生招牌,個個唱得又跳得,專做酒吧騷及上船表演。張莉莎Suyen(紅圈)是其中一個核心成員,今年Jelly Girls仲話出寫真以及進軍樂壇。

08年扁鼻青蛙眼
Suyen 08年在IVE讀書期間,鼻扁兼雙眼分得好開,點睇都唔係索女!

變臉前
雙眼距離遠
冇鼻樑
大腮骨

變臉後
眼距收窄
高鼻樑
瓜子面

變身前
32AA平胸

變身後32C導彈
唔止個樣,Suyen連身材亦再度發育,讀IVE時身材似洗衫板嘅佢,依家不時着低胸衫狂晒長達5吋嘅事業線。

騷胸任影唔嬲
變身後嘅Suyen不時做模特兒俾龍友影相,要佢騷胸露腿,當然唔會say no啦!

平價影比堅尼
早前有傳龍友只要俾$120就可以請Suyen影相一個鐘,$660就可以包場影三個鐘,仲要係比堅尼任影,咁抵,唔怪得佢咁受龍友歡迎。

晒軒仔合照
Suyen向來想入娛樂圈,早前佢做過張敬軒《曝光》MV女主角,仲將佢同軒仔嘅合照放上網。

纏實男友
爆料人話Suyen對愛情好執着,其現任男友Ray Lo(右)早年提出分手,Suyen曾持刀上門講數,原來佢都係烈女。

IVE畢業
08年尾IVE行畢業禮時,Suyen(右)個靚樣已經成形,當時佢完全冇避忌,仲向同學仔透露要選港姐。

Lisa喺理工大學設計系畢業,07年曾經同孖生姐姐莊思華拍過電影《雙子神偷》。

記者在facebook內,搵到Lisa一張比堅尼照,不過只得半身!

莊思明(紅圈)三姊妹與父母感情非常好,一家人經常出外旅行,facebook內亦有很多家庭照。

港姐熱門被爆整容 張莉莎離奇鼻高胸變大

TVB(無線電視)爲提高本屆港姐質素,放寬參賽條件,容許有合約在身的模特兒參選,吸引不少靓模面試,其中女子組合Jelly Girls成員張莉莎(Suyen)就成爲大熱佳麗。據知張莉莎已成功入圍,本月10日將由TVB正式公布。

張莉莎眼大高鼻瓜子臉,加上32C激凸身材,確實是宅男心目中的女神。不過有張莉莎舊同學爆料,指她曾回內地變臉變身,08年還是大腮骨、扁鼻同平胸的她,曾向友人揚言會整漂亮後選港姐。事隔兩年後張莉莎面目全非,有圖爲證!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()