噚日講完飲自製消脂羅宋湯可瘦身,今日就介紹一個更方便的減肥法──食果仁。我之前睇過一本營養書,作者話:據一項資料顯示,果仁相比乳酪同餅乾等低脂小食更能充飢, 1安士果仁就已經足夠解決肚餓,仲可以防止晚飯時有衝動進食。於是我就開始根據本營養書,試食果仁減肥,但當然會繼續食正餐啦。方法係將正餐份量減半,以清淡為主,肚餓時就食 3至 5粒果仁,再餓可以再食多啲,但每次唔好食超過 10粒。果仁喺超市或零食店買到嘅就已經 OK,亦可買雜錦果仁。我之前都聽過人講,食果仁可以令女性身體有更好曲線,尤其係肥胖集中喺大腿,日日咁食,維持大約兩個月後,我發現體重減咗 5公斤,但朋友話我減得未夠,真係激死!於是令我決心繼續追求其他減得更有效嘅方法!

Menu果仁減肥方法

•每日正餐份量減半,以清淡為主•正餐後感肚餓可以食果仁,每次不多於 10粒

AngelaFatty:天生葫蘆身形,體重最高峯達 200磅,曾以不同減肥法減去 90磅,累積唔少減肥心得。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()