close

噚日講到,話我結婚前食了個為期 7日嘅食肉減肥法,最終一個禮拜減咗 3磅,腰圍瘦咗成吋;老實講,其實仲未減得夠,於是我又再上網搵,今次俾我搵到個「豆漿減肥法」。參考過網上資料,發現豆漿可以瘦身不在乎方法,而是食物本身對身體嘅功效先係關鍵。豆漿屬於高纖食物,能增加腸胃蠕動,解決便秘;此外,它屬於利尿食品,很多時「肥胖」其實係水腫引致,即身體積聚太多水份致肥;最後就係豆製品有豐富嘅不飽和脂肪酸,可以分解體內膽固醇,促進脂質代謝,令皮下脂肪唔易堆積。所以我毫不猶豫就試咗呢個輕易實行嘅「豆漿減肥法」,結果 10日內輕咗至少 3公斤,加埋之前試食肉餐單瘦咗嘅 3磅,總共減咗差不多 10磅,令我自信返晒嚟,所以我極力推介大家試試!

Menu

早餐  1支豆漿+ 1個水果午餐  1小碗米飯+ 1份魚肉+ 1支豆漿晚餐  1份蔬菜+ 1支豆漿+ 1份水果*可喝開水,為身體健康着想,熱豆漿更理想。

AngelaFatty:天生葫蘆身形,體重最高峯達 200磅,曾以不同減肥法減去 90磅,累積唔少減肥心得。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()