「警鐘胸」Jessica C.昨日與林峯行騷,大晒逼爆身材的Jessica令林峯全程目不斜視。今年加入寫真集戰團的Jessica自認open冇底線,坦言現時拍寫真集個個騷胸,似一場賭注,為了增加爭勝本錢,她大爆已拍了全裸照片,務求稱霸寫真集市場!


Jessica的「警鐘胸」必成為焦點。

Jessica昨日首次夥拍林峯為千色Citistore行時裝騷,同場的HotCha、o靚模DaDa Lo、蔡穎恩及「陽光妹」何思諺(Leanne)等亦示範新裝。Jessica以一襲碎花Deep V裙示人,大晒警鐘胸的她除了成為全場焦點,更令拍檔林峯目不斜視。

唔畀男友過目

忙拍寫真集的Jessica透露,早前已拍了全裸照片:「以前我會好怕醜,依家我覺得做乜都會有原因有需要先做,呢本係第一本寫真,希望唔係最後一本。」但她為保神秘感,不肯透露寫真集的詳細內容,只說:「總之好hot(火辣),從未試過咁sexy!我好open冇底線,希望多啲人買。依家個個都騷胸,好似一個賭注咁。(係咪視周秀娜或Angelababy做對手?)我冇諗,大家角度唔同,周秀娜好hot,Baby好靚,我祝大家好運,我會努力。」


Jessica低胸上陣好「峰」景,林峯為免惹人誤會,惟有全程目不斜視。


Leanne自嘲冇胸,故寫真集「留前鬥後」,僅露背迎戰。

Jessica又稱為給男友驚喜,未給對方看過照片。下月她有兩星期假期,會到芝加哥與家人相聚。Jessica的經理人透過電話回應,只肯透露Jessica拍全裸照時,會用飾物放在身上。


DaDa雖然密實行騷,但青春搭夠。


蔡穎恩為免與Jessica「相形見絀」,僅晒長腿行騷。

林峯邀拍MV

另外,首次和Jessica合作的林峯,被問覺不覺對方好身材時,他說:「我冇細心觀察。(佢出寫真會捧場?)睇佢係咪送畀我。(揀女友要有身材?)每個男仔都希望以此為目標,但我要兩個人夾,因為我唔鍾意解釋。」他續說現籌備新碟,笑言或會邀請Jessica拍MV。

同場的「陽光妹」Leanne則自嘲冇胸故密實行騷:「有人話我上圍係31或32AAA,其實我得一個A,係32A!我本寫真會露背,前面冇(胸),後面係一塊板,用嚟撼Jessica。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()