有「荷李活攝石人」之稱嘅華裔女星白靈為人豪放,近日佢去咗台北宣傳電影《拍賣春天》,前日喺台北晶華酒店房接受訪問,自爆性經。現年 49歲嘅白靈話自己先後識過 88個男朋友,佢自爆曾劈腿、玩一夜情,至於男友之中有白人、黑人同東方人。白靈仲話自己曾試過喺浪花同埋太陽下享受性愛,佢話:「做愛到高潮彷彿到天堂,給了我營養!」白靈曾被撞破劈腿,佢話:「曾經有兩個男友在聚會上碰到,我趕緊帶着一位迴避。」白靈又自揭鍾意喺酒店房全裸,佢話:「很輕鬆自由。其實我是個害羞小女孩,男友還說我『嘩,你怎麼這麼含蓄,要關燈』。」

妖后裝台灣仔 放大圖片
行為騎呢嘅白靈舊年離奇搭上米奇洛基。

行為騎呢嘅白靈舊年離奇搭上米奇洛基。

就算身在台灣,白靈都把握機會仔,佢接受訪問當日凌晨,就被發現與同片演員、台灣資深藝人蔣黎麗嘅 21歲兒子林威利蒲夜店,佢一身妖后裝出巡,對於被揭姊弟戀,白靈話:「我們是一般朋友,我不希望他出現在我生命中。」白靈舊年更搭上金球獎影帝米奇洛基( Mickey Rourke),被指喺派對上親熱狂歡。


現年 49歲嘅白靈,前日凌晨喺台灣同台灣資深藝人蔣黎麗嘅 21歲兒子林威利結伴蒲夜店。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()