敏敏:妹今年二十三歲,跟男伴同居已近兩年,雖然我哋嘅性生活過得非常愉快,每次做愛都令我高潮不斷,之不過喺過程入面,佢經常叫我着上絲襪同佢做,又會要求我用對腳去服侍佢。老實講,無論着乜嘢服飾,我都唔多介意,之不過腳交遊戲真係令我好難接受,一來感覺變態,二來事後雙腿會感到非常疲倦,真係諗起都覺得辛苦。

露絲瑪:我覺得你男伴應該有戀足癖或絲襪癖,呢類人特別迷戀女性嘅雙腿。老實講,間中玩吓腳交冇所謂,但係情況嚴重嘅話,隨時會變成變態佬,建議你帶佢去睇心理醫生。

大滾偉:我都同意露絲瑪嘅講法,但每個人都有自己嘅性喜好,要改變唔係咁易,不過我都希望你可以同佢溝通多啲,同時提醒佢平時出街要盡量克制自己。

笨占:小弟都曾要求女伴同我玩腳交,但係嗰次只係基於貪玩心態,我本身就冇戀足癖好。對於你男伴嘅情況,除非過分到每次做愛都淨係要你腳交,否則都唔使太擔心嘅。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()