相隔十四年,鄭伊健和陳小春再度合作拍江湖片,不過在新戲《飛砂風中轉》中,昔日揸刀劈友搏上位的浩南和山雞,已變成今日髮線向上移的古惑佬。兩個古惑佬由於唔想做社團大佬,度埋唔少屎橋,結果搞到笑話百出。
其中有幕講葉璇同小春,因仔女入名校而爭執,葉璇以其鳳爪狂揸「小小春」一幕,更是全片笑料精華。
據知,當日拍攝此鏡頭時,葉璇原本與導演莊文強商量用借位就一就,不過路過嘅陳小春就笑葉璇「未見過大場面。」點知小春呢頭笑完,唔襟激嘅葉璇就用力揸落「小小春」度,痛到入心嘅小春為保住重要部位,惟有就地取材,硬塞廁紙入褲襠。啱嘅!同應采兒結婚冇耐,若果小春就咁俾人拆咗「祠堂」,老婆仔實行死俾你睇。
小春嗌「用力揸」
雖則話拍戲,但話晒係重要部位,事前試位當然唔少得。最初葉璇摸小春嗰陣,都尷尷尬尬,不過小春就話:「你咁揩吓揩吓,天光都未拍完。」隨即捉實葉璇隻手放在「小小春」上,並說:「用力啲,我頂得住喎!」
「小小春」受創


點知呢頭小春話「頂得住」,嗰頭葉璇就用力揸落去,小春即時大嗌一聲:「中呀中呀!呢吓中到正!」痛到攣弓蝦米面露青筋嘅小春,估唔到仲識得同身旁嘅方中信講笑:「導演靠害,方 sir你做證,我冇仔生惟佢是問!」
廁紙裝假狗
為防葉璇再使「龍爪手」,小春見枱上有包廁紙,即向導演提議攝入底褲內,實行香蕉仔充巨炮。擺啱個位,葉璇再出手,點知包廁紙唔生性,揩一揩就移位,最後要搵牛皮膠紙黐實,結果呢場戲足足拍咗 22個 shot,莊導演先收貨。


栢芝式熊抱
戲中飾演小春惡妻嘅葉璇,成日食住小春,就連同老公親熱都豪邁過人,十足栢芝喺《喜劇之王》搵對腳擒住星爺一幕(右圖)。葉璇說:「我有跳舞底子,箝住佢唔難,不過難為咗小春,加加埋埋,佢足足孭咗我半個鐘有多。」


狂晒事業線


心口本身多肉嘅葉璇,在戲中所着的戲服,清一色係 deep V大領衫,狂拋 34C咪咪加三吋長「事業線」,絕不吝嗇本錢。剛奪金像獎「女配角」的她,睇嚟搏到盡,想再下一城奪影后。
脷疊脷狼嘴 


在戲中錫老婆錫到燶嘅小春,經常同老婆葉璇煙韌,更由睡房錫到出廚房。兩個以往都拍慣親熱戲,脷疊脷 french kiss,小兒科零難度!
中佬髮線向上 


42歲鄭伊健重出江湖做古惑佬,可惜髮線就一直向後移,再加埋呢個 all back look, M字額無所遁形。相反在戲中做佢阿媽嘅余安安,無論身形樣貌依然 keep得住,做伊健阿媽,似乎委屈咗佢。
浩南變鵪鶉


在《古惑仔》系列中,伊健所飾演嘅陳浩南,打得又睇得,同人打交梗會企喺最前面。不過今次《飛》片中,半隱世嘅伊健無復當年勇,打起交上嚟,唔係避最後,就係勸人唔好打,十足鵪鶉一樣。

陳小春下體遭葉璇飛擒 硬塞廁紙入褲救命

相隔14年,鄭伊健和陳小春再度合作拍江湖片,不過在新戲《飛砂風中轉》中,昔日風風火火的浩南和山雞,已經變成今日發現上移的古惑佬。兩個古惑佬由于不想做社團大佬,鬧出不少笑話。

其中有一幕葉璇同陳小春因子女入名校而爭執,葉璇以其鳳爪狂抓陳小春下體一幕,更是全片笑料精華。據知,葉璇十分用力的用手叉過去,痛苦萬分的陳小春爲了保住重要部位,惟有舊地取材,硬塞廁紙入褲裆,場面十分搞笑!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()