周汶錡大騷本錢向一眾 o靚模同天王嫂示威,她表示之前沉寂,主要是在中國及台灣工作,只要香港有合適的工作,她一定回歸。"
捲土重來
又攬又瞓 周汶錡冧爆台灣乳頭男
2010年05月06日
一度是香港首席名模的周汶錡( Kathy),自從被大批肯搏肯露又夠平的 o靚模搶爛市,加上人氣不及背後有成功男士的幾位外來天王嫂,屬於陀地的周汶錡迅速被打殘。
蟄伏多時,最近周汶錡捲土重來,連拍兩個廣告,更不惜露肉騷身材,與台灣男藝人高以翔,胸貼胸又攬又抱為美容院拍廣告;靠剝衫走紅,有台灣第一乳頭男封號的高以翔,周汶錡有殺錯無放過,親熱而面不改容。
主動出擊
周汶錡近期一口氣接拍了兩個關於扮靚廣告,包括要親身飛到台灣埋位的 Megeve Beuuty, Kathy的對手更是早前因為剝衫拍寫真,露出小如紅豆 size粉紅乳頭,因此爆紅的高以翔,就連天后蔡依林,都被這個台灣第一乳頭男迷倒,傳出拍拖緋聞。
面對身高 195cm,外表 cool到爆的高以翔, Kathy一見面就主動出擊,「啱啱開始拍嘢嘅時候,個男仔都好 cool冇乜出聲,但 Kathy就好主動,係咁撩佢(高以翔)傾偈,就算個男仔單拖埋位, Kathy都會走埋去睇住,之後輪到影雙人合照,高以翔要打赤膊,攝影師要求佢哋身貼身,起初高以翔同 Kathy都怕尷尬,唔敢貼咁埋,最後都係 Kathy鼓勵佢:『沒關係,不用怕喇。』跟住仲自己主動貼實對方,不過高以翔都好識做,送咗本露點寫真俾 Kathy珍藏。」工作人員說。


兩人一埋牙就要胸貼胸,最初兩人都怕醜保持距離。
 
他們越玩越埋,周汶錡更在高以翔頭上做牛頭動作。
 
未輪到自己埋位,周汶錡都有走去偷赤膊上身的高以翔。
 
乳頭男高以翔靠一副健碩身材同粉紅小乳頭出位,所以影相前他需要做掌上壓谷胸。


拍到中段周汶錡同高以翔都開始熟落,就算要她瞓高以翔大髀都唔會尷尬。

啱做男友
對於高以翔,周汶錡事後亦讚不絕口,更講明合乎男友條件。
「初時都唔太識佢,係後來喺朋友口中知道,原來佢係萬人迷,我有好多女朋友都鍾意佢,咁佢份人都好 nice,身形又好好,好少男仔有成六呎四高。(做男友啱唔啱?) OK o架,佢幾乖,雖然得廿五歲,但思想都好成熟,健健康康又有學識。」周汶錡說。 
早前周汶錡為護膚品拍了新一輯廣告。
 
最近周汶錡頻頻在香港曝光,早前就以性感打扮出席 Roger Vivier活動。
 
熊黛林同樂基兒兩位天王嫂,近年在香港 model界甚為吃香。

香港首席名模情挑乳頭男 胸貼胸親熱面不改色

一度是香港首席名模的周汶琪(Kathy),自從被大批肯博肯露又便宜的靓模搶走市場,加上人氣不及背後有天王力撐的熊黛林及樂基兒,周汶琪迅速被打殘,人氣低迷。

蟄伏多時,最近周汶琪卷土重來,連拍兩個廣告,更不惜露肉秀身材,與台灣男藝人高以翔,胸貼胸又摟又抱爲美容院拍廣告。靠露肌走紅,有台灣第一乳頭男封號的高以翔,周汶琪有殺錯無放過,親熱而面不改色。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()