Lavina內衣戰 o靚模

阮民安( Tommy)昨日邀請了鍾蕙芝( Lavina)、林雪和 MC Jin,到尖沙嘴拍攝新歌《 Men's Talk》 MV。 Lavina穿上束胸內衣上陣,並表示在 MV中會開金口:「我仲會同六、七個模特兒瞓喺地,出嚟嘅畫面都好靚。」

放大圖片
一眾 o靚模身穿性感裝束躺在地上,春色無邊。

一眾 o靚模身穿性感裝束躺在地上,春色無邊。

Tommy今次找來性感女模助陣,目的是報答林雪,他說:「佢話我搵佢唱歌要報答佢,搵啲靚女拍 MV,佢話要舒淇同吳君如,呢啲我點搵到呀。今次我哋只可以睇,冇得掂,要尊重番女性。」問 Tommy為何不找曾傳緋聞的江若琳任女主角?他說:「佢家搵吳卓羲嘛,我又唔夠高,同埋佢話唔鍾意靚仔,如果我搵佢拍咪即係認自己唔靚仔。」他又透露 E-Kids將於 7月重組。採訪:李珮洳攝影:陳志嵐


Lavina性感上陣,謀殺記者菲林。

Lavina第一次獻阮民安

鍾蕙芝(Lavina)昨日為好友阮民安(Tommy)拍攝新歌MV,更穿上喱士girdle谷胸上陣,力抗六位性感模特兒,Lavina表示:「雖然大家覺得我比較性感,不過個MV係比較搞笑,今次係我第一次拍MV,好緊張,搞到我前一晚失眠,我將自己第一次奉獻畀阮民安,希望合作好愉快啦!」

 

Lavina獻身Tommy瞓唔着

前E-kids成員阮民安(Tommy)重返樂壇,昨日與MC Jin及林雪拍MV,邀得鍾蕙芝(Lavina)及六位性感模特兒瞓身演出,他說:「好性感呀!但我同Jin、林雪都係齋睇冇得掂,只可以遠觀,唔可以褻玩!」問到為何不邀請前緋聞女友江若琳客串,他說:「佢依家搵吳卓羲吖嘛!我唔夠卓羲咁高!」至於Lavina則表示將第一次獻給三位男士:「今次係我第一次拍MV,好緊張,之前一晚瞓唔着!」


Tommy邀請Lavina及性感模特兒拍MV,以報答MC Jin及林雪。
Tommy邀請Lavina及性感模特兒拍MV,以報答MC Jin及林雪。

 


首度拍MV的Lavina,以惹火打扮獻出第一次!


首度拍MV的Lavina,以惹火打扮獻出第一次!

 

Tommy則笑言感激MC Jin及林雪幫忙,故特別構思這一幕報答他們,他說:「好性感呀,不過我同Jin、林雪都係齋睇冇得掂,只可以遠觀,唔可以褻玩。(唔搵前緋聞女友江若琳?)佢依家搵吳卓羲吖嘛,我又唔夠吳卓羲咁高,Elanne又話唔鍾意靚仔,我搵佢幫手,咪即係代表我唔靚仔?」


Lavina笑言為阮民安(左)獻出第一次。


Lavina笑言為阮民安(左)獻出第一次。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stinglife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()