本月 6日,黎耀祥面對記者追問他有否要求延期播《巾幗 3》時,一概詐作不知,不過,承認自己為新屋睇風水。為健康睇風水!(真實對白) 

娛樂喧

忽然1周 (961期)收視跌視帝五強不入 黎耀祥新居破人氣

收視跌 視帝五強不入 黎耀祥新居破人氣

無綫今年的玩嘢頒獎禮,不但打殘 Chilam及吳鎮宇,就連曾是視帝三連霸的黎耀祥都慘食白果,五強不入。
事有湊巧,篤信風水的黎耀祥,今年 4月開始,由碧堤半島風水屋搬入月租 5萬的上水古洞「天巒」獨立屋後,主演的兩齣劇《神探高倫布》及《法外風雲》收視連環仆,最終連視帝五強都不入。
據知得悉新屋風水欠佳後,祥仔已急急請古天樂御用風水師苗師傅補鑊,在家中重設風水局。而堪輿學家譚雲龍亦批︰「祥仔新居大門對正開叉樹,呢棵『頂心杉』利財不利名,搵到錢但人氣跌。」

 


上周一( 16日)台慶頒獎禮,自知視帝無望的黎耀祥冇乜心機,當眾按機估視帝誰屬,亦顯得不耐煩。 

今年視帝已塵埃落定,但邊個攞視帝都要天時地利人和,而黃子華能夠問鼎視帝,都要多謝黎耀祥的順水推舟。由祥仔主演的《巾幗梟雄之諜血長天》,本來安排在 11月播出,但之前祥仔見自己兩劇連仆,收視創新低,於是主動向曾勵珍及樂易玲要求將《巾幗 3》押後至明年播放,最終該檔期由《 My盛 Lady》頂上,間接造就黃子華做視帝。

要求延期播《巾幗 3》

「祥仔同珍姐、樂小姐講,話自己今年已經有兩部劇唔收得,好擔心連累《巾幗 3》都唔掂。珍姐同樂小姐都好錫佢,於是將《 My盛 Lady》提前播,希望有收視保證嘅黃子華做番靚個數,等機會至上《巾幗 3》。但其實子華之前計好,套劇會等到佢明年開《棟篤笑》前播,後來知道提前播都唔多高興,不過依家真係錯有錯着。」知情者說。
祥仔亦知舊屋風水最夾自己,不過,自從他 09年升呢做視帝後,年賺二千萬。搵到錢自然想住大些。去年尾,他已瞄中比舊居大一倍,面積二千多呎的上水古洞「天巒」獨立屋,於是今年中他將舊屋碧堤放租。


「頂心杉」破人氣黎耀祥天巒獨立屋的大門對面行人路有棵大樹,堪輿學家譚雲龍指該樹開叉,為之「頂心杉」,不利名氣。

為愛子遷居天巒位於上水古洞,臨近雙魚河,入伙於 10年。天巒內全是兩層獨立屋,環境幽靜。而且有私家籃球場、游泳池等設施,黎耀祥愛子黎正橋熱愛運動,最適合不過。 

黎耀祥新居大門設有人造水池,譚雲龍師傅指出,水為財,流動的水唔會流失,財氣不錯。 

舊屋留風水陣

篤信風水的祥仔深知命格欠水,所以對舊居租客亦十分揀擇,只揀任職屬水行業如空姐、消防員做租客。又指明租客不得移動舊居內的金龍、金馬及一對吉祥瑞獸石獅子,力保舊居的風水局。而苗師傅亦在新屋再布風水陣,但卻未能令祥仔持續人氣。
黎耀祥 4月搬新屋,同期播映的《神探高倫布》收視低見 22點(約 141萬觀眾)。前一段時間由他及陳豪雙視帝孭飛的《法外風雲》,最低收視亦只有 26點(約 167萬觀眾),與他的當打劇《義海豪情》最高收視 47點(約 302萬)比,跌咗近一半,流失了逾 130萬觀眾。
本月 6日,記者詢問黎耀祥要求延期播《巾幗 3》及搬屋破風水局一事,他不願多談,只認新居有睇過風水,卻強調自己唔迷信。


黎耀祥風水布局以谷健康及財運為主,因為他希望把握當紅時間盡量賺錢,等愛子黎正橋(中)及妻子梁耀蓮(右)有更舒適生活。 

譚師傅指出,祥仔雖然搬屋唔搬風水陣,但他在碧堤半島舊居所擺的風水陣,對他已經起唔到作用。 

 

記:之前《巾幗 3》同《 My盛 Lady》調時間播,搞到黃子華唔高興喎!
黎:我唔知喎!
記:聽講你同樂小姐反映,想《巾幗 3》明年才播?
黎:點到我哋話事吖!
記:你冇提議過?
黎:大公司都有節目部阿頭、有總監、有製作部、有藝員部,有時仲要就啲廣告客戶,咁易使到橫手咩!
記:之前《神探》收視未如理想,咁啱嗰時你搬咗去「天巒」,有冇搵師傅睇過風水?
黎:我都唔係好信風水呢啲,不過大家覺得我迷信。風水都有睇,但我睇風水都係 for健康啫。
黎耀祥被發現多次睇風水,又傳種生基,呢啲叫唔叫迷信,真是見仁見智。


驚仆唔播住由於《巾幗》系列的編審張華標已離開無綫,黎耀祥接拍《巾幗 3》時,已心知劇情薄弱,但為了報答監製李添勝知遇之恩,才「還人情」接拍。 

首仆低見 22點大眾最初以為《神探高倫布》是喜劇,睇落至知劇集唔係搞笑兼勁高深,但又唔多查案場面,收視同口碑都唔掂。 

再仆低見 26點雖然有陳豪及黎耀祥雙視帝,但《法外風雲》收視最低只有 26點,成績比預期差。 

雖然人氣下滑,但黎耀祥在內地仍然有不少登台騷,豬籠入水。 

採訪、撰文:娛樂組
攝影:高嘉穎、甘承威

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()