Gaile Lai黑色釘珠織網掛頸晚裝$99,000 Versace 

cover face

樂基兒  Me First

又見樂基兒!卸下「天王嫂」金冠, Gaile的話題仍然綿綿不絕,應該說,機會仍然綿綿不絕。
回歸單身後,久不久聽到她有意、將會、正在搞生意的消息,飲食啦!海灘啦!
終於,拿出來見人的,是珠寶設計。
咁突然?!緣來峇里,點燈人正是其澳洲女室友,早前經常遊澳,不是拍拖,是傾生意。
這個被她形容為「 my baby」的項目,十月於美國發佈,聖誕系列已上場,新鮮熱辣,好玩的代價,便是沒覺好瞓,又畫圖又趕工廠又兼顧澳洲美國峇里三地市場,還要學電腦整理網頁,幾季後的新作構思好了,準備投入生產云云,名模變女強人,不止我,連她自己也意料不到。
Gaile揚言找到新歸宿,疊埋心水做個藝術家,男朋友也要靠邊站。
「依家 me first,唔諗得咁多。」乾脆兼實際。

Profile
 

Gaile Lai
原名:黎嘉儀
出生日期: 1980年 8月 22日(處女座)
出生地:澳門(父為中國人、母為越南人。)
身高: 5呎 8吋
體重: 110磅
三圍: 33-24-34
語言:廣東話及英語
學歷:香港藝術學院藝術系學士
簡歷: 1歲,隨家人移民美國三藩市。 14歲,兼職模特兒,曾於紐約時裝周行騷。 18歲,來港發展。 08年,跟黎明結婚。 12年,二人離婚。
主要作品:廣告「和記手提電話」( 00),「修身堂」( 07),「 Neutrogena」( 08-13)。電影《 I do戀性世代》( 01)。
模特兒公司網頁: http://www.calcarries.com.hk 


想做 vogue.com
 

好難想像, Gaile會做生意,她一向隨性,「在峇里,日日滑水;返到美國,朝早跑步後再游十個塘。」還不止,得閒又飛來飛去探朋友,這種人,定不下來。
世事無絕對。
好易想像, Gaile會做生意,她一向善理財,對未來總有打算,「 No.1穩健投資,一定係物業,美國、東南亞我都有。」究竟黎明有沒有付贍養費?我唔知,只記得 Gaile曾說,自己唔算大花筒,靠做 model收入儲儲埋埋已在美國買樓,留給媽咪收租當家用,安頓好家人,準備再買,保障自己未來,當時,二人新婚愛正濃,我好奇為何如此 sad?「依家開心,但邊個知道聽日會發生甚麼事呢?」當時甜笑戲言卻一語成讖。
愛情沒法子計算,生意卻有數得計。
撤出香港,搬去峇里生活這段日子,認識了澳洲珠寶設計師 Ozlem Esen,大家一拍即合,齊齊搞網上珠寶生意,「呢個女仔真係一個 angel,珠寶之外,佢自己仲會出唱片,兼任時裝設計師,又有朋友設計 sunglasses,成班人聚頭好 inspiring;「 So far我畫嘅 drawings,個個都話 very original。」品牌「 Smoky Roses by Gia」順利誕生,「我唔想以 Gaile名義去做事, Gia係我個真名,好讓一班唔識我的客戶,只為產品而來。」店鋪設於峇里和澳洲,美國網上銷售,唔預香港和大陸開鋪,「大家喜歡一樣可以上網買。」電腦初哥的她,網頁仍趕工中!


13年在峇里,生活簡單,運動完,就去買餸,「我食好多魚、新鮮蔬果,唔使節食都好 fit。」羨慕呢! 

13年早於年初, Gaile已嘗試將自己的名牌衫放上美國二手時裝網站賣,以試市場反應。 

13年好友網頁內戴上飾物影 styling,「我跟 Ozlem係 sister label,對方 hip hop,我傾向波希米亞。」

 

見慣精品,自家珠寶也找來加籍印尼工匠操刀,「佢幫 Rick Owens和 Beyoncé做珠寶。」現在,由畫圖、搵物料、製作以至宣傳一腳踢,忙到做瑜伽都唔得閒,「來到香港,夜晚跟美國開會到天光,約人畫 drawings,返到美國,輪到跟印尼廠傾公事,又係晚黑開始,瞓得好少。」首個系列,銀、鍍金和水晶為主,之後,每年做 50件,「春夏和秋冬兩季各 20件, 10件 for Christmas;「 First collection我全部用碎鑽, second collection就用純銀, third collection我用 stone或窩釘,跟住就會有齊整個 market。」除了珠寶,還有其他,「準備開啟個人購物網頁,亦會 carry好多澳洲衫牌,到時將會係一個 fashion supermarket;「一向都想做到好似 vogue.com,自己做呢行,識咁多人又去咁多地方見識事物,點解唔做埋一份?」滿口生意經,到底你係咪真 Gaile呀?!「朋友成日笑我淨係掛住 creative,應該學習點樣用一蚊製作拿去賣四蚊,唔係掉轉頭,用四蚊製作賣得一蚊;「珠寶可以隨時溶咗啲金,搣走啲石,從頭再造過,可塑性更大,衫褲就唔可以啦!」
還有誰會說樂基兒爛玩?「我本來就係一個工作狂;「原打算搞飲食生意,太忙要擱置……」但話口未完,「我發現成個峇里都沒一間好的雪糕店,點解呢?沙灘多、遊客多,應該好有商機……」我再問多一次,到底你係咪真 Gaile呀?


Gaile Lai彩色織花刺繡連身裙$49,000紅色併皮尖頭高踭鞋$6,000both Valentino白色陶瓷雕刻吊墜金鏈$25,950Bottega Veneta 

Gaile Lai黑色蟒蛇皮貼身 jacket$69,900黑色蟒蛇皮鉛筆裙$39,900 both Gucci 


我未必會有家庭了
 

33歲的 Gaile,事業再現契機,生活上,「上年有點煩,依家好忙, but happy,我對 love已沒想法,依家,要 me first,唔諗得咁多。」
做女人,幾時都應該先令自己開心,才可讓身邊人開心,「 Happiness首要識得選擇正向朋友。我曾經都係一個好有耐性的人,慢慢變得沒有,一個朋友如果沒 positive energy,唔好再拖大家時間,要分開。」如此撇脫,更見女強人硬朗,她搖頭輕嘆,「我最重視家庭,偏偏父母離婚,自己亦走上同一條路,呢個係命運。」
回顧前塵,年紀小小已一個人闖天下,十數寒暑,到頭來,依然孑然一身,怎不教人欷歔?
「可能我未必會再有 full family。」我唔知點答!
「在我來講,做人只有兩個 age,出世和死,當中條路點行,全在乎你自己。」這才是真 Gaile!「唔理咁多,投入去做令自己開心的事情吧!」
個性總帶兩分視死如歸的儍勁,投入時很投入,甚至不惜一切,「係呀!一排鍾意煮餸就煮得好叻,一排鍾意 surfing就日日去玩,一排鍾意畫畫就去讀書。」好一副盡地一煲,今生無悔 feel!
現在,熱情盡投珠寶設計,我估 model出身,更有成功把握?「我唔覺得 modeling訓練到個人自信,全世界都知,呢一行最沒 security,不過,可以讓我認識一班叻人;「讀書影響最大就真,我畫畫唔靚,但學到點樣將一件簡單物件變出十幾個樣,技巧可以用於設計珠寶上;「 As a model讀到書,係一個好大 achievement,當年,我唔 enjoy,因為時間 manage好辛苦,依家,終於明白知識可以 link up其他工作;「我只係開始,可能六個月後發現沒人買,但唔緊要,呢個係一個 learning experience。」


Gaile Lai白色立體刺繡雙層連身裙$10,420黑色綴金色圓釘腰帶$8,000黑色綴金屬方釦長 boots$19,900all Alexander McQueen黑色圈形耳環 stylist's own 

Gaile Lai黑色針織背心$5,750藍紅條子拉鏈薄絨背心$7,950藍紅條子薄絨半截裙$7,450銀色腰帶$3,250Metallic彩藍色併金色高踭鞋$8,150all PRADA 


後記
 

當日, Gaile一邊影相訪問,一邊拿住電話覆 email,忙到呢!一埋位,即自動波交表情兼向客戶交貨,連聲對新產品讚好,醒到呢!
女人煩惱,離不開男人與年齡,前者她已半收埋,至於後者,她亦直言至死不怕老,「 18歲係靚,但我依家更成功更有自信,做人更開心。」看到嗎?忠於「我」,「我」自然活得瀟灑自在。


Shop List
 

Alexander McQueen尖沙咀九龍站 Elements 1032B號鋪 2649 3098
Bottega Veneta中環置地廣場 G06-07號鋪 2973 0882
Gucci金鐘太古廣場 368號鋪 2918 1778
PRADA中環歷山大廈 G4號鋪 2522 2989
Valentino中環置地廣場 103-104號鋪 2523 8035
Versace尖沙咀海港城海洋中心 117A號鋪 2737 2628


撰文:伍淑嫻
形象: Annie Hung
攝影: Kenji Leung 
化妝: Jacqueline Ma@CK Makeup Beauty
髮型: Hin Wan@IL COLPO

Ads by Google

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()