原裝的重金屬首飾,化身 mini版插在 macaron和三文治上。 

名氣生活

郭志怡 x企鵝先生 將 Lanvin食落肚

超恨有條 Lanvin今季「 HOT」字樣的 rock and roll頸鏈,但一條 Lanvin鏈盛惠近萬,真係有點肉赤。多得 SEVVA老闆娘郭志怡與企鵝先生 Alber Elbaz crossover推出 Lanvin下午茶,鏈墜化做一個個 mini版放在餅架上,靚到不忍心食落肚, Bonnae優雅地笑話:「做得咁辛苦,要識得歎嘛!」

主動合作

郭志怡( Bonnae)和 Lanvin主帥 Alber Elbaz合作在 SEVVA出 afternoon tea set,把時裝和美食合二為一,聽到都興奮! Bannae亦禁不住提高聲線說:「我都好鍾意 Alber, he is so talented,有幽默感,係所有女人的 darling。」以為 Bonnae主動相邀合作,她笑話:「唔係我搵佢㗎, Alber同我家姐( Joyce Ma)係好朋友, SEVVA係一間 world class餐廳,佢上過嚟試 Marie Antoinette(瑪莉皇后蛋糕),我哋都好鍾意 fantasy嘅嘢,之後佢哋主動提出合作。」


Bonnae笑言自己和 Alber同樣熱愛創作和富幽默感。 

喜愛畫公仔的企鵝先生,除替 SEVVA設計三文治包裝紙,又設計碟墊,以及他的聖誕自畫像(小圖)。 

自由發揮

企鵝先生特別為這個$680的二人 tea set,設計食物包裝紙和碟墊,又將品牌今季的頸鏈設計做了 Yum、 Hot等迷你版放入 tea set,「啲字係佢俾,我再喺入面抽,由我哋嘅 sugar artist做,好考工夫; Alber放晒手俾我做,佢好尊重我,我亦好尊重佢。」
這個特別版 afternoon tea set有三層共十七、八款鹹、甜點,「塊心形波板糖喺外國運返嚟。」當然,成本相對亦較高,所以只會在十二月供應,「聖誕節咁開心,算啦!」問 Bonnae會否食過翻尋味,與其他時裝品牌合作?「如果有牌子鍾意可以嚟搵我, I would love to do it!」


撰文:李美媚

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()