FACEweekly

肌不可失 陳柏宇

未聽其聲,先見其肌,陳柏宇( Jason)最近努力操 fit自己,先大晒 8腹肌,贏大家視線,再努力操練 11月個唱,宣布自己踏入樂壇第 7個年頭,來一個「 7年之癢」騷歌喉。這個情歌王今年踏入 30黃金盛年,已經諗埋結婚大計同生 BB,咁 sweet,爭取每個機會,抵做鋼條男神!

陳柏宇 TALES演唱會 2013

日期: 11月 29日 8:15pm
地點:九龍灣展貿 STAR HALL
票價:$480/$380/$280
( http://www.hkticketing.com 

7年唱歌生涯,大部分以情歌為主,這一年的情歌有甚麼成長?

以前歌路是尋春的,因為後生時的愛情經歷,總會被大個拍拖感受更甜蜜,所以那時的〈 I Miss You〉、〈你瞞我瞞〉都說得很白很甜的;到長大了,歌路變得「化」了,會唱得 chill一點,作的詞亦放眼世界一點,如〈讓子彈飛〉講戰爭講流血,但其實是有一個為了愛情要去大家維護的意思。


早前上廣州一次參與內地音樂比賽節目《咪王爭霸戰》,教參賽者唱歌技巧,每星期都要去足一日搭車上廣州做節目,搵銀就係要辛苦啲。 

公開承認拍拖已有 2年了,開始考慮結婚未?

絕對有。現在拍拖心態絕對不是為這一刻開心而拍,而為將來打算,如果沒有結婚的念頭,其實冇意思。我諗住 35歲便結婚,而且打算開鋪頭做生意
(未諗到做乜生意住!)。不是幕前收入不穩定,而是工作時間不穩定,要走埠更加冇得見,而且打算生一仔一女,咁先覺得滿足!


Jason早前在微博大晒愛心飯盒,唔知係咪同公開拍拖的模特兒女友 Leanne整嘅呢? 

11月 29日個唱《 TALES》,會有甚麼綽頭呢,會晒一身肌肉嗎?

演唱會《 TALES》,就是想像一個傳說一樣,重溫這 7年自己的作品,唱之餘亦會有講感受的一部分,當然亦開始練自彈自唱的一部分啦!
嘉賓其實計劃會請兩組人,但還未有定案。

突然練得一身鋼條肌肉,可以公開操 fit過程嗎?


為求練大隻, Jason最近仲買咗兩個可以任意調校重量的 Powerblock啞鈴返屋企,仲話 50lbs一個啞鈴唔算好重,唔怪得之練到咁大隻啦! 

鍛煉肌肉其實不難,難在有沒有意志保持。我自己上網訂了隻健身 DVD,一手一腳操 fit自己,一星期六天操練,每天一個鐘在屋企 club house練舉重、仲會玩 fusion boxing這類帶氧運動,因為練鋼條最重要係鍛煉肌肉同時減走脂肪。
餐飲方面我會走汁走皮,就算出街食飯我都會要求好清,更試過一日三餐自己煮,朋友約食飯都會推卻,或者屋企食完先見面,真係 no pain no gain!


撰文:陳家豪
攝影:黎韋邦
化妝: Wing Chow@WCMAKEUP
服裝: http://www.noveltylane.com

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()