一時傳已婚,一時傳離婚,實情二人感情打風打唔甩。

 

Paco開水喉 小方Stephy拍拖回歸 

Paco開水喉 小方 Stephy拍拖回歸

自從○九年 Paco黃栢高被金牌大風「燉冬菇」,愛將 Stephy與男友方力申決定共同進退,離開金牌並分別簽約內地公司海潤影視及華誼兄弟,轉戰內地發展。今時今日, Paco在太陽娛樂東山再起,並積極羅致明年初約滿海潤的 Stephy回流香港發展,坐鎮做太陽娛樂一姐,與此同時,更有意安排小方與女友雙雙過檔,一箭雙鵰。

保持聯絡

離開金牌後, Stephy鄧麗欣轉攻內地,先後拍了三部內地劇及兩部電影,收入遠勝金牌時期,不過,明年初便約滿內地公司海潤影視的 Stephy,卻密謀回歸香港。
原來,昔日一手捧紅 Stephy的黃栢高,自一二年加入太陽娛樂後,一直密謀想與昔日愛將方力申和 Stephy再合作。
「當年金牌人事變動,小方同 Stephy一直撐 Paco,佢哋三個咁多年都有保持聯絡,其實 Paco入咗太陽娛樂之後,一路都有意簽番佢兩個,知道 Stephy就嚟約滿, Paco當然唔會放過機會。」知情人說。


放低蛋糕,小方再到餐廳外泊好 Range Rover坐駕。 

Stephy一支箭衝入餐廳,在後面攞住大蛋糕的小方顯得小心翼翼。 

九餅中, Stephy(左)跟 Kary(中)感情最好,二人不時有聚會。 

小方包場賀女友三十歲生日,更與 Stephy好友及舊同學玩到癲。 

千萬轉會費


小方、 Stephy見證金牌全盛時期,二人攞獎一定多謝 Paco。 

有過合作經驗, Stephy對 Paco當然有信心,而且轉會費亦相當吸引。
「 Paco開到一千萬三年簽 Stephy,除咗出唱片,仲計劃好有兩部戲俾佢拍,但絕對唔會放棄內地市場,會繼續安排 Stephy返內地拍劇賺人仔。 Paco成日話,今年三十歲嘅 Stephy,發揮會比以前更大,所以舊年太陽娛樂開《等,我愛你》,都專登搵 Stephy拍。」知情者續說。

包場賀壽

本週二(十月十五日), Stephy三十歲正日生日,生日前夕,男友方力申為女友包下餐廳開生日 party慶祝。
「踏入三十歲,可以話係人生新階段,小方專登幫 Stephy搞呢個生日會,係想俾女友一個難忘回憶,除咗請 Cookies成員 Kary、 Miki、 Angela,仲有好多係 Stephy嘅舊同學。」 Stephy身邊好友說。
已三十三歲的小方,揚言要三十五歲後才會結婚,同女友思想行動一致,亦同樣撐 Paco。
「 Paco好錫小方,亦有高人測過小方好旺 Paco,雖然佢同華誼仲有接近一年約,但 Paco已經開定聲,等小方回歸!」知情人說。


去年九月, Paco大鑼大鼓,成功簽得薛凱琪。 

Stephy早已融入小方大家庭, 10年 Stephy便跟隨小方及其父到北京探親。(《忽然 1周》圖片) 

頭號愛將

每年頒獎禮,總會聽到歌手在台上講「多謝 Paco」,身為金牌經理人的他,捧紅過無數天王天后,要數 Paco頭號心腹,不得不提方力申和鄧麗欣。

 

親生仔方力申
自 00年方力申退役泳隊後便加入 Paco旗下的經理人公司, Paco更安排小方歌影視三棲發展;電影方面,先後拍過近 30部作品,後期與 Stephy以情侶檔拍住上的《獨家試愛》、《我的最愛》等,票房口碑絕不失禮;歌唱方面,一首《好心好報》以及和 Stephy合唱的《好好戀愛》更成大熱歌曲。

 

愛將鄧麗欣
02年加入九人女子組合 Cookies便成為隊長,後來踢走餅碎九變四; Stephy有得留低之餘更受力捧; 05年離隊獨立發展,首張個人大碟《 Dating Stephy》獲得白金唱片銷量;電影方面,由出道至今, Paco為她開拓電影路,全部擔正女主角;《十分愛》、《我的最愛》更是她的成名作,套套超過一千萬票房。


撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()