2個月減去 12磅,鄭融仲成功有番條 23吋「辣椒腰」。 

真面目

鄭融 FACE 334期﹣有腰鄭融晒舞

成個瘦晒: 2個月減 12磅 鄭融:終於有番條腰

今個月 29歲的鄭融( Stephanie),今年亦是出道第 10年, 12月終於舉行首個個人演唱會。
出道時曾以 23吋「辣椒腰」見稱的鄭融,前排因唱片公司人事變動,導致壓力暴脹,身高 5呎 2吋,最高峰達 110磅。 2個月前,唱片公司拍板為她籌備演唱會,更動用百多萬買下她的舊歌版權,鄭融才鬆一口氣。決心重現「辣椒腰」爭番啖氣,除了一星期跑足 4日、打拳和每朝半小時游水外,更有專業營養師度身設計瘦身餐單, 2個月成功搣走 12磅肥肉。

 


壓力暴肥 最重 110磅過去兩年,鄭融的身形又腫又脹,原來是因為壓力導致,她說睡眠質素十分影響。《蘋果日報》圖片 

03年出道,鄭融好不容易在 06年才遇上〈紅綠燈〉,成功升呢,不過又因轉會問題,由東亞轉到星娛樂,始終未能及時開騷。

阿徐教路

之後幾年,唱片公司不停的人事變動,令鄭融非常擔心自己的星途,精神壓力之下,搞到身形愈來愈腫脹。她說︰「當時唔開心㗎,自己好大壓力,搞到個人好腫,但其實又唔係瘋狂咁食,最重嗰陣有 110磅,𠵱家回復 90幾磅。但講真,我從來都冇食藥減肥,亦唔贊成,心境真係好重要,阿徐(徐濠縈)教我唔好磅重,因為就算外形瘦咗,體重都未必會少咗,反而令自己更大壓力。」今年,唱片公司 Neway新官上任,第一個 project就替鄭融出碟和開 10週年騷,難怪鄭融都不敢怠慢。


晒一字馬鄭融為新歌〈 Live Like 18〉的舞步加緊排練,而且身形明顯纖瘦不少,仲輕易做出一字馬。 

鄭融是跳得之人,過往不少快歌,演唱會真係少啲體能都唔得! 

餐單曝光除跑步、打拳和游水外,鄭融還配合由營養師度身設計的瘦身餐單,主要少肉多菜。

 

據知 Neway老闆薛濟傑,為鄭融的演唱會,動用了過百萬買回所有舊歌版權,當中包括〈終身學習〉、〈紅綠燈〉等,令鄭融感到重視。


鄭融在 12月於九展開騷,其演唱會宣傳海報以背心透視裝玩浸水,大騷身材。 

27腰變 23


出道 10周年,鄭融終於有機會開騷,唱片公司早前開記招宣布,鄭融要好好把握機會了。《蘋果日報》圖片 

為了 12月的個唱,一向有做運動的鄭融, 2個月前開始加操,一星期跑步 4日,分別跑 6公里和跑 10公里; 2日打拳訓練,和早上半小時的游水操練,配合由營養師度身設計的瘦身餐單, 2個月內除了搣走 12磅脂肪,條腰亦由最肥時 27吋變回 23吋,終於變回昔日的小辣椒。
上週三( 9日),本刊到排舞室探班,穿上 tube top運動裝的鄭融明顯瘦了一個碼,她笑說︰「終於有番條腰!」辛苦喪操,但鄭融一聽到開騷,就咩都覺得值得,她說︰「開心啲,新陳代謝都會快啲,𠵱家覺得自己樂觀同開心咗!其實一向都覺得做運動唔辛苦,而且演唱會真係要開始練氣,我有好多快歌㗎!」咁辛苦練番條「辣椒腰」,使唔使同肥苟分享吓心得呀?

女鐵人

2個月成功搣走 12磅,唔係個個都做得到,一方面靠營養師的餐單,另一方面配合密集式訓練,包括跑步、打拳和游水訓練,加上瑜伽的柔韌課堂,鄭融幾經辛苦之下先得今日 fit爆身形,再練落去,分分鐘做埋女版張家輝。


瑜伽近年鄭融還報瑜伽堂,她說可以令整個身形和肌肉更加結實。 

打拳除了跑步,鄭融每星期有 2日跟冠軍拳王打拳,可以練氣和修身。 

爆夜跑黨行蹤

鄭融約半年前開始練跑步,每星期 4日跑步訓練,更與圈中一班好友成立「夜跑黨」,包括徐濠縈、連詩雅、商台 Donald和細 So等。當中跑步的路線次次不同,包括由寶雲徑跑去淺水灣、寶雲道健身徑等,夜跑友隨時撞到明星㗎!


西環至數碼港夜跑黨通常由西環起跑至數碼港,有時還會由中環碼頭至灣仔,約 5公里左右。 

波老道 

跑馬地球場

採訪、撰文︰娛樂組 
攝影︰周凱瑩

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()