亞熱帶

美男成熟時 金汎

靚仔幾時都有着數,好似金汎雖然在不少韓劇都只是演出第二男主角,不過他就冧到 Angelababy同楊冪兩位女神暈晒大浪。楊冪更搵金汎拍自己監製同主演的微電影,擺明公器私用。近年金汎修身成功冇晒 baby fat,最近在《那年冬天風在吹》更升呢拍住宋慧喬同趙寅成,金汎這位 24歲美男終於踏入成熟期!

 


09年 下巴圓早前金汎在微電影《再見,首爾》為了做出好泡菜,不惜親自種菜。人同菜都要栽培,由下巴圓圓嘅小肥變肌男的金汎深明此道。 

出道 7年的金汎,由於多飾演乖弟弟一類角色,加上笑容可愛,所以有「微笑王子」稱號。金汎形象乖,不過他在讀書時代已經拍過六次拖,最短的一個月貨仔,最長亦只是維持年半。最威水的,是溝女之餘,金汎高中成績未嘗跌出全級第 8名。
入娛圈後金汎玩得好小心,和緋聞絕緣,不過早前他來港拍微電影《再見,首爾》已經一晚連去尖沙嘴同中環夜蒲,擺明心野。在《還想結婚的女子》有一段姊弟戀的金汎,向傳媒得戚地自爆冧女招:「同女主角嘅約會橋段,都係我教編劇。當然唔使成日搞咁多花臣,同情人聽音樂、拖手行街、去 spa已經好好。」
上得山多終遇虎。 08年,金汎同緋聞女友兼 Wonder Girls成員昭熙,於電影《喜歡火熱》有接吻鏡頭,曾令 WG的男歌迷呷醋,一班宅男嬲到集體炸爆金汎網誌,卒之搞到金汎要關閉網誌避鋒頭,瘀晒!

番茄雞胸瘦身

金汎溝女除了靠個樣,仲有一副好「波地」。為了搣走 baby fat,金汎餐餐食番茄、雞胸肉;後來拍《 Dream》做拳手要瘦身,金汎半年狂食香蕉、番薯、飲咖啡,卒之身高一米八的金汎,瘦到不足 150磅。不過由於短時間內暴瘦,令他患上中年人至有的「退化性膝關節炎」,認真慘情。
除了剛拍完在韓國及香港取景的微電影《再見,首爾》,連徐克套《狄仁傑之神都龍王》都有金汎份,加上無綫煲劇 1台都熱播《那年冬天風在吹》,金汎實行強攻大中華市場!


連冧女神金汎異性緣暢旺,拍《狄仁傑之神都龍王》時,已經同 Angelababy玩到熟晒;至於初次做監製的楊冪,就更加搵金汎做自己套微電影《微時代之戀》的男主角,金汎連冧兩位國產女神,犀利! 


街頭𠱁女拍攝《聽見他的心跳》時,女主角韓智敏生日,金汎即場為她街頭慶生,盡顯冧女手段。

百變靚仔

外表乖仔的金汎,自韓版《流星花園》成名後,形象一直多變。花花公子、拳手、癡心男、騙子,金汎都做過,唯一相同是次次都咁白淨靚仔。


13年 暗交女二在《那年冬天風在吹》,金汎協助趙寅成欺騙尋親盲妹宋慧喬。有兩位阿哥阿姐宣傳,金汎曝光率大增,私下同「女二」鄭恩地亦好鬼親密,冧女有計。 


10年 冧爆 OL金汎在《還想結婚的女子》不小心踢爆女友有白髮,為了𠱁番「姊姊女友」,金汎自染白髮同女方睇齊,感動不少女 fans。

09年 谷肌猛男在《 Dream》中,金汎為了飾演拳手,實行地獄式減肥,一次過減走 25磅肥肉。 

09年 西門上位金汎在《流星花園》飾演韓版西門,憑着靚仔的花花公子形象,開始成為一線男星。 

08年 重返娛圈到澳洲留學一年後,金汎重投娛圈,在《喜歡火熱》同 Wonder Girls成員昭熙做情侶。女嘅冧,男嘅甜,話呢一 pair冇嘢,真係搵鬼信。

撰文:阮英維 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()