Webber

美麗政客 袁彌明

由參選港姐、跳出電視台自拍美容片變 YouTuber,再搖身一變做埋美容店老闆,仲未夠特別?轉頭走去拍片介紹何謂政治、參選立法會議員,雖然未能入局,最近又獲政黨人民力量選為黨主席。美容界、政界都吃得開,叫袁彌明( Erica)做美麗政客,相信冇人有異議!

Webber's  profile

原名:袁彌明
職業:袁彌明生活百貨老闆、人民力量主席
作品總數:超過 100個項目
拍片資歷:約 7年
YouTube頻道:
youtube.com/user/ericayuen
總 hit rate: 1,300萬以上
subscribers: 30,337

點解由美容跳去政界?


平日拍片,除了自己屋企 set腳架慢慢拍,間中都會有人幫手揸機介紹店鋪特色。 

當年袁彌明將參選宣言拍成短片,影片入面話好似 Erica一個咁貪靚嘅女人,都肯曬黑捱夜參政,只係想要叫大家關心政治,爭取民主,即時在討論區熱傳,唔少人俾佢感動過!今日記者循例再問多少少,點解偏偏要揀政治呢條崎嶇路? Erica話:「拍美容護膚片,都係想幫班姊妹變靚。再上一個層次想幫更多人,我就決心揀政治呢條路,希望爭取民主,幫更多人!」記者訪問完 Erica第二日,佢已經參加 48小時民主倒梁絕食行動,順便當 keep fit,人都靚啲。

美麗有罪?


雖然貴為人力主席, Erica依然盡量抽時間落鋪幫手,有心想撞真人,應該唔難! 

近排有政客發表「艷星選特首論」, Erica提起都嗤之以鼻:「佢對民主冇認識啦,如果艷星有民意授權,係一人一票選出嚟,咁佢好過梁振英啦!」選美出身的 Erica,參選時都有人攻擊佢係政治花瓶,但 Erica就覺得對於佢政途係正面多過負面,「選唔選美出身都冇乜關係,反而係自己有一定知名度,令到一些政治訊息可以宣揚得更好。政敵的確會喺我個 YouTube留言,但我覺得做得呢類小動作嘅人,分量有限,只係滋事分子罷。」

拍片好難?


雖然 Erica以美容片出名,但佢直言最喜歡自己第一套嘗試講政治嘅影片《政治 BB班》,佢話回響最大,令唔少人留意咗政治。 

當上政客後,令 Erica減少投放時間喺美容生意上面,佢話𠵱家都係七三比率,七係政治、三係美容。 Erica嘅 YouTube Channel明顯減產(最 update美容片係 6月拍)「因為我對每段片要求都好高!如果你有留意,其實我所有片都係一 take過,觀眾話咁先夠真。所以我每拍一條片,事前做好多準備工夫,會諗好成個 flow,配合唔同道具,令到幾分鐘的片段都係一口氣拍晒。」但姊妹們放心, Erica透露下一段片,會同美容店有關,大家記得留意!


撰文:鄺浿鏇
攝影:吳偉業
嗚謝: Nelson at hair 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()