鍾嘉欣「質」黃宗澤 爭做大婆

無綫藝員鍾嘉欣和黃宗澤(Bosco)昨日到石硤尾出席剪綵活動,嘉欣以性感斜膊低胸裝略騷事業線,十分養眼,她說:「我又唔覺得性感喎!畀大家嘅反應嚇親,仲以為條裙有污糟嘢。」Bosco則笑謂:「OK,正常啦!佢有本錢可以性感嘅,睇佢肯唔肯豁出去。」嘉欣即表示性感不是她的專長,演唱會歌衫也不會太性感,最多只是再騷纖腰。



鍾嘉欣低胸裝騷健康性感。

一於互撐

兩人的螢幕情侶形象深入民心,嘉欣昨日更不時翹實Bosco,並「質問」緋聞多多的Bosco其螢幕情侶排位,Bosco笑說:「咁你一定係頭幾位,講到我好似好多咁,大家鍾意就得,都期待再同嘉欣拍劇。」嘉欣則笑說:「螢幕情侶嚟講,我應該係大婆!」她還笑言喜歡螢幕情侶檔,想同更多人合作,擦出不同螢幕情侶feel。


黃宗澤與鍾嘉欣以情侶檔姿態搵食。

嘉欣即將開騷,Bosco則開餐廳,兩人表示會互相撐場,他說:「佢請我做嘉賓,我一定配合!餐廳開之後我實請佢食番餐,試菜,仲可以親自下廚。」


【C女郎】

鍾嘉欣和黃宗澤(Bosco)昨日在石硤尾為一間酒家擔任剪綵嘉賓,嘉欣穿上紅色低胸裙大騷事業線,Bosco眼望望後說:「佢有本錢,睇佢肯唔肯豁出去箒。」

嘉欣透露即將舉行的演唱會也會騷腿露腰。嘉欣和Bosco曾在《護花危情》中飾演一對,嘉欣自言喜歡以情侶檔姿態現身,並笑Bosco緋聞多:「你好多情侶,我排第幾?我係指緋聞呀!」Bosco一臉尷尬說:「冇喎,我哋好似冇傳過喎。」嘉欣回應:「係螢幕情侶,我諗我都係大婆。」Bosco的蠔Bar在裝修中,他說會請嘉欣食飯,嘉欣說:「你唔請我都嚟啦!」

採訪、攝影:黃曉妍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()