06年成為「優才」的周迅,已可以自由出入香港,更可在港定居。
依家我至係正印!(設計對白)
當我死㗎!(設計對白)
打頭陣
周迅出招搶霆鋒 栢芝搵仔做籌碼反擊
本周二, 32歲的謝霆鋒被爆與 38歲的大陸天后周迅秘戀,更齊齊租住金鐘栢舍,近水樓台。雖然事後雙方的經理人均出面否認,但因為唔夾口供,令戀情露餡。本刊收到消息,兩人原來已暗交兩年。今年初,霆鋒更試過偕周迅及其兄弟班,在銅鑼灣 studio的 band房玩天光。
其實 11年,霆鋒與周迅在北京睇 band騷重遇,旋即撻着。霆鋒與栢芝分居後,便搬到周迅樓下,方便私會。而周迅為免霆鋒與栢芝翻撻,近年更長駐香港睇實男友。而一心諗住破鏡重圓的栢芝,得悉霆鋒與周迅暗交後,立即發功反擊,舉家遠赴加拿大,以兩子作籌碼,與謝家斷絕關係,打壓「迅鋒戀」。

「迅鋒戀」爆出後,霆鋒夜搬寶雲道,企圖淡化緋聞。而雙方的經理人亦齊齊擋駕。霆鋒經理人霍汶希說︰「霆鋒仲係單身,佢哋(同周迅)只係住同一棟樓。」而周迅工作室楊小姐則謂︰「報道中寫的是霆鋒公司地址,當日霆鋒聽說周迅來拍雜誌,就打個招呼而已。」明顯口供唔夾。
其實為免牽動栢芝的神經,霆鋒與周迅的交往一直甚為低調,除了齊租私隱度勁高的栢舍,樓上樓下一家親外,他們亦只會在私竇約會,以免戀情曝光。「霆鋒同周迅好夾,佢哋都係性情中人。霆鋒不時約埋成班 rock友,喺佢 studio嘅 band房開 P,周迅都有嚟,霆鋒彈結他,周迅就唱歌,佢哋玩到好癲,有時 jam歌吹水到天光㖭。有次仲見到周迅做司機車埋霆鋒一齊嚟,大家都知咩事啦。」知情者說。

 

記者會搶風頭
本周二( 30日),謝霆鋒以師兄身份出現張敬軒加盟英皇記者會,但事先說明不接受訪問,但一樣成為傳媒焦點,搶盡軒仔風頭。

 

霆鋒於記者會後,隨即返回寶雲道寓所,企圖淡化他和周迅的緋聞。

 

私竇玩天光
近半年,霆鋒多次偕周迅在銅鑼灣的朝霆 studio幽會,該 studio是他的命根, 11年由禮頓道喬遷至開平道現址時曾搞記招慶祝。

 

戴口罩出入
上月 23日,與霆鋒住樓上樓下的周迅,被拍得出入金鐘栢舍。當時她刻意戴口罩,企圖掩人耳目。《蘋果日報》圖片

 

攜兩子赴加的栢芝,多次被影到帶仔游水。據知栢芝更放風,指有意在溫哥華為今年 6歲的 Lucas搵學校,落地生根。
凌晨撐枱腳

5月,霆鋒曾暗中搵人致電於尖沙嘴的 Wonderland Too訂位,打算於凌晨時分與周迅撐枱腳。
今年 5月,霆鋒暗中搵人幫他訂枱,與周迅撐枱腳。「 5月中,霆鋒搵咗個圈外朋友,打去尖沙嘴間 Wonderland Too, book凌晨 1點消夜兩位,更指定要坐偏僻座位,咁掩人耳目,證明佢哋真係好小心,唔想戀情曝光。」記者致電餐廳店員查詢,但他說「唔清楚」後便匆匆收線。
一向對愛情義無反顧的周迅,為保護與霆鋒的戀情,去年刻意將工作量減少,更以「醫皮膚病」為名,長期留港𥄫實男友。最近她更接了《竊聽風雲 3》,由影后降為做串星,亦是貪其在香港拍攝,可以與霆鋒增加見面時間。
據知,霆鋒婚前買給栢芝的舂坎角過億愛巢,兩人離婚前,栢芝曾提議對方將此物業留給兩個兒子,當時霆鋒亦冇反對。不過,有傳周迅不想霆鋒與栢芝仍有金錢上轇轕,曾力勸霆鋒出售該豪宅。早前,有關出售舊愛巢的消息傳到栢芝耳中,她嬲到即時打給霆鋒大興問罪。霆鋒見栢芝如此激動,亦暫時將賣樓一事擱置。
擱置賣舊愛巢
據地產公司消息,霆鋒的舂坎角今年初曾放售,但近日卻突然煞停。有地產經紀透露︰「今年初開始,霆鋒舂坎角個單位俾咗兩、三間相熟嘅地產放售。條鎖匙仲喺四哥(謝賢)度,四哥仲幫個仔開價億六,聽講曾有買家上去睇過。不過,之前有地產打俾四哥,佢突然躁爆話暫時唔放,叫啲地產經紀唔好煩佢喎!」
而栢芝帶兩子返加拿大後,更暗中命司機不時返舂坎角舊愛巢視察。本刊發現,栢芝雖然已搬離舊愛巢兩年,但她的愛車 Land Rover仍停泊在停車場內。有住客報料︰「呢幾日,都見栢芝架車出出入入。」

 

昔日的舂坎角億元愛巢,栢芝一心想留給兩個愛兒,所以堅持唔俾霆鋒賣樓, Quintus曾被拍下在露台與傭人追逐。

栢芝人在加國,不過仍不忘吩咐司機得閒就返舂坎角睇屋,順便宣示主權。本月記者發現栢芝的四驅車仍泊在舂坎角停車場內。

鋒芝雖然離咗婚,但早前栢芝仍會以兩子作籌碼,叫霆鋒一齊出來家庭樂。去年 9月,他們更被拍下一家到會所游水,即傳兩人復合。《蘋果日報》圖片

 

05年,張栢芝在周迅手上奪得金像影后,意氣風發的她,大概想不到日後她要拱手讓出霆鋒俾周迅。

放風博復合
栢芝今次攞個仔做籌碼,乃是釜底抽薪。其實謝家上下一直好緊張兩個慈姑椗,栢芝雖然與霆鋒離了婚,但靠着兒子的關係,經常一家親。而栢芝亦不時向外放風兩人復合,以趕絕飛來蜢。近日栢芝得悉霆鋒與周迅戀情,惟有以退為進打壓「迅鋒戀」。
「栢芝都知霆鋒一家好緊張兩個仔,佢之前不時話個仔想老竇陪,留霆鋒過夜,藉此望同前夫翻撻。不過霆鋒就唔領情,栢芝知今次帶走兩個仔,係想對方緊張吓,試探吓佢會唔會追過嚟加拿大。拉姑因為冇得見孫,嬲到紮紮跳,但霆鋒就完全唔就範,仲同記者講佢一早知道栢芝呢個決定。」知情人士說。
認識十三載
霆鋒與周迅 00年因為合作內地廣告認識,但因為當時兩人都心有所屬,周迅與藝人朴樹拍拖,而霆鋒亦與王菲熱戀,未有發展戀情。直至兩年前二人於北京睇地下搖滾騷重遇,霆鋒正值與栢芝婚姻亮紅燈,周迅當時不但已與「京城四少」王爍分手,更因前演員男友賈宏聲墮樓身亡情緒極度低落,才開始過從甚密。與周迅撻着之初,霆鋒趁空檔,便會上北京會佳人,兩人更愛到 band友雲集的後海飲酒談心。不過為避耳目,每次都會有其他人同行。

冧住 chok
11年,霆鋒初次奪得香港金像獎影帝。 chok住攞獎的他,冧到周迅笑到見牙唔見眼。

 

由於周迅關係,陳坤(左)與霆鋒亦變得老死,不過「迅鋒戀」爆出後,陳坤亦避嫌拒接傳媒電話。

周迅努力打入霆鋒朋友圈子,早前她去咗睇 Eason演唱會,更同 Eason來張親密合照。
冧掂霆鋒老死

祖兒出席 Yahoo頒獎禮時,談到「迅鋒戀」更漏口風話:「佢(霆鋒)鍾意國語北京腔,我都識周迅,近日都見過佢。」
「迅鋒戀」雖然冚得密,但紙卻包不住火,不少霆鋒好友亦知道戀情,而個性豪邁的周迅亦埋到霆鋒好友堆,這方面周迅絕對優勝栢芝。當年,霆鋒與栢芝熱戀時,栢芝的奪命追魂 call令霆鋒得失不少圈中好友,更一度令他與陳奕迅、馮德倫和梁漢文等好友疏遠。
反觀個性獨立的周迅,則深得霆鋒好友歡心。早前周迅更識做地拉大隊為霆鋒老死陳奕迅撐場。兩人更在後台親密合照,可見她的交際手腕。
周迅為搶霆鋒,寧願減產駐港,栢芝儘管有兩子在手,看來仍難力挽狂瀾。不過,栢芝以兩子做籌碼,最慘嗰個睇怕都係冇得見孫嘅拉姑同四哥啫。
霆鋒愛姐姐
16歲出道的謝霆鋒,多年來女友均是年紀大過他而愛音樂的烈女,新歡周迅亦大他 6年。

多次離合張栢芝(大 3個月)
02年,張栢芝情陷謝霆鋒時,在腳踝紋上兩人英文名的縮寫「 C& N」。兩人離合多次, 06年在菲律賓結婚,但於 11年 8月離婚。

 


狂野 Rock女盧巧音(大 6年)
99年 5月,謝霆鋒與盧巧音因合作電影《順流逆流》撻着,盧巧音更多次陪霆鋒出席老友的聚會,兩人相戀不足一年分手。

速食嫩鋒趙學而(大 9年)
謝霆鋒 17歲時戀上趙學而。學而甘願做柴可夫送霆鋒返公司,霆鋒又多次被拍到在學而香閨留宿。
愛得轟烈

周迅與張栢芝都是娛樂圈少有敢愛敢恨的女星,為愛可以不求回報,可以為愛瘋狂。

周迅:非大齊不嫁
周迅情史多籮籮,曾戀上王菲前夫竇唯堂弟竇鵬及王菲丈夫李亞鵬,和王菲的口味接近。而周迅和奀星李大齊相戀 5年,曾說非大齊不嫁,但後來她搭上當時 27歲的富家子王爍,卻又火速分手。

有線電視圖片
栢芝: Edison貓哭老鼠
鋒芝相愛多年, 02年霆鋒中環撞車,栢芝陪伴霆鋒到泰國散心,但隨後霆鋒跟王菲復合,栢芝飽受情傷,迅速戀上老外男友。後來栢芝和霆鋒 04年拍攝《無極》愛火重燃。栢芝在艷照門事件後,公開承認曾犯錯,又怒斥 Edison「貓哭老鼠假慈悲」。
周迅近年半退休
周迅是國內「四大花旦」,與徐靜蕾、趙薇及章子怡齊名,現時周迅片酬約一千萬,廣告價三百萬起,而且有價有市。她在北京有棟過千萬的物業,是國內數一數二小富婆,身家逾億。不過在福布斯 2013中國名人榜中,周迅去年收入為 1,530萬人仔,僅排第 91位,遠遜排首位的范冰冰。周迅去年至今處於半休息狀態,只拍了《大魔術師》、《聽風者》、《畫皮 2》及《雲圖》,廣告亦不多。

 

Chanel代言

《畫皮 2》

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()