倒奶彈出

探熱針

陳慧琳借歪 苟芸慧倒奶鬥大

2013年03月07日 ~~ 第1200期 香港《壹周刊》

岑麗香異軍突起,搏命晒胸搶錢搶 job,為收復失地,一度玩密實的苟芸慧唔敢再收埋事業線,日前出席「金至尊」在深圳舉行的春茗,「鬥大」以 34C倒奶超低胸晚裝出擊,胸襲同場經常露的朱璇及導彈張嘉兒,更撼低天后陳慧琳,引到一班中聯辦高官,圍住唔捨得走。




風騷走全場


點夠你嘞!(設計對白)

誰與爭胸


上週四(二月二十八日)晚,由陳慧琳擔任代言人的鑽飾品牌在深圳華僑城舉行春茗,六點未夠,不少內地員工已到場,搵定位等睇明星。
接近七點,苟芸慧、朱璇、張嘉兒以及陳嘉桓陸續到場;四女較技,清一色低胸。陳嘉桓雖然有備而來,但肉地有限,就算露事業線,也搶唔贏有導彈逼爆的張嘉兒及朱璇,但低處未算低,比起近日開晒口會操弗著泳衣晒 34C行騷、是夜以超低胸粉紅色晚裝倒奶出場的苟芸慧,三女一律敗陣。


飲完酒又有人不斷黐埋身,冇樂易玲護住的苟芸慧亦醒目加披肩自我防 衞。


當晚同席高層及高官連環敬酒,識做苟芸慧來者不拒。


向來搏到盡的張嘉兒,當晚大紅低胸逼爆身材到場,更突然被抽水男貼身影合照。


雖然被苟芸慧搶晒鏡,不過曾經被高登仔視為女神的朱璇,全晚有不少男士埋身敬酒,她亦杯杯清十分豪氣。

來者不拒


當晚同屬無綫親生女的苟芸慧、朱璇及張嘉兒被安排坐同一席,分別坐在「金至尊」高層及中聯辦高官身邊,露出深坑的苟芸慧最受歡迎,獲同枱一班男士猛敬酒,身為品牌大使身份的苟姑娘亦十分識做,來者不拒,笑住同眾餓男有傾有飲。
九點左右,開席後姍姍來遲的陳慧琳到場,天后被一班坐近門口位的內地員工圍住影大合照,但一陣騷動並未有干擾到坐在主家席的高官及品牌高層,上台敬完酒,眾男又重新圍住苟芸慧,繼續飲。
眼見愈來愈多人圍埋身邊,苟芸慧為免閃失,披肩加身,做定防 衞。


當晚出席春茗的陳嘉桓、苟芸慧、張嘉兒以及朱璇,清一色低胸裝示人,不過唔及苟芸慧的倒奶裝搶鏡。


一班酒腳臨時甩底,全晚飲得唔多的曾志偉清醒離場,更有金至尊老闆黃英豪親自送上車。

清醒走人


「過去嗰兩年,樂(易玲)小姐會自己帶住啲女仔嚟,今年佢唔得閒冇嚟到,先至俾咁多人埋到身。張嘉兒同朱璇去慣 ball,知道點應付,苟芸慧近排都開始去多咗 party,佢同伍詠薇拍完《金枝貳》之後熟絡咗,伍姑娘開 P一定會預埋佢。」知情者說。
據了解,當晚苗僑偉、黃日華、以及梁烈唯等本來亦答應出席春茗,但因眾人之前在澳門開工,遇上天氣差直升機停飛,一班人才臨時甩底,欠一班酒腳陪劈,當晚有份做嘉賓的曾志偉,未有如過去兩年唱 K消夜直落,難得清醒,漏夜走人返香港。

重新啟動事業線


09年當選華姐冠軍的苟芸慧,事業線難得一見,但間竭性開放心口,已令宅男稱神,但自從同是華姐冠軍的岑麗香彈出,被挑機的苟姑娘為保飯碗,唯有妥協!領口愈開愈低,事業線全面解封,為搶回宅男女神寶座,全線反擊!


11年 3月保守
穩守宅男第一位的苟芸慧在毫無對手下,出席公開場合依然密實保守。


11年 5月露少少
被踢爆跟港男羅天宇拍拖,有仔萬事足的苟芸慧狀態大勇,但都只肯露少少。


12年 3月開放
跟羅天宇分手,一直將自己包實的苟芸慧唔再做玉女,在頒獎禮上開放事業線。


12年 10月長騷
香香彈出,苟芸慧終於明白性感殺傷力,開始大解放,長騷深坑事業線。

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()