但我嫩口過你!(設計對白)
蔚雨芯在墨西哥旅遊特輯,著三點式落水玩魔鬼魚的「震撼」場面出街後,一副好身材令她一度登上高登女神首位。

探熱針

搶替 JJ  E神 Carol再開胸 截擊蔚雨芯

2013年02月28日 ~~ 第1199期 香港《壹周刊》

將工作步伐放慢, JJ(賈曉晨)專心跟一起不夠一年的樊少皇發展,與陳百祥揸旗的經理人公司雖然快約滿,對續約與否,她亦抱住平常心。 JJ擺出等嫁態度,造就浸大 E神 Carol(楊焉)及 JJ師妹(蔚雨芯),力爭補上空缺,做阿叻愛將。
二十四歲 Carol與十八歲卜卜脆蔚雨芯性感互片,鬥餐飽!




JJ早前與男友樊少皇到斐濟享受甜蜜之遊,戰鬥力大減。


論 size我大過你!(設計對白)
見師妹咁搏,原本收埋上圍冇晒殺傷力的 Carol,即刻 喺《叻哥遊世界》節目解封,迫爆 E Cup再出籠。

爆發胸戰


待嫁 JJ三月約滿,阿叻愛將位置懸空,浸大 E神 Carol及 JJ嫩口師妹蔚雨芯爭住補位。無論陪老闆出埠拍《叻哥遊世界》抑或遊船河,同樣勁 cup的兩女,頻頻出招胸戰。一山之內藏二虎,同場開工,但卻零交流,擺明無偈傾。
現年二十四歲的 Carol,曾一度封胸玩性格,又跟舊公司 StarzPeople鬧意見遭雪藏,去年底過檔阿叻的 Snazz,但 E胸未能「獨大」,同公司仲有得十八歲的勁敵蔚雨芯。來勢「胸胸」的她,在墨西哥之旅晒魔鬼胸,進佔高登女神首位;早前低胸偷襲賀歲片《 2013我愛香港》首映,亦將一身珠光寶氣的葉玉卿擊退,連同場的咪神高海寧也被比下去。
勁敵當前,玩個性死硬, Carol唯有重彈舊調, E cup重出江湖,跟老闆阿叻到澳洲拍旅遊節目,以三點式先掃低另一高登女神岑麗香,隔空向同門蔚雨芯發炮。


蔚雨芯早前出席賀歲片首映,一條低胸裙,風頭即與同騷胸的老薑葉玉卿睇齊。




一月出海幫阿叻拍 MV,蔚雨芯(左二)稍為露吓本錢,便把 Carol、朱千雪及岑杏賢等比下去。


心不和
二人近日雖經常同場,但表面和諧,其實零交流,內鬥。


事業線加長腿,蔚雨芯是近期宅男殺手。




澳洲之旅,女神香香件背心遮晒心口,泊埋露半球的 Carol,兩個字——失色。

搵到靠山


唔唱得唔跳得, Carol自知靠身材唔長久,去年中專程到北京學普通話自我增值,卻意外交上名攝影師兼導演夏永康( Wing Shya),二人一撻即着,秘密拍拖半年。
失婚夏永康被 E神 Carol俘虜,出盡全力為女友鋪路。見宿敵蔚雨芯出完唱片,年中又出性感寫真, Carol即鞭策男友,代向電影公司推薦拍戲,希望借夏永康名氣幫拖狂谷,接替 JJ。「佢 哋拍拖收得好密,但 Wing Shya不停幫 Carol搭路拍戲,又成日 喺人面前讚對方,聽講 Carol簽俾阿叻,都係 Wing Shya出面搭路。」知情者說。公司爆發胸戰,阿叻認為是良性競爭。
「既然大家都有性感本錢,就要展示吓實力,撇開爭寵,都係良性競爭。(怕唔怕變惡鬥,同門內亂?)總之邊個好似 JJ咁跑出,得外界受落,就係公司 嘅寵兒。」至於有傳 Carol跟夏永康拍拖,阿叻引用 JJ同樊少皇拍拖為例,唔理得咁多!


緋聞男友夏永康(小圖)經常操刀為 Carol影靚相,又幫她鋪路拍電影,愛得落力。



撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()