Fun App

iPhone特技 app 即日開戰

2013年02月20日 ~~ 第300期 Face

雖然新年流流要好意頭,但賀歲片中《虎膽龍威:擇日開戰》輕鬆 KO所有笑片對手,足見觀眾都係鍾意睇打打殺殺嘅動作特效片多啲。既然咁喜歡,不如自己都拍埋一份啦!放心,唔使好似荷里活咁用天價成本加超級器材,只需一部 iPhone,再下載個 app就搞掂, 㩒幾個掣就拍到屬於你嘅槍戰片。

炸到冇影
Exploder Cam  Free


睇《 Die Hard》,最興奮梗係啲炸到九彩嘅場面, iPhone用呢個 Exploder Cam app就可以自己拍到。原理其實係先拍一段有主體嘅片,然後再拍只有背景嘅片,個 app就識得駁埋一齊,中間再加勁嘈嘅爆炸聲同火花特效,睇落就好似成個主體炸到散晒消失咗咁,用嚟拍人,仲有啲似《 3D肉蒲團》雷凱欣自爆嘅經典場面添,幾過癮㗎!


有我咁激喎!設計對白


個 app選項唔多,只需跟指示拍完有被炸主角嘅片(例如公仔),再拎走公仔拍多段齋背景片就得,兩段片都唔限時,但每條完成片段只會有一次爆炸 effect。


拍完第一段片拎走公仔後,畫面仍然留住半透明殘像畀你對位,右下角條 bar仲可以調校殘像深淺度。若想睇落夠連貫自然,最好揀淨色背景,咁就冇咁易移位穿崩,或者擺定定 iPhone拍。

完成片段


如唔想拍真人自爆咁衰,最方便都係搵個 figure嚟炸,由本來企定定到爆炸出現火花,畫面之後就得番空背景。








Exploder Cam

*Exploder Cam本來已打入 App Store「娛樂」分類排行榜,但上周五截稿日卻突然暫時下架,原因未明。有興趣下載 嚟玩 嘅朋友,請留意官網公布重新上架日期。
官網: http://explodercam.com 

主觀喪射
FPS Movie FX  Free


Exploder Cam最大不足係冇武器入過鏡,個人就自爆,想見埋武器就要用呢個槍 app。事關佢拍片後畫面會好似 FPS game咁,喺主觀鏡頭凸支槍出嚟,不停向主角喪射,無論扮同主角對戰,或者從後追住嚟射都咁似,係爭在主角冇得加中槍爆血 effect。


個 app冇得 import片,一定要用佢拍完先加到開槍 effect(最少 10秒),好彩拍完後有得微調成組 effect出現時間,可以約略夾番演員扮中槍嘅反應。


完成片段
免費版有 3種槍揀,喺右邊狂射完,會 reload再喺中間射,每吓都有晒音效。


FPS Movie FX


下載網址:

槍火爆血
Gun Movie FX $15


若然你連道具槍都有埋,咁就可以用呢個 Gun Movie FX app去加上開槍火花同中槍濺血嘅特效。佢最正係每發槍同每吓爆血特效都係手動加上,保證同演員反應夾到應一應,而且$15版已有 12種槍火圖案、槍聲同血漬,之後仲有得另購(每款$8), effect夠多。


火花同血漬可以 multi-touch校大細同角度(黃框),再對準槍口。篤右邊個「+」掣就會喺 嗰格畫面加一吓 effect,然後掃底部條 timeline,即能跳到其他畫面,再加另一發。


完成片段
可以 import影片,先拍攝演員自己做開槍後座力同中槍慘叫反應,跟住開 app做後期加特效,效果最似。


Gun Movie FX


下載網址:

撰文:陳兆奇
攝影:葉偉豪

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()