嘉諾撒聖心書院
Kaman(江嘉敏)
身高 5呎 5的 Kaman打算一畢業就報考演藝學院,「雖然媽咪想我做護士,不過我太鍾意做戲喇,入唔到演藝先認命考護理做護士啦!」

校花校草

名校女神唔易做  Kaman江嘉敏

2013年02月20日 ~~ 第300期 Face

好多女生恨做 model,貪有靚衫着、又可以賺快錢,來自名校嘉諾撒聖心書院的 Kaman(江嘉敏), 18歲女已經狂拍私影及接拍微電影,成功吸納大群男粉絲,為她在 fb開 fan page煲 Kaman做女神。
靚女又做 model,理應成為校內焦點人物,可惜 model身份在校內不吃香,反而經常被同學仔揶揄貪錢貪慕虛榮, Kaman忍不住大吐苦水:「當時壓力超大,諗過自殺!」

Kaman母校嘉諾撒聖心書院專出政界名人,同校師姐有陳方安生、梁愛詩、陳淑莊等,但出身普通家庭,爸爸是的士司機、媽媽為家庭主婦的 Kaman,雖然於校內成績只屬一般,卻總算認清目標努力向電影界發展, 16歲開始已經做私影 model,卻因 model身份被同學排斥致壓力爆煲,「同學個個都以為我貪慕虛榮去做 model,恨發明星夢,其實我只係想演出唔同角色,好似上年拍了鮮浪潮得獎電影《野犬與貓咪》,我飾演被爸爸性侵、又同弟弟亂倫嘅邊青,呢啲一定唔會喺我生活發生!」 Kaman努力演好角色,卻換來同學冷諷,「你做 model?整吓容先啦,你做 model搵得雞碎咁多,我哋零用錢都多過你啦!」
在同學重重打擊下加上屋企人不支持 Kaman做 model,結果收收埋埋,更一度諗過自殺,「當時覺得好多人都唔鍾意自己,真係諗過死咗算,不過慶幸身邊有幾個知心好友安慰我,知道我唔係嗰種貪慕虛榮嘅人,我為咗唔會令佢哋失望同傷心,都係打消咗自殺呢個念頭!」


Kaman一心投考演藝的戲劇學院,她坦言:「我唔係要大紅大紫做視后,我只係想過吓戲癮,同學叫我整容?傻啦!呢個世界總會有其貌不揚嘅人,可能有人覺得我唔靚,但至少我五官端正!」


Kaman去年參加過中學校花校草選舉,雖然沒有勝出,但仍無損佢入行決心。


Kaman暫時單靠 facebook找工作,沒有簽任何經理人公司,經朋友介紹下,她成為 759阿信屋的廣告女主角,「我好珍惜每個機會,就算平日要返學我都會接 job,平均一星期兩、三個影相,仲會去埋 casting,功課做完嘢先做㗎喇!」


Kaman自薦參與微電影《野犬與貓咪》的試鏡,片中更與得不到父愛兼有戀母情意結的弟弟發生不倫關係,而該片榮獲「 2012鮮浪潮——國際短片展」的最佳創意獎,算係成功第一步。

最想入演藝


目標清 𥇦的 Kaman志不在傳統大學,其他同學都狂補習溫書,她卻為考演藝拼搏,以為女神 DSE會打定輸數,她卻說,「為咗儲多啲演出經驗考演藝,我冇錢 job都肯接,仲有我影相前半日一定唔食嘢!頂多飲一兩啖水。唔好講到我無心向學,我都好畀心機溫書,成日開夜車,我希望 DSE都可攞 5科 5級同一科 4級成績,始終演藝都好難考㗎,唔讀書一定唔收!」

校花校草:
只要是學界的靚仔靚女,《 FACE》就會介紹給大家認識。 

撰文:校園組
攝影:何榮亮
形象: Bryan@the Flaming
化妝: Wing@Wing L image

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()