Beauty Hunt

大開眼界 冼色麗

2013年02月20日 ~~ 第300期 Face

02年參加內地「明日之星」影視新星大賽入行的冼色麗,拍了幾年國內電視劇先來港發展,加入美亞娛樂後拍過《囡囡》、《 DIVA華麗之後》等港產片,開始被人認識。
去年入行第十個年頭,簽約英皇電影,冼色麗連拍《盲探》等 3套大片,同場孖住劉德華、鄭秀文、謝霆鋒、任達華等神級對手。有望蛇年彈出,冼色麗希望今年有機會返內地拍古裝劇,影視雙殺!

06年簽約美亞娛樂、去年加入英皇電影成為旗下藝人,冼色麗話大公司的確多好多機會。「我入 咗公司幾個月,已經拍 咗 3套電影,有杜琪峯部《盲探》、梁樂民(《寒戰》導演)套《風暴》,同埋郭子健 嘅《特種救援英雄》。雖然戲分唔多,但呢個規模 嘅製作令我大開眼界!我好記得拍《風暴》時,又飛車又爆破又槍戰,我企喺度睇到眼都唔眨,連錢嘉樂都話『你個 shot完 咗,可以坐埋一邊休息吓先喎!』因為我未拍過呢 啲場面,所以我好想睇吓究竟大製作係點!」






《特種救援英雄》由英皇及寰亞合資,集齊胡軍(右一)、任達華(右二)、謝霆鋒(左二)及余文樂(左一),卡士殺晒!冼色麗(紅圈)話喺片場有大把嘢學喎!

宅女唔恨紅




機會大增,但自稱係宅女,平時放假只會匿在家的冼色麗,原來唔恨紅,只要有戲拍已經心滿意足。
「我入呢行咁耐,如果我想借是非緋聞上位就一早做咗,冇諗過要變成 superstar,或者行出 嚟萬人景仰,多少少關注都會驚,所以我從來只係想演好 啲戲,今年目標係可以返內地拍電視劇!未 嚟香港拍戲前,我拍過幾套內地劇,見過佢哋做資料搜集好認真好仔細,同埋之前睇《步步驚心》,覺得內地 嘅古裝戲服好靚,所以呢排都不斷游說公司畀我拍。我唔介意戲分、唔介意錢,最緊要係可以同好演員合作,我希望好快搵到我 嘅代表作!」 






拍《 DIVA》有機會同杜汶澤(右)及容祖兒(左)合作,學唔少嘢啦!

Profile




冼色麗(Bonnie Sin)
年齡: 31
身高: 168cm
出生地:廣東肇慶
我最喜愛內地演員:劉燁 

採訪、撰文:湯勵貞
攝影:范仲良
化妝、髮型: Angela Shum
形象: Bryan@the Flaming
服裝: snidel, another

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()