於《 Faye Reborn》放映會中,與王菲合作多年嘅 MV導演區雪兒,就會將多年來自己認為王菲最有個人風格的一面剪輯成一個「 Music Docu」,讓菲迷欣賞。

真面目

復刻版 舊片當新貨 王菲斬件免費睇

2013年02月20日 ~~ 第300期 Face

90年代天后王菲自 05年同李亞鵬結婚後,一直處於半退休狀態,雖然 10年「復出」開巡唱,但賺夠本又唞過,要見王菲惟有在微博。
香港菲迷難見偶像真身,但最近曾與王菲合作多個 MV的御用導演兼好友區雪兒( Susie Au),將推出由自己親手幫王菲炮製的 MV,斬件輯錄成短片《 Faye Reborn》,還安排於下月頭在藝術中心免費放映,雖然舊片當新貨上市,但久餓王菲的港迷一定唔會嫌棄囉。

王菲自 05年跟李亞鵬結婚後,唱歌只是副業,正職係相夫教女,自她婚後只曾亮相春晚或嫣然基金活動、巡唱後亦收埋,錄廣東歌更係唔使諗。

MV大雜燴


想欣賞王菲的廣東歌,惟有翻摷以前的舊歌慢慢嗒,而曾與王菲合作多首名曲如〈 Summer of Love〉、〈償還〉等 MV的名導演區雪兒,亦趁港迷久餓王菲靚歌時機,於下月 9日在香港藝術中心 agnes b.電影院,舉行一場名為《 Faye Reborn》的短片放映及分享會。
唔好以為有「 Reborn」呢個字就係新影片,據知區雪兒只將她以前幫王菲執導的舊歌 MV輯錄成一套短片,以舊片斬件變新包裝播放,不過好彩的是成個放映會費用全免,香港菲迷可以當係一個集體回憶聚會。記者曾致電區雪兒,但她正在外地公幹,無暇回覆。


曾於紐約修讀電影嘅區雪兒(右),除幫王菲外,更曾與張學友、黃耀明等巨星炮製 MV。而區亦曾執導電影, 06年由周迅主演嘅《明明》亦由她執導。近年王菲嘅《霸王追風》洗頭水廣告外,亦有拍 HSBC及麥當勞等廣告。而電影方面,近作有《東成西就 2011》,瓣瓣掂。


近年王菲經常遊山玩水,上週新年期間就同老公李亞鵬一齊去夏威夷旅行,情人節仲一齊喺海邊漫步,好浪漫。

陳家瑛唔知咩事


本週一( 18日),本刊致電王菲經理人陳家瑛查詢有關放映會一事,陳家瑛一聽到「放映會」三個字,先一頭霧水,之後將電話交由助手 Angela代答:「其實我哋啱啱落機冇耐,未清楚係咩事,等我哋 double check之後先答你啦!」放晒聲氣搞《 Faye Reborn》放映會,但連王菲經理人都唔知發生咩事,真係好離奇喎!


《 Faye Reborn》短片中,除輯錄王菲多個 MV外,當中亦剪輯王菲於 94年首個紅館騷嘅後台幕後片段,對菲迷嚟講非常珍貴。




95
〈假期〉
〈 Di Dar〉
99
〈只愛陌生人〉
區雪兒執導王菲 MV


93
〈 Summer of Love〉


98
〈半途而廢〉
〈償還〉


絕迹 9年
王菲自 04年同木村一齊拍王家衞執導嘅電影《 2046》後,一直冇映像作品面世。

採訪、撰文:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()